Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 442 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 30  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-01, 17:52 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22588
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
EnergyGazPolska napisał(a):
Zacytuje:

http://avensis.info/viewtopic.php?f=27&t=10262

"Do nie polecanych:

Nikodem - z forum lpg - koleś ma warsztat w czyimś garażu ukryty, bez żadnego szyldu, telefon tylko dla wtajemniczonych. Nie odbiera go z resztą... Szkoda fatygi."

to ten warsztat?:)


Tak faktycznie to ten - nie ma reklamy i mieć nie musi - wieczystą dzierżawa została przedłużona na kolejne 99 lat - nie odbiera czasem się tak zdarza nie którzy nie siedzą w biurze tak ja Pani i piją kawkę jak by Pani porobiła na Warsztacie (czego nie życzę bo żaden facet nie chciał by mieć kobiety mechanika) by Pani wiedziała , że nie zawsze można odebrać siedząc w kanale albo pod podnośnikiem

Więc ja potrafię odpowiedzieć - a Pani ?
Cytuj:


Instalacja dobrana i założona w znanym zakładzie na ostrobramskiej w warszawie. od początku z instalacją były same problemy, silnik żle pracował, szarpał, auto paliło za dużo gazu. po weryfikacji w innym zakładzie (po gwarancji) okazało się, że montujący instalację pomylił wtryski, I z IV oraz dołożył za duże cylinderki żeby to jakoś jeździło. po wymianie i naprawie skończył się temat dużego spalania. natomiast okazało się, ze ta instalacja źle współpracuje z silnikiem mercedesa, który ma tzw. "szybki wtrysk". objaw jest taki, ze po dodaniu gazu silnik po pewnej chwili łapie obroty. trzeba się przyzwyczaić lub zmienić instalacje. reasumując nie polecam tej instalacji do silników z szybkim wtryskiem i nie polecam warsztatu egp na ostrobramskiej. zaznaczam, że nie mam pojęcia jak pracuje ta instalacja na innych silnikach.


źródło http://www.autocentrum.pl/mercedes/klasa-c/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 02:16 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11118
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
Energy Gaz Polska
No to i ja się pośmieję, Hehe razem z Panią.
Niestety (lub jak kto woli na szczęście) zdjęcia instalacji montowanych w EGP pojawiały się na tym forum nie raz, robili je klienci lub były linkowane z Waszej galerii.
Za każdym razem do tego żeby można powiedzieć że instalacja jest dobrze zamontowana daleeeeko było.
Jak chce Pani żeby opinie montaże były lepsze to polecam zajrzeć do galerii montażu Damiana z tego forum, podrukować trochę zdjęć (jak się Damian zgodzi), wykleić nimi warsztat i kazać je Pani pracownikom oglądać minimum 2 razy dziennie.

Uprzedzę pytanie. Nie nie jestem monterem, nie jestem związany z branżą, nie jestem w żaden sposób spowinowacony z nikim z tego forum. Tak mam jakąś wiedzę techniczną, w tym jako taką orientację dot instalacji LPG (założona 1 instalacja i kilka poprawianych po takich zakładach jak Pani). Pytanie czy Pani ma choć porównywalną wiedzę dotyczącą montażu LPG w aucie z silnikiem spalinowym ZI?

Kiedyś byłem gościem w państwa firmie przez przypadek i pomyłkę (chciałem trafić do Pani niedawnego sąsiada, pana R.B.), przebywając w biurze/recepcji nie odniosłem wrażenia profesjonalizmu, a jedynie taniego markjetingu i naganiactwa.

Co do Pani zarzutów w kierunku Nikodema, muszę przyznać że czasem trudno złapać z nim kontakt (dodzwonić się skutecznie lub umówić), ale wolał bym to niż trwające dniami nieudolne próby poszukiwania tego co w aucie/instalacji jest za przeproszeniem spieprzone.

Domyślam się też że nagła i niespodziewana wizyta na forum spowodowana jest dotarciem informacji dot. niezbyt wysokiej fachowości montażu instalacji LPG w firmie Energy Gaz Polska do kierownictwa firmy (od klientów na przykład) lub też spadkiem ilości klientów oraz poszukiwaniem przyczyn takiego stanu.
Tak czy inaczej proponował bym zajęciem się jakością oferowanych usług, w tym w szczególności:
- prawidłowości montażu reduktorów względem lustra wody w zbiorniczku wyrównawczym układu chłodzenia, do którego reduktor jest wpięty:
Obrazek

- poprawności nawiercenia kolektora - tu pod kątem pobrania podciśnienia do sterowania reduktora:
Obrazek

- poprawności zamontowania trujnika pomiarowego cisnienia i temperatury gazu (przypadkowo też jakości wspornika do zamocowania reduktora - pod śrubę mocującą silniczek wycieraczek w VOLVO s40)
Obrazek

- stosowaniu się do przepisów dotyczących minimalnej odległości elementów instalacji LPG od układu wydechowego (ciekawe też co w razie wypadku i czy wężyki wtryskiwacze - silnik mają atest do stosowania z LPG?)
Obrazek

- przykręcenie komputera LPG do akumulatora - co w razie wypadku i konieczności odcięcia zasilania przez PSP?
Obrazek

Poza tym co pokazałem na zdjęciach z galerii montaży firmy Energy Gaz Polska (http://www.egp.pl/galeria.htm) wydaje mi się ze nawiercanie kolektorów nie jest optymalne i w wielu wypadkach widać na zdjęciach że kolektor do wiercenia nie był demontowany (nie naruszone jednorazowe opaski na przewodach podciśnieniowych).

Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i śmiechu (haha).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 06:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-06-18, 19:39
Posty: 143
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Pomógł: 3 razy

Auto: Volvo XC90, Lexus IS 200
Elektronika: Landi Renzo, Stag 300-6
Wtryskiwacze: MED; Hana Red
Reduktor: IG1 Turbo; KME Silver
Pojemność: 2,5T; 2.0 R6
Moc: 210KM; 155 KM
chalski, - to się nazywa merytoryczne rozłożenie na łopatki - gratuluję - z tych zdjęć to nawet ślepy by dostrzegł, że to mega druty .Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 09:15 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 19889
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1231 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Zamontowanie czujnika pomiarowego przed filtrem gazu to zwykłe sku............. dla użytkownika auta, sterownik nie skoryguje zużycia filtra i silnik dostanie ubogą mieszankę co spowoduje uszkodzenie silnika, oczywiście po wyjeździe z warsztatu i dopuki filtr będzie czysty będzie OK.
Producent instalacji powinien ścigać takie zakłady za taką robotę, to potem na producencie klient psy wiesza że instalka nie działa bo widzi logo na sterowniku. i przełączniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 09:24 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 21620
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1266 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
tryszawy napisał(a):
Zamontowanie czujnika pomiarowego przed filtrem gazu to zwykłe sku............. dla użytkownika auta, sterownik nie skoryguje zużycia filtra i silnik dostanie ubogą mieszankę co spowoduje uszkodzenie silnika, oczywiście po wyjeździe z warsztatu i dopuki filtr będzie czysty będzie OK.


I dodatkowo szybciej uszkodzi się membrana czujnika od kontaktu z niefiltrowanym gazem - znane przypadki z mapsensorów kme pscct3. I wówczas 180 pln "w plecy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 10:18 

Dołączył(a): 2010-07-19, 08:20
Posty: 381
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester, Kia Sportage
Elektronika: BRC Light, Elpigaz ?
Wtryskiwacze: BRC, Waldemary
Reduktor: Genius 1200, ?
Pojemność: 1994, 1975
Moc: 125, 141
Kod Silnika: EJ202
Rok Produkcji: 2000, 2004
Nikodem napisał(a):
Warsztacie (czego nie życzę bo żaden facet nie chciał by mieć kobiety mechanika)

Nawet takiej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 10:23 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 19889
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1231 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
marcindzieg napisał(a):
Nikodem napisał(a):
Warsztacie (czego nie życzę bo żaden facet nie chciał by mieć kobiety mechanika)

Nawet takiej?



Zwłaszcza takiej :!: :!: ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 11:22 

Dołączył(a): 2010-07-19, 08:20
Posty: 381
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester, Kia Sportage
Elektronika: BRC Light, Elpigaz ?
Wtryskiwacze: BRC, Waldemary
Reduktor: Genius 1200, ?
Pojemność: 1994, 1975
Moc: 125, 141
Kod Silnika: EJ202
Rok Produkcji: 2000, 2004
tryszawy napisał(a):
Zwłaszcza takiej :!: :!: ;)


Ja tam bym nie miał nic przeciwko :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 11:30 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 21620
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1266 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
tylko wtedy zapewne robota stanie ;)))

edit: a wracając do EGP - firma robi dobrą robotę udzielając się medialnie i promując gaz jako paliwo, ale jak słusznie Chalski zauważył - montaż jest obszarem na który warto zwrócić uwagę, a zamiast osiadania na laurach w obliczu odniesionego sukcesu rynkowym, warto posłuchać konkstuktywnch opinii bo koniunktura może się zmienić a konkurencja nie śpi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 12:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Co mogę powiedzieć o tej firmie druciaże jakich mało, nawet w140 v12 nie umieli zagazowac aby to jeździło normalnie bo o prawidłowym nawiercaniu nie ma mowy wierci gdzie wiertarka doszła dalej bliżej głowicy i długość węży od 15do40 cm porażka ,filtry powietrza wywalone i założone stożki bo druciarzom nie mieściły się reduktory nie polecani na maksa ,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 12:33 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11118
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
piotrekpruszcz napisał(a):
chalski, - to się nazywa merytoryczne rozłożenie na łopatki - gratuluję - z tych zdjęć to nawet ślepy by dostrzegł, że to mega druty .Pozdr.


Merytorycznie może nie czuje się na siłach ale mniej więcej (dzięki Nikodemowi i Forum) wiem co i jak powinno być jeśli chodzi o sferę sprzętową (programowo nie ogarniam sprawy i sam nie potrafię póki co stroić - jeszcze nie próbowałem).
W galerii firmy Energy Gaz Polska brakuje mi jeszcze zdjęć z montażu (są tylko skończone auta i to bez szczegółów), szczególnie pod kątem sposobu nawiercania kolektorów - wkrętki podające gaz.
Na kilku zdjęciach coś tam widać i generalnie nie można powiedzieć że jest dobrze (choć kilka zdjęć wygląda "dobrze").

Czekamy więc na stanowisko przedstawiciela w/w firmy.
Skoro forum, a w tym Nikodem (i teraz także ja) oczerniają w/w firmę to proszę o przesłanie pozwu sądowego (na życzenie adres korespondencyjny podam na PW).

To co widać w galerii (jeszcze widać, może zostanie "posprzątane") nie można w 90% nazwać inaczej niż "drutem" (może poza instalacjami BRC gdzie poziom estetyki i podłączeń- nawierty, wg producenta jest ustalony na wg mnie niskim poziomie).
Fajnie że firma się rozwinęła, dba o reklamę (filmiki i inne drogi dotarcia do klientów, spośród których o instalacji LPG 90% wie tylko tyle że jest gaz i tankuje się z innego dystrybutora na stacji), ale każdemu kto choć trochę zagłębił się w sferę poprawności montażu nawet pod kątem przeczytania instrukcji producenta instalacji, wiele rzeczy od razu rzuca się w oczy. Jak to się mówi reklama dźwignią handlu (tu usług) ale z tego co się orientuje choćby spośród forumowych monterów jest co najmniej kilka firm które nawet w 20% nie reklamują się jak EGP, a robotę robią o wiele lepiej. Poza tym nikt z nas nie jest alfą i omegą (wbrew temu co się komuś może wydawać) i mylić się jest rzeczą ludzką. Problemem jest czasami reakcja na wg mnie na forum konstruktywną i nie bez powodu negatywną ocenę dotyczącą montażu instalacji zasilania gazem LPG pojazdów, wykonywaną w firmie EGP.
Wiele przecież było przypadków gdy tu na forum pojawiały się zarzuty o nieprawidłowy montaż, wykonany nawet przez monterów o najlepszej renomie i poza kilkoma "wybrykami" nie było straszenia sądami, pyskówek itd.
Jeśli ktoś ma w sobie choć odrobinę samokrytyki, to po cichu powinien przeanalizować te krytyczne uwagi i postarać się wyciągnąć z nich wnioski, które skutkować powinny poprawą obsługi klienta (w tym wypadku usług).
Zaraz będzie odpowiedź że przecież auta jeżdżą, nic nie wybuchło i nic się nie spaliło więc co my się czepiamy. Już odpowiadam.
Oprócz instrukcji obsług/montażu każdego urządzenia domontowanego do tak skomplikowanego mechanizmu jakim jest w dzisiejszych czasach samochód warto też brać pod uwagę tzw poprawność i estetykę "inżynierską", a także możliwe że nie sprecyzowane w przepisach, np. względy bezpieczeństwa czy łatwości obsługi danego modelu samochodu.
Zdaje sobie sprawę że nawet "wrzucona" pod maskę instalacja ma prawo (choć nie zawsze) pracować "poprawnie", ale świadczy to o braku poczucia tej inżynierskiej estetyki i stawia pod znakiem zapytania trafność wyboru branży w jakiej się pracuje.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 14:00 

Dołączył(a): 2012-02-01, 13:36
Posty: 35

Pomógł: 0 razy
ZBANOWANY

Szanowni Państwo,
Dalecy jesteśmy od tego, aby kogokolwiek obrażać, albo wynosić się ponad wszystkich. Nigdy pomimo tego, że Pan Nikodem obraża nas na każdym kroku, nie napisaliśmy złego słowa na jego temat. Zresztą, nie mamy czasu, aby spędzać go przed komputerem, gdyż ciężko pracujemy w związku z ogromną ilością pracy w EGP. Niesprawiedliwym w tym wszystkim jest to, że Pan Nikodem bezkarnie i anonimowo pozwala sobie na oczernianie naszej firmy , choćby na swoim własnym Forum. Pobudki są nader nieobiektywne, bo jak sam przyznał, zrobi wszystko aby nas oczerniać i publicznie przyznał się do tego, że ma żal, że nie zatrudniliśmy go w EGP. Osobiście nie naśmiewamy się z informacji, że Pan Nikodem montuje gdzieś we własnym garażu, i własnej firmie. Prawdę mówiąc nie mamy pojęcia , czy Pan Nikodem ma swa firmę bo nas to nie interesuje. Zresztą może i nie mieć, gdyż kieruje Klientów tego forum do swoich znajomych  My nimi nie jesteśmy, i do Nas oni nie trafią.
Podejście Pana Nikodem do EGP jest nad wyraz jednoznacznie negatywnie i szkoda, że w taki sposób opisuje nas i kreuje na swoim portalu. My zwróciliśmy się tylko, aby zaprzestał naszego oczerniania. Z naszej strony nigdy, nigdzie nie napisaliśmy, że jest partaczem, że pracuje w jakiejś szopie bez szyldu i partaczy swoją robotę, nie mając doświadczenia w montażu LPG. Takie opinie, nie nasze Klienci Pana Nikodema umieścili na innych Forach. To nie są nasze złe intencje ani stanowisko w sprawie. Nam zależy, wyłącznie na zaprzestaniu krzywdzących pomówień ze strony Pana Nikodema, reszta mnie nie interesuje. A i owszem, widać, iż na swoim Forum, ma przyjaciół, którzy w podobnym tonie zareagowali na moje oświadczenia. Rozmowa faktycznie nie była merytoryczna, bo jak przeczytacie Państwo Pan Nikodem wymyślał personalnie również mnie, pisał w sposób niski na mój temat, nie znając mnie osobiście.( wyjątek stanowi nasze jedyne spotkanie, w sprawie pracy) Nie chodzi o agresywną sprzeczkę, tylko o meritum sprawy, problemu. Nie może być tak, że jego żal, za to że u nas nie pracuje, wpływa na wystawienie opinii na temat pracy i fachowości w naszej Firmie. Postarajcie się Panowie być obiektywni, i zastanówcie nad tym tematem. Zawsze możecie i z pewnością znajdziecie elementy montażu lpg , które moglibyście wykonać ładniej Nie ulega kwestii, na tym forum tak właśnie będzie. Czasem jednak nie ma innej możliwości aby zamontować niektóre elementy, lub Klient prosi nas o montaż części wg jego życzenia, oczywiście zgodnie z zaleceniami producenta, oraz z wytycznymi instrukcji. Zdjęcie Audi, które zamieściliście Państwo wcześniej jest pokazane tylko w jego części, na całym zdjęciu widać, że nie ma innej możliwości montażu reduktorów- wynika to z konstrukcji samochodu i braku miejsca pod maską.

Obrazek

Odnosząc się do zdjęć zamieszczonych przez użytkownika chalski
1.W samochodzie marki Volvo przy wysokociśnieniowym układzie chłodzenia montaż reduktora w sposób zamieszczony na zdjęciu nie ma żadnego negatywnego wpływu na działanie instalacji LPG. Samochód jeździ bez zastrzeżeń Klienta, nie było , nie ma żadnego zastrzeżenia dot. wadliwej pracy samochodu z lpg.

Obrazek

2.Poniżej widać podłączenie podciśnienia do mapsensora i zaworu regulacji turbo- jak najbardziej poprawne podłączenie. Klient korzysta j/w

Obrazek

3.Jest to jedyny sposób i element, który tłumi dźwięki reduktora i nie przenosi drgań na inne elementy. Większy komfort jazdy samochodu ze względu na wyciszenia pracy instalacji. Technicznych uwag Klienta nie mamy.

Obrazek

4. Przewody PCV ‘’niebieskie’’ o wysokiej wytrzymałości i przepustowości spełniają wszelkie normy bezpieczeństwa i mają wszelkie atesty potrzebne do wykorzystania ich pod maską Państwa samochodów. Z ciekawostek w 2006 roku Honda EGP 1.5 TURBO, zdobyła Mistrza i Vce Mistrza w wyścigach ¼ MILI. Samochód sprawował się extra i nie posiadał systemu benzynowego jedynie LPG!! Wynik 385 km właśnie na tych nieszczęsnych wężykach!! W tym przypadku dopuszcza się montaż reduktora w przedniej części komory silnika gdyż układ wydechowy ma podwójną warstwę zabezpieczenia termicznego i nie wpływa to negatywnie na pracę oraz żywotność. Nie jest to również niebezpieczne.

Obrazek

6.Do zdjęcia klemy z akumulatora jest potrzebny klucz 10mm i identycznym kluczem odkręcamy komputer znajdujący się na mocowaniu akumulatora. Wyobrażając sobie bardzo poważną kolizję drogową z udziałem samochodu z LPG i koniecznością odłączenia zasilania… Przewód zasilający jest zawsze przecinany przez np. Strażaków , bo żaden z nich nie ma czasu na to aby odłączać klemę akumulatora kluczem!!!

Obrazek

Panowie, sami wiecie, bo jesteście specjalistami( choć nie wiem w jakich firmach gazowych pracujecie, bądź posiadacie) czasem nie ma mowy o zastosowaniu inżynierskiej estetyki i uważam, że każdy się ze mną zgodzi, bo czasem nie pozwala na to konstrukcja pojazdu. Umiejscowienie elementów instalacji lpg nigdy nie jest przypadkowe a ma zawsze techniczne uzasadnienie

Zatem, proszę aby Pan Nikodem zechciał mniej szargać EGP i zrozumiał, iż nic do niego personalnie nie mamy, a sprawa jego starania się o pracę w naszej firmie to już zakończona historia. Jego osobiste uwagi nie powinny napędzać złych relacji pomiędzy nami.

Pozdrawiamy i przepraszamy, ale dalsza dyskusja w temacie EGP będzie na Państwa forum bezproduktywna.

Konkludując: Nie obrażamy i nie chcemy być obrażani. Nie pomawiamy i życzymy Państwu tegoż samego.

Każdy ma prawo do wyrażania swoich opinii - ten wpis jest naszym ostatecznym stanowiskiem w tej sprawie. Informujemy iż EGP w dalszą dyskusję w tym temacie wdawać się nie będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 14:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-23, 15:39
Posty: 752
Lokalizacja: KOŚCIELISKO

Pomógł: 23 razy

Auto: AUDI A6 AVANT
Elektronika: TECH
Wtryskiwacze: BARACUDA 115
Reduktor: MAGIC 3 COMPACT
Dysze: 2.4
Pojemność: 2393
Moc: 170
Kod Nadwozia: C5 (4B5)
Kod Silnika: BDV
Rok Produkcji: 2002
EnergyGazPolska, ale zdajecie sobie sprawę, że na wszystkich powyższych zdjęciach z instalacją Stag macie źle zamontowane czujniki pomiarowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 14:23 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 31959
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3098 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
EnergyGazPolska, głównym, powtarzającym się zarzutem wobec powyższych montaży jest umieszczenie pomiaru ciśnienia przed filtrem FL. Jakoś umknęło?
Błąd na poziomie podstawowym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 14:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4689
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 136 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
Estetyka tu najmniej istotna. Do wysokości reduktora w ciśnieniowym układzie chłodzenia też nie mam zastrzeżeń, ci co mają niech sobie np zobaczą gdzie ma chłodnicę i nagrzewnicę VW T3.
Jak już wielokrotnie pisane pomiar ciśnienia - drut. Niewłaściwe miejsce podłączenia podciśnienia na 3 zdjęciu- drut. Akumulator choćby w pobliżu akumulatora nie odgrodzony od niego - jak dla mnie drut mimo że wiele osób tu tak robi.
Sami się kompromitujecie i oczerniacie takimi montażami.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 442 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 30  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO