Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 12:18 

Dołączył(a): 2019-11-27, 12:11
Posty: 42
Lokalizacja: Chrzanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: AG Compact Type CT-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Tomasetto
Pojemność: 1.8
Moc: 125
Kod Nadwozia: 1M
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 2000
Witam, założyłem do instalacji blosa i od jakiegoś czasu walczę żeby go dobrze wyregulować. Problem jest taki, że albo spadają wolne obroty albo muli go jak kręcę wysoko. Byłem u gazownika i nic nie poradził. Jako że jestem laikiem to mam pytanie. Jak mają być poustawiane śruby na reduktorze
67r-01 3824 mod AT07 100 jedna koło parownika a druga taka plastikowa. Słyszałem że ta od parownika ma być na maksa odkręcona, to znaczy ile obrotów?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 12:24 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 33981
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3393 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
afri3l1 napisał(a):
Jako że jestem laikiem

no to się uczymy;
https://docplayer.pl/46571760-Krotki-po ... temat.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 12:26 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26954
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1085 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Masz podpiętą "nowszą" wersję instrukcji do blosa z poradami odnośnie ustawień.
Ale d razu Ci napiszę - nie ma jakiegoś ustawienia poddane auto, to trzeba pod każdy montaż stroić.

blos-instrukcja-t7818.html

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 12:53 

Dołączył(a): 2019-11-27, 12:11
Posty: 42
Lokalizacja: Chrzanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: AG Compact Type CT-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Tomasetto
Pojemność: 1.8
Moc: 125
Kod Nadwozia: 1M
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 2000
Struna napisał(a):
Masz podpiętą "nowszą" wersję instrukcji do blosa z poradami odnośnie ustawień.
Ale d razu Ci napiszę - nie ma jakiegoś ustawienia poddane auto, to trzeba pod każdy montaż stroić.

blos-instrukcja-t7818.html

Znaczy ustawienia samego blosa to wiem co i jak tyle, że jak byłem u gazownika i wkładał sondę w wydech to jak przytrzymał na 3500rpm to mieszanka ok ale na wolnych podobno bogato w ch*j i nie mógł w ogóle wolnych ustawić i się poddał. Twierdził, że kręcenie blosem nic nie zmienia. Dotoczyłem się do domu bez wolnych i zacząłem grzebać.

Tylko teraz pytanie, ile obrotów od pełnego zkręcenia parownik jest na maxa otwarty? Bo jak odkręce tak ze 3-4 obroty to spoko ale już troszkę więcej to auto gaśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 12:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 33981
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3393 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
afri3l1 napisał(a):
Tylko teraz pytanie, ile obrotów od pełnego zkręcenia parownik jest na maxa otwarty? Bo jak odkręce tak ze 3-4 obroty to spoko ale już troszkę więcej to auto gaśnie.

misiu a wskazania sondy auta to chociaż widzisz, żeby jakieś wnioski wyciągnąć, bo takie kręcenie na obroty to się do zakrętki na flaszce bimbru nadają jako instrukcja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 12:57 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26954
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1085 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Ale nie może być na max otwarty - to właśnie jest napisane w nowszej wersji którą Ci zalinkowałem, no ale Ty chyba wiesz lepiej...

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 12:58 

Dołączył(a): 2019-11-27, 12:11
Posty: 42
Lokalizacja: Chrzanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: AG Compact Type CT-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Tomasetto
Pojemność: 1.8
Moc: 125
Kod Nadwozia: 1M
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 2000
Albo najlepiej czy jest tu ktoś z okolic Chrzanowa 32-500 da radę odpłatnie to garnąć raz a porządnie? Bo mi wszędzie mówią "Panie to trza sekwencje założyć" a nie chce wydawać tyle kasy na starą hondę którą pojeżdżę jeszcze z rok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 12:59 

Dołączył(a): 2019-11-27, 12:11
Posty: 42
Lokalizacja: Chrzanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: AG Compact Type CT-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Tomasetto
Pojemność: 1.8
Moc: 125
Kod Nadwozia: 1M
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 2000
Struna napisał(a):
Ale nie może być na max otwarty - to właśnie jest napisane w nowszej wersji którą Ci zalinkowałem, no ale Ty chyba wiesz lepiej...


Właśnie to doczytałem w tej wersji od Ciebie ale jest też napisane, że jak nie mam analizatora to żeby się nie brać za to.

Poza tym jak gazownik powiedział, że ma być na maxa to uznałem to za pewnik. Tym bardzie, że ma opinie kozaka :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 13:08 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26954
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1085 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Z Chrzanowa do Skawiny całkiem niedaleko - analizatora nie mam, ale mam AFR z użyciem którego chyba najlepiej można to wystroić.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 16:32 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1597
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 140 razy

Auto: Ford Escape
Elektronika: Stag Qmax
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01
Pojemność: 3000
Moc: 197
Rok Produkcji: 2003
afri3l1 napisał(a):
Bo jak odkręce tak ze 3-4 obroty to spoko ale już troszkę więcej to auto gaśnie.

No to po co uparcie chcesz więcej odkręcać? Trzeba wyciągać wnioski z obserwacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-27, 17:00 

Dołączył(a): 2009-09-01, 14:35
Posty: 523
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 24 razy

Auto: VOLVO V50
Elektronika: stag 300-6
Wtryskiwacze: barracuda 115/coś tam
Reduktor: magic III
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2,4I
Moc: 170KM
Kod Nadwozia: MW
Kod Silnika: B5244S*
Rok Produkcji: 2004
afri3l1, jak Struna tego się podejmie, to jechał bym w ciemno...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-11-28, 17:04 

Dołączył(a): 2019-11-27, 12:11
Posty: 42
Lokalizacja: Chrzanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: AG Compact Type CT-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Tomasetto
Pojemność: 1.8
Moc: 125
Kod Nadwozia: 1M
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 2000
gonzo napisał(a):
afri3l1, jak Struna tego się podejmie, to jechał bym w ciemno...

Już się umówiliśmy
Darmodziej napisał(a):
No to po co uparcie chcesz więcej odkręcać? Trzeba wyciągać wnioski z obserwacji.

No ale jak polecany przez wszystkich gazownik m,ówił mi, że ma być max to mu wierzyłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blos + stag 50
PostLink | Napisane: 2019-12-02, 23:05 

Dołączył(a): 2011-04-08, 18:48
Posty: 146
Lokalizacja: Mogilno

Pomógł: 3 razy

Auto: AUDI 100 C4
Elektronika: BLOS
Reduktor: ZAVOLI GEX
Pojemność: 2000 16V EFI
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: AVANT
Kod Silnika: ACE
Rok Produkcji: 1993
Ja tam kilka lat mam BLOSa, jeździ fajnie, pali OK, wkręca się do końca ale jedyna rzecz z którą sobie nie poradziłem, to zawsze jak się gwałtownie doda gazu na postoju i od razu puści to zawsze obroty troszkę spadną. Parownika to nie mam nawet na połowę odkręconego


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO