Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 442 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-02, 01:59 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22596
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Robiłem 2 inne z takim motorem - nie telepały się - wniosek skore inne się nie telepią to nie jest to normalne by się telepał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-02, 06:19 

Dołączył(a): 2010-02-05, 11:12
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Avensis T22
Elektronika: BRC SQ24
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC
Pojemność: 1998
Moc: 128
Kod Nadwozia: ST220
Kod Silnika: 3S-FE
Rok Produkcji: 2000
Chopy,
takie telepanie może oznaczać konieczność regulacji luzów zaworowych - np.w Subaru to widać po telepiącym się drążku zmiany biegów. :roll:

chemik211
w S600 niema za wiele miejsca i niema zbyt dużo tych samochodów, może dlatego spaprali :?:
Toyot z moim silnikiem jeździ tysiące i większość jest zagazowana, poza tym konstrukcja silnika jest prosta jak je@#$ie 8-)

....tak się pocieszam.........


Zobaczymy, jak porobię fotki co ciekawego mi powiecie :lol:


Ostatnio edytowano 2011-04-02, 06:20 przez robertog, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-02, 07:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

robertog, Sądzę że tego silnika nigdy nie widziałeś, przy wtryskach jest bardzo dużo miejsca na reduktory jest może mało miejsca ale się da założyć, a panowie zrobili nawierty w połowie długości kolektora , podciśnienie z pierwszego cylindra, i żeby reduktory założyć wyrzucili obudowy filtrów i dali stożki, dodam że ten egzemplarz bardzo dobrze znam gdyż w nim robiłem głowice po zerwaniu łańcucha


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-02, 07:09 

Dołączył(a): 2009-12-06, 10:06
Posty: 32
Lokalizacja: Pruszków

Pomógł: 0 razy

Auto: Jeep Grand Cherokee
Elektronika: Stag 300-8 Plus
Wtryskiwacze: Hana Zielone
Reduktor: 2 x Skorpion GT
Dysze: brak
Pojemność: 5213
Moc: 212
Kod Nadwozia: ZG
Kod Silnika: Y01
Rok Produkcji: 1996
carfun napisał(a):
Nikoś masz małe doświadczenie z toyotą widać - niektóre to motory tak chodzą szczególnie z łańcuchem rozrządu - i nie jest to wada tylko ich specyfika.


Przy załączaniu sprężarki klimatyzacji auto przygasało a to raczej nie jest normalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-02, 15:25 

Dołączył(a): 2010-02-05, 11:12
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Avensis T22
Elektronika: BRC SQ24
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC
Pojemność: 1998
Moc: 128
Kod Nadwozia: ST220
Kod Silnika: 3S-FE
Rok Produkcji: 2000
chemik211 napisał(a):
robertog, Sądzę że tego silnika nigdy nie widziałeś, przy wtryskach jest bardzo dużo miejsca na reduktory jest może mało miejsca ale się da założyć, a panowie zrobili nawierty w połowie długości kolektora , podciśnienie z pierwszego cylindra, i żeby reduktory założyć wyrzucili obudowy filtrów i dali stożki, dodam że ten egzemplarz bardzo dobrze znam gdyż w nim robiłem głowice po zerwaniu łańcucha


racja, nie widziałem 8-) ale widziałem 5.0 TDI w Phaetonie i wywnioskowałem, że w S-klasie jest podobnie no a w VW jeżeli chodzi o ilość miejsca pod maską szału nie ma :-|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-02, 16:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

robertog napisał(a):
racja, nie widziałem 8-) ale widziałem 5.0 TDI w Phaetonie
Mówisz o dwóch różnych samochodach ,a Pheaton to zwykłe auto które ma dużo plastiku :-P ale za to czasem kierownicę z marmuru


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-02, 18:48 

Dołączył(a): 2010-02-05, 11:12
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Avensis T22
Elektronika: BRC SQ24
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC
Pojemność: 1998
Moc: 128
Kod Nadwozia: ST220
Kod Silnika: 3S-FE
Rok Produkcji: 2000
chemik211 napisał(a):
robertog napisał(a):
racja, nie widziałem 8-) ale widziałem 5.0 TDI w Phaetonie
Mówisz o dwóch różnych samochodach ,a Pheaton to zwykłe auto które ma dużo plastiku :-P ale za to czasem kierownicę z marmuru


porównując te dwa auta miałem na myśli ich podobną wielkość i miejsce pod maską


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-02, 22:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

robertog napisał(a):
miałem na myśli ich podobną wielkość i miejsce pod maską
mers w140 ma więcej miejsca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-03, 12:57 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
carfun napisał(a):
Nikoś masz małe doświadczenie z toyotą widać - niektóre to motory tak chodzą szczególnie z łańcuchem rozrządu - i nie jest to wada tylko ich specyfika.
No chyba, że chodzi o zupełnie inny rodzaj wibracji.


Hehe, powiedz co ma wspólnego fakt obecności bądź nie łańcucha rozrządu do wibracji silnika.
Jedyny związek jaki widzę to to że łańcuchy uważa się za bezobsługowe podczas gdy w większości aut wymagają kontroli napięcia i często też wymiany już po 200 - 300kkm (czasem wcześniej)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-03, 13:01 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
robertog napisał(a):
ale jak wracałem (gazu było aby aby) przeciągnąłem auto do 6000obr/min i nie przełączył na benzynę więc może u mnie nie będzie to przeszkadzało. A jak będzie to za 1000km mam pierwszy mini przegląd i najwyżej poprawią.


Nawet wiem dlaczego bo avensis 2 czy to z 1,8 czy 2,0 po prostu nie jedzie - silnik jest ok do statecznej jazdy po trasie ale powyżej 100 km/h przyspiesza jak barka.
Dla pocieszenia w 1,8 podczas wyprzedzania pomaga wyłączenie klimy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-03, 17:35 

Dołączył(a): 2010-02-05, 11:12
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Avensis T22
Elektronika: BRC SQ24
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC
Pojemność: 1998
Moc: 128
Kod Nadwozia: ST220
Kod Silnika: 3S-FE
Rok Produkcji: 2000
chalski napisał(a):
robertog napisał(a):
ale jak wracałem (gazu było aby aby) przeciągnąłem auto do 6000obr/min i nie przełączył na benzynę więc może u mnie nie będzie to przeszkadzało. A jak będzie to za 1000km mam pierwszy mini przegląd i najwyżej poprawią.


Nawet wiem dlaczego bo avensis 2 czy to z 1,8 czy 2,0 po prostu nie jedzie - silnik jest ok do statecznej jazdy po trasie ale powyżej 100 km/h przyspiesza jak barka.
Dla pocieszenia w 1,8 podczas wyprzedzania pomaga wyłączenie klimy :D


ale ja mam avensis I gen. i to przed liftem, silnik 2.0 128km, wg mnie idealny do tej budy - elastyczny już od samego dołu i daje nieźle radę powyżej 4000obr/min przy umiarkowanym zapotrzebowaniu na paliwo - właśnie wyjeździłem pierwszy zbiornik i wyszło 11,2 l/100km :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-04, 01:20 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
robertog napisał(a):
ale ja mam avensis I gen. i to przed liftem, silnik 2.0 128km, wg mnie idealny do tej budy - elastyczny już od samego dołu i daje nieźle radę powyżej 4000obr/min przy umiarkowanym zapotrzebowaniu na paliwo - właśnie wyjeździłem pierwszy zbiornik i wyszło 11,2 l/100km :lol:


Sorki za pomyłkę - skoro to jedynka (nie tak opasła) to przy dynamicznym przyspieszaniu i końcówce zbiornika może być problem z tym wlewem od przodu.
Chyba że coś nie gra.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-01, 14:11 

Dołączył(a): 2012-02-01, 13:36
Posty: 35

Pomógł: 0 razy
ZBANOWANY

Drogi chemiku211, nie życzę sobie abyś przez swoją złośliwość i zazdrość oczerniał mnie i moją firmę. Wzywam Cię do zaprzedania rozpowszechniania krzywdzących i nieprawdziwych informacji dotyczących oferowanych przez EGP usług. Przeanalizowaliśmy wpisy na wielu forach związanych z tematyką LPG i zawsze kiedy pojawia się nazwa EGP jesteś wyjątkowo aktywny i agresywny pod naszym adresem. Nie ważne, czy dotyczy Hondy, Passata, Mazdy czy innych marek.( spodziewam się, że nie posiadasz większości z nich) Ok, Net daje wspaniałą możliwość anonimowego plucia po wszystkich, miło by było jednak , abyś miał w takiej sytuacji argumenty w postaci, historii serwisowej, czy procesów reklamacyjnych dotyczących tych samochodów, a nie tylko pozwalał sobie na dziecinne stwierdzenia …a mojemu koledze popsuli hahaha. Dotychczas o to jest powielanie informacji, o tym, że jesteśmy beznadziejni i mało fachowi, a żadnego dowodu w postaci dokumentacji BRAK. Przypominam Ci, że Administrator Forum Passata usunął Twe wpisy, uznając, iż Twój wpis dotyczący NAS to oszczerstwo i pomówienie Energy Gaz Polska. W tym przypadku i innych informuję Ciebie, że nie pozostaje bezkarne oczernianie kogoś i godzenie w dobre imię drugiej strony, tylko dlatego , że masz taki kaprys. Poza tym, kreujesz się jako specjalista i przy okazji niby od niechcenia promujesz inny zakład montażu LPG. Czyż nie jest to jednoznaczne z pokrętnością Twojej intencji. Jesteś facetem z branży, który napędza Klientów innemu zakładowi, ale lepiej by było, gdybyście obaj zajęli się uczciwą pracą i wypracowani sobie pozycje na rynku LPG, poprzez swoje dokonania a nie w tak nieuczciwy sposób. Najgorzej, że czytają takie forum przyszli Klienci, i nie skorzystają z usług naszej Firmy tylko dlatego, że pojadą do zakładu promowanego poprzez takie wpisy. Rozumiem, wykonujesz swoją robotę bo masz w tym interes!!! My naprawimy wszystkie usterki później !!! Zatem co by nie przedłużać!!! Jak masz jakieś dokument na to, że robimy taką fuszerę, załącz do Twoich linków, aby wszyscy mieli okazję się z nimi zapoznać, my również! W tym przypadku wyłącznie nas oczerniasz. Wzywam Cię do zaprzestania tego procederu, gdyż w przeciwnym wypadku wystąpię na drogę postępowania sądowego w związku z naruszaniem przez Ciebie dóbr osobistych Energy Gaz Polska

zgodnie z art. 23
Dobra osobiste człowieka, jak w szczególności zdrowie, wolność, cześć, swoboda sumienia, nazwisko lub pseudonim, wizerunek, tajemnica korespondencji, nietykalność mieszkania, twórczość naukowa, artystyczna, wynalazcza i racjonalizatorska, pozostają pod ochroną prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach.

art. 24
§ 1. Ten, czyje dobro osobiste zostaje zagrożone cudzym działaniem, może żądać zaniechania tego działania, chyba że nie jest ono bezprawne. W razie dokonanego naruszenia może on także żądać, ażeby osoba, która dopuściła się naruszenia, dopełniła czynności potrzebnych do usunięcia jego skutków, w szczególności ażeby złożyła oświadczenie odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie. Na zasadach przewidzianych w kodeksie może on również żądać zadośćuczynienia pieniężnego lub zapłaty odpowiedniej sumy pieniężnej na wskazany cel społeczny.

§ 2. Jeżeli wskutek naruszenia dobra osobistego została wyrządzona szkoda majątkowa, poszkodowany może żądać jej naprawienia na zasadach ogólnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-01, 14:31 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22596
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Witam z okazji , że tu jesteście śmiało mogę nazwać was Druciarzami :
- Kolektory ssące aluminiowe nie są zdemontowane i nawet zostawiacie opiłki
- W pewnym BMW E36 Compact 316 rurka miedziana była tak poprowadzona , że obcierała o maglownice - o ruchomy krzyżak
- BMW 523iA z łodzi - Na pewno kojarzysz - błędnie zamontowany zbiornik oraz brak regulacji podczas jazdy - ale to już u was jest standard
- Bardzo często trójnik pomiarowy jest zamontowany przed filtrem gazu
- naprawdę jest masę tego
z racji tego , że zamiast poprawić jakość swoich usług to szukacie dziury w całym

zagwarantuje by wasz warsztat trafił w ścisła czołówkę warsztatów nie polecanych - każde z auto po was które trafi będę dokładnie fotografował z opisem błędów i zdjęciami homologacji potwierdzającymi , że to wasz montaże - chcecie tego ?

dodatkowo chwalicie się swoimi montażami na stronie - i nie trzeba szukać daleko

Obrazek

S8 się chwalicie - podstawowy błąd trójnik pomiarowy przed filtrem

na stronie waszej egp.pl w galerii można zobaczyć wiele aut z różnego rodzaju druciarstwem

to , że bazujecie na renomie z przed lat to nie oznacza , że dalej tak będzie

właśnie jak tak ładnie przestawiłeś prawnie , jak to działanie na nie korzyść to może napisz co osoby które u was zamotywały za wasze druciarstwo mogą zrobić prawnie

przykre jest to , że firma tyle lat na rynku i jak robiła druty tak robi dalej

więc radzę nie straszyć prawnie jak Zakład GZW z SebastianemS na czele tylko zacząć od poprawienia jakości usług bo tym zrażacie nie tylko do siebie klientów tylko cała branże - ktoś był nie zadowolony z gazu to nie kupi następnego auta z gazem lub do zagazowania tylko diesla - podcinacie sobie gałąź na której sami stójcie


Ostatnio edytowano 2012-02-01, 14:46 przez Nikodem, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-01, 14:39 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 20607
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1289 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
A wystarczy zamontować instalkę zgodnie z instrukcją montażu producenta,ale kto by czytał instrukcje jak trzeba montować gazy w autach.

To dzieło świadczy o mistrzu!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 442 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO