Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 442 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 14:40 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 20607
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1289 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Najważniejsze że autor tematu dostał wyczerpującą odpowiedź i stanowisko firmy. A reszta forum i tak sobie poradzi ,tak jak do tej pory radziło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 14:57 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
EnergyGazPolska napisał(a):
Zdjęcie Audi, które zamieściliście Państwo wcześniej jest pokazane tylko w jego części, na całym zdjęciu widać, że nie ma innej możliwości montażu reduktorów- wynika to z konstrukcji samochodu i braku miejsca pod maską.

Obrazek


Szanowna Pani.
Nie chodzi tu o sposób umieszczenia reduktorów (choć zapewniam panią że jest na nie sporo miejsca np pod zderzakiem - ale to więcej roboty na którą nie macie czasu - w końcu trzeba się wyrobić w normie dniowej). Chodzi o miejsce umieszczenia czujnika ciśnienia i temperatury gazu - tu znajduje się pomiędzy dwoma reduktorami (pomiar temp i ciśnienia gazu z jednego reduktora) i przed filtrem gazu w fazie lotnej (jak już napisano jak filtr się zapcha to czujnik tego nie wykryje i nie dojdzie do korekty po ciśnieniu gazu, z uwagi na dużą odległość od czujnika do listwy wtrysków pomiar temperatury też jest zafałszowany)

EnergyGazPolska napisał(a):
Odnosząc się do zdjęć zamieszczonych przez użytkownika chalski
1.W samochodzie marki Volvo przy wysokociśnieniowym układzie chłodzenia montaż reduktora w sposób zamieszczony na zdjęciu nie ma żadnego negatywnego wpływu na działanie instalacji LPG. Samochód jeździ bez zastrzeżeń Klienta, nie było , nie ma żadnego zastrzeżenia dot. wadliwej pracy samochodu z lpg.

Obrazek


Proszę Pani, ależ ma, ponieważ nie ma gwarancji na pełne odpowietrzenie się reduktora, który w tym przypadku stanowi najwyższy punkt instalacji chłodzenia silnika/ grzania reduktora. Nawet w budynkach w najwyższym punkcie instalacji CO montowany jest automatyczny odpowietrznik (reduktory czegoś takiego nie posiadają)

EnergyGazPolska napisał(a):
2.Poniżej widać podłączenie podciśnienia do mapsensora i zaworu regulacji turbo- jak najbardziej poprawne podłączenie. Klient korzysta j/w

Obrazek


Wg Pani prawidłowe podłaczenie do mapsensora czy też podciśnienie sterujące do reduktora jest jak najbardziej NIE prawidłowe, ponieważ z uwagi na wwiercenie się w jeden kanał dolotowy, wartość podciśnienia nie jest tu parametrem stałym (chociaż w przybliżeniu) bo z uwagi na sposób pracy silnika tłokowego występują jego fluktuacje związane z następowaniem po sobie suwły pracy silnika. Żeby było dobrze wystarczyło by się nawiercić dosłownie 5 cm bliżej przodu auta - tam jest wspólna dla wszystkich kanałów dolotowych część kolektora (nieznajomość tak podstawowych rzeczy wg mnie unaocznia brak fachowości montera jak też jednoznacznie pokazuje że nikt z państwa firmy nigdy nie zdejmował kolektora dolotowego z silnika volvo 4,5 czy 6 cylindrów - to konstrukcje modularne mające wiele wspólnych cech)

EnergyGazPolska napisał(a):
3.Jest to jedyny sposób i element, który tłumi dźwięki reduktora i nie przenosi drgań na inne elementy. Większy komfort jazdy samochodu ze względu na wyciszenia pracy instalacji. Technicznych uwag Klienta nie mamy.

Obrazek


Do tłumienia ewentualnych dźwięków (a raczej drgań reduktora które generują dźwięki - vibroakustyka się kłania) służą ewentualnie poduszki metalowo-gumowe dodawane do niektórych zestawów np wtryskiwaczy (choć wg mnie są za słabe by mocować do nich reduktor). Po raz kolejny mamy czujnik temperatury i ciśnienia LPG przed filtrem gazu.

EnergyGazPolska napisał(a):
4. Przewody PCV ‘’niebieskie’’ o wysokiej wytrzymałości i przepustowości spełniają wszelkie normy bezpieczeństwa i mają wszelkie atesty potrzebne do wykorzystania ich pod maską Państwa samochodów. Z ciekawostek w 2006 roku Honda EGP 1.5 TURBO, zdobyła Mistrza i Vce Mistrza w wyścigach ¼ MILI. Samochód sprawował się extra i nie posiadał systemu benzynowego jedynie LPG!! Wynik 385 km właśnie na tych nieszczęsnych wężykach!! W tym przypadku dopuszcza się montaż reduktora w przedniej części komory silnika gdyż układ wydechowy ma podwójną warstwę zabezpieczenia termicznego i nie wpływa to negatywnie na pracę oraz żywotność. Nie jest to również niebezpieczne.

Obrazek


Jeśli rzeczywiście są to wężyki spełniające normy i dopuszczenia do stosowania w instalacjach LPG to oczywiście odszczekuje to co na ten temat powiedziałem, tyle że jakoś nie mogę znaleźć informacji o producencie/dystrybutorze takich wężyków.
Ale jakoś nie wydaje mi się żeby tak było - proszę o rozwianie moich wątpliwości.

EnergyGazPolska napisał(a):
6.Do zdjęcia klemy z akumulatora jest potrzebny klucz 10mm i identycznym kluczem odkręcamy komputer znajdujący się na mocowaniu akumulatora. Wyobrażając sobie bardzo poważną kolizję drogową z udziałem samochodu z LPG i koniecznością odłączenia zasilania… Przewód zasilający jest zawsze przecinany przez np. Strażaków , bo żaden z nich nie ma czasu na to aby odłączać klemę akumulatora kluczem!!!

Obrazek


Droga Pani, strażacy oczekują swobodnego dostępu do tak podstawowego elementu instalacji elektrycznej samochodu jakim jest akumulator, więc jeśli producent nie przewidział "przykrywki na akumulator" to ma takowej nie być. Dla rozwiania wątpliwości przewód zasilający jest czasami przecinany narzędziem hydraulicznym (nożyce lub nożyco - rozpieracz) które jest dość masywne (waga od ok 12 do 20kg) i operowanie nim nie jest łatwe, ponadto szczęki urządzenia są duże i taki montaż jak na zdjęciu utrudnia podejście urządzeniem do przewodów dochodzących do akumulatora (jesli ma Pani tu jakieś wątpliwości proszę udać się do pierwszej lepszej komendy PSP i poprosić o pokazanie sprzętu - Strażacy to w większości mili i usłuzni ludzie więc napewno pokażą hydraulikę. Hydraulikę stosuje się w momencie zagrożenia - gdzy istnieje obawa o zapłon instalacji elektrycznej lub przeskok iskry czy wystrzelenie poduszek, a nie ma czasu na bawienie się z kluczem. Gdy jest już "po akcji", poszkodowany jest usunięty z pojazdu bo np sam się wydostał zazwyczaj Strażacy nie tną bezmyślnie kabli tylko używają głowy i klucza - np 10mm (tak mają takie narzędzia na wyposażeniu).

EnergyGazPolska napisał(a):
Panowie, sami wiecie, bo jesteście specjalistami( choć nie wiem w jakich firmach gazowych pracujecie, bądź posiadacie) czasem nie ma mowy o zastosowaniu inżynierskiej estetyki i uważam, że każdy się ze mną zgodzi, bo czasem nie pozwala na to konstrukcja pojazdu. Umiejscowienie elementów instalacji lpg nigdy nie jest przypadkowe a ma zawsze techniczne uzasadnienie


Wszystko się zgadza z tym "czasem" ale czemu właściwie każdemu montażowi z Państwa galerii można zarzucić właściwie to samo? Trudne (pod względem możliwej do uzyskania poprawności montażu) do zagazowania modele samochodów można jak mi się wydaje policzyć na palcach obu rąk (mówię o modelach popularnych).
W wielu wypadkach Państw montaży widzę że jedynym kryterium wyboru miejsca do zamontowania elementów instalacji jest czas montażu - jak najkrótszy, no i to żeby się przy tym nie narobić

EnergyGazPolska napisał(a):
sprawa jego starania się o pracę w naszej firmie to już zakończona historia.


Coś mi się wydaje że to nie o to tu chodzi.
O wymaganym montażu 2 aut r4 lub 1 6 lub 8 cylindrów kiedyś chyba od Nikodema słyszałem, nie wiedziałem że to o EGP chodziło. W każdym razie "przemiał" zdaje się ma przełożenie na błedy montażowe czy niechlujność niektórych fragmentów montażu

EnergyGazPolska napisał(a):
Każdy ma prawo do wyrażania swoich opinii - ten wpis jest naszym ostatecznym stanowiskiem w tej sprawie. Informujemy iż EGP w dalszą dyskusję w tym temacie wdawać się nie będzie.


Żegnam Państwa czule.

HEHEHE.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 15:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Obrazek
Obrazek
Co na to drut energy gas polska, auto od was wyjechało


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 15:06 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
Mają chyba nawet w galerii ten montaż :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 15:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

chalski napisał(a):
Mają chyba nawet w galerii ten montaż :D

Mieli ale usunęli, samochód mojego dobrego znajomego, miałem okazję robić w nim głowice


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 15:12 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
No toć mówie że mają - sprawdź zanim napiszesz lub "poszukaj w internecie" ;P

http://egp.pl/galeria5.htm
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-02, 15:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

chalski, No to że dali ją od nowa bo był czas kiedy tego CL-a nie było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-06, 11:21 

Dołączył(a): 2011-03-15, 15:07
Posty: 4
Lokalizacja: KRK

Pomógł: 0 razy

Elektronika: STAG 4
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: Landi Renzo IG1
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Silnika: AWT
Witam,
Czy ktoś z Panów dobrze znających się na instalkach BRC mógłby mi podpowiedzieć czy zamontowana w EGP instalka na zdjęciach jest zgodna ze sztuką?

Auto to Saab 9-5, 2.3t 185KM, instalacja BRC i reduktor BRC Maxi tylko tyle wiem.

Czy jeśli sama instalacja nie została wykonana poprawnie, czy da się ją ew. poprawić?

Będę wdzięczny za wszelkie opinie - jestem zainteresowany zakupem tego auta, wolałbym auto bez założonej już instalacji, ale ten egz. akurat ją posiada.

pozdr.
Piotr


Załączniki:
IMG_1002a.JPG
IMG_1002a.JPG [ 179.27 KiB | Przeglądane 3159 razy ]
IMG_1001a.JPG
IMG_1001a.JPG [ 190.04 KiB | Przeglądane 3159 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-06, 12:22 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11121
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
A to też w EGP zakładane?

No ale po kolei.
- długaśne wężyki - ale to norma w BRC.
- wężyki wtryski - kolektor (niebieskie) - nie uzyskałem odpowiedzi czy to ma atest do stosowania w LPG
- miedź wykonana kary godnie
- zawór lpg poziomo
- reduktor w strefie zgniotu (choć wg Pani z EGP to nie jest zabronione)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-06, 12:28 

Dołączył(a): 2011-03-15, 15:07
Posty: 4
Lokalizacja: KRK

Pomógł: 0 razy

Elektronika: STAG 4
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: Landi Renzo IG1
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Silnika: AWT
chalski napisał(a):
A to też w EGP zakładane?

No ale po kolei.
- długaśne wężyki - ale to norma w BRC.
- wężyki wtryski - kolektor (niebieskie) - nie uzyskałem odpowiedzi czy to ma atest do stosowania w LPG
- miedź wykonana kary godnie
- zawór lpg poziomo
- reduktor w strefie zgniotu (choć wg Pani z EGP to nie jest zabronione)


Tak - Energy Gaz Polska z Warszawy.

Czy mam sobie od razu odpuścić zakup tego auta, czy taką instalkę da się "uratować"? Jeśli tak, ile przeróbek trzeba zrobić i najważniejsze jakim kosztem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-06, 12:29 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 20607
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1289 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Nie wiem czy brc potrzebuje ale jak tak to nie ma poboru ciśnienia gazu z listwy, może jest wyjście w filtrze? jak nie to jest gdzieś pobrane gdzieś z przed filtra gazu fazy lotnej co też jest wg mnie błędem montażowym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-06, 12:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 2690
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 321 razy

Auto: P11 / A4 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07/SkyMax2/Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda115 / 130 / 130
Reduktor: AC 250 / M3 / M3
Dysze: 2,6 / bez / bez
Pojemność: 2000 / 1800 / 1400
Moc: 150 / 240 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / B7 Avant Q/ 198
Kod Silnika: SR20DE / BFB / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 2005 / 2008
Czujnik ciśnienia jest w listwie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-06, 12:45 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 20607
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1289 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
ulisses napisał(a):
Czujnik ciśnienia jest w listwie.


Na fotce słabo widać ale chyba dochodzą dwa kable ,jeżeli tak to mi brakuje czujnika temp gazu ,może jest też zintegrowany . Trzeba dokładniej zbadać instalkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-06, 19:42 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3165
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
tryszawy napisał(a):
ulisses napisał(a):
Czujnik ciśnienia jest w listwie.


Na fotce słabo widać ale chyba dochodzą dwa kable ,jeżeli tak to mi brakuje czujnika temp gazu ,może jest też zintegrowany . Trzeba dokładniej zbadać instalkę.


To jest czujnik temperatury i cisnienia gazu jeden z najbardziej awaryjnych elementow tej instalacji do tego powinny byc zalozone zolte wtryski stawiam ze auto tak do 5 tys kreci na LPG potem juz Pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy polecicie Energy Gaz Polska w Warszawie?
PostLink | Napisane: 2012-02-07, 16:47 

Dołączył(a): 2011-03-15, 15:07
Posty: 4
Lokalizacja: KRK

Pomógł: 0 razy

Elektronika: STAG 4
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: Landi Renzo IG1
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Silnika: AWT
Dziękuję za odpowiedzi i pomoc - zrezygnowałem z zakupu, wolę szukać auta bez gazu i oddać je sprawdzonemu instalatorowi.

BTW
Co ciekawe (mały offtopic), posiadacz tego auta ma ciekawą teorię "Samochód bez problemu kręci się wyżej niż 5tys. na LPG. Co prawda nie jest rozsądnym kręcić samochód na LPG tak wysoko więc tego unikam... instalacja LPG a dokładniej paliwo LPG ma inne właściwości niż benzyna. gaz ma wyższą temperaturę spalania i jazda na gazie na wyższych obrotach sprowadza się do zwiększonego rozgrzania silnika co za tym idzie szybszemu zużyciu elementów silnika".


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 442 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO