Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-10, 19:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-28, 21:18
Posty: 91
Lokalizacja: Niemcy

Pomógł: 0 razy

Auto: Dacia Duster 4X4
Elektronika: Stag 300Premium LPGTECH
Wtryskiwacze: Hany
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 1,6
Moc: 105
Kod Silnika: K4m
Rok Produkcji: 2012
dci napisał(a):
Instalacja Landi Renzo omegas plus ma na pewno euro 5 bo jest to "fabrycznie" montowana instalacja do dustera z K4M 616 np


@dci
Tak napewno ma Euro5 ale abym ja prywatna osoba pojechal do (TÜV) w niemczech to musze miec papier (Dokument) R115.
W niemczech tam gdzie mieszkam i nie tylko caly teren Niemiec Firmy zakladajace gaz do samochodu Maja takie papiery dokumenty do prawie wszystkich instalacji ale nikomu ich nie daja ani nie sprzedaja dostaniesz je jak zalozysz unich gaz ceny instalek w niemczech hyba nie musze tutaj podawac napewno je znasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-10, 20:50 

Dołączył(a): 2011-12-04, 10:22
Posty: 26
Lokalizacja: gdańsk

Pomógł: 3 razy

Auto: Renault
Kod Nadwozia: Vf8
Kod Silnika: F4R700
Rok Produkcji: 1999
kacperowski napisał(a):
dci napisał(a):
Instalacja Landi Renzo omegas plus ma na pewno euro 5 bo jest to "fabrycznie" montowana instalacja do dustera z K4M 616 np


@dci
Tak napewno ma Euro5 ale abym ja prywatna osoba pojechal do (TÜV) w niemczech to musze miec papier (Dokument) R115.
W niemczech tam gdzie mieszkam i nie tylko caly teren Niemiec Firmy zakladajace gaz do samochodu Maja takie papiery dokumenty do prawie wszystkich instalacji ale nikomu ich nie daja ani nie sprzedaja dostaniesz je jak zalozysz unich gaz ceny instalek w niemczech hyba nie musze tutaj podawac napewno je znasz


W przyszłym tygodniu bede gadał z gosciem od landi renzo co jest przedstawicielem w renówce i podpytam czy ten dokument jest do dostania tylko na terenie niemiec bo cos mi sie wierzyc nie chce ze jezeli robią reeksport nowych aut do niemiec z polski i tutaj załoza instalacje na serwisie to w niemczech jej nie wbija w brief


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-13, 21:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-28, 21:18
Posty: 91
Lokalizacja: Niemcy

Pomógł: 0 razy

Auto: Dacia Duster 4X4
Elektronika: Stag 300Premium LPGTECH
Wtryskiwacze: Hany
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 1,6
Moc: 105
Kod Silnika: K4m
Rok Produkcji: 2012
Witam Wszystkich Forumowiczöw

Znalazlem Warsztat ktöry ma R115 na Staga.Kontaktowalem sie juz wczesniej z Davanti i nic z tego nie wyszlo ale oni maja dwie siedziby z ta w Katowicach sie dogadalem.
I oto konfiguracjia mojego zestawu

MINIKIT AC STAG 300-4 CYL.

WTRYSKIWACZE RAIL 3Ω

REDUKTOR ZAVOLI do 150 KM

Postanowilem ciutke doplacic i wziasc STAG-300 ISA2 zamiast STAG 300
co sadzicie otym warto doplacic jeszcze wiecej i wziasc jeszcze lepszego staga ???
Reduktor i wtryski musza zostac jakie sa ze wzgledu na R115
co sadzicie o wtryskach warto sie zastanowic i dobrac na zapas Hany kture by sie zalozylo po przejechaniu sciezki zdrowia (TÜV GSP)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-14, 11:10 

Dołączył(a): 2010-09-13, 08:34
Posty: 3288
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 228 razy

Auto: Ford Ka/Tarpan Honker
Pojemność: 1299/2417
Moc: 60/70
Kod Nadwozia: RB/FSR
Kod Silnika: J4P/4C90
Rok Produkcji: 1998/1991
kacperowski napisał(a):
Postanowilem ciutke doplacic i wziasc STAG-300 ISA2 zamiast STAG 300 co sadzicie otym warto doplacic jeszcze wiecej i wziasc jeszcze lepszego staga ???Reduktor i wtryski musza zostac jakie sa ze wzgledu na R115 co sadzicie o wtryskach warto sie zastanowic i dobrac na zapas Hany kture by sie zalozylo po przejechaniu sciezki zdrowia (TÜV GSP)

Stag 300-4 ma ISA2, chyba że jest to jakiś stary egzemplarz z półki. Do Pańskiego auta wystarczy z powodzeniem Stag 4+.
Warto kupić Hana2000 i wymienić po "ścieżce zdrowia". Wiąże się to oczywiście z koniecznością ponownego strojenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 11:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-28, 21:18
Posty: 91
Lokalizacja: Niemcy

Pomógł: 0 razy

Auto: Dacia Duster 4X4
Elektronika: Stag 300Premium LPGTECH
Wtryskiwacze: Hany
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 1,6
Moc: 105
Kod Silnika: K4m
Rok Produkcji: 2012
Szymdi napisał(a):
kacperowski napisał(a):
Postanowilem ciutke doplacic i wziasc STAG-300 ISA2 zamiast STAG 300 co sadzicie otym warto doplacic jeszcze wiecej i wziasc jeszcze lepszego staga ???Reduktor i wtryski musza zostac jakie sa ze wzgledu na R115 co sadzicie o wtryskach warto sie zastanowic i dobrac na zapas Hany kture by sie zalozylo po przejechaniu sciezki zdrowia (TÜV GSP)

Stag 300-4 ma ISA2, chyba że jest to jakiś stary egzemplarz z półki. Do Pańskiego auta wystarczy z powodzeniem Stag 4+.
Warto kupić Hana2000 i wymienić po "ścieżce zdrowia". Wiąże się to oczywiście z koniecznością ponownego strojenia.


@Szymdi
Mysle ze w Stagu jest jakas opcjia aby zapisac ustawienia z jednych wtrysköw w pliku przykladowo na obu wtryskach ustawienia zrobilby Gazownik zakladajacy i zapisal je w pliku a ja przy zmianie wtrysköw tylko bym je odpowiednio wczytal do Sterownika.
Jesli sie myle i czegos takiego niema morzliwosci zrobic to prosze o podpowiedzi jak to zrobic :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 13:54 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 37936
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3899 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
kacperowski napisał(a):
Mysle ze w Stagu jest jakas opcjia aby zapisac ustawienia z jednych wtrysköw w pliku przykladowo na obu wtryskach ustawienia zrobilby Gazownik zakladajacy i zapisal je w pliku a ja przy zmianie wtrysköw tylko bym je odpowiednio wczytal do Sterownika.
Jesli sie myle i czegos takiego niema morzliwosci zrobic to prosze o podpowiedzi jak to zrobic :?:


Jeśli zrobi ci ustawienia dla obydwu modeli to jak najbardziej możesz korzystać naprzemiennie z ustawień.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-22, 20:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-28, 21:18
Posty: 91
Lokalizacja: Niemcy

Pomógł: 0 razy

Auto: Dacia Duster 4X4
Elektronika: Stag 300Premium LPGTECH
Wtryskiwacze: Hany
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 1,6
Moc: 105
Kod Silnika: K4m
Rok Produkcji: 2012
Witam wszystkich

cos dla oka znalazlem na Niemieckim Forum.
Zastanawiam sie co jest lepsze wiercenie Kolektora czy podkładki pod wtryski


Załączniki:
vialle6.jpg
vialle6.jpg [ 89.91 KiB | Przeglądane 16004 razy ]
vialle5.jpg
vialle5.jpg [ 78.54 KiB | Przeglądane 16004 razy ]
vialle4.jpg
vialle4.jpg [ 84.55 KiB | Przeglądane 16004 razy ]
vialle3.jpg
vialle3.jpg [ 119.39 KiB | Przeglądane 16004 razy ]
vialle2.jpg
vialle2.jpg [ 64.7 KiB | Przeglądane 16004 razy ]
vialle1.jpg
vialle1.jpg [ 70.25 KiB | Przeglądane 16004 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-22, 21:12 

Dołączył(a): 2009-08-12, 10:24
Posty: 138
Lokalizacja: Świebodzice/Świdnica

Pomógł: 9 razy

Auto: MITSUBISHI LANCER
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Hana2000
Reduktor: 2x AC R 01
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: Evo IX
Kod Silnika: brak
Rok Produkcji: 2007h
Witam , szkoda że tak póżno natrafiłem na twój temat ... Proponuję montaż instalacji Prins z papierami na niemcy ( abgas + umbał ) montaż w naszym warsztacie w Świebodzicach , cena brutto z dokumentacją niemiecką - 6000zł ( w cenie pobyt na zamku Ksiąz i auto zastępcze -my w tym czasie montujemy gaz w twoim aucie ) zapraszam www.autogaz.swidnica.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 00:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
fotki które znalazłeś to gaz 5 generacji, nawierty testował i opracował, mało tego nawet wykonał producent, w tym silniku przy 4 generacji gdybyś tak nawiercił=drut (mimo, że jeździć będzie). Podkładki mogą powodować problemy z jazdą na pb, poza tym musisz sztukować mocowanie listwy pb. Akurat może się okazać, że masz kolektor "magiczny" z miejscami na nawierty więc bez kombinacji- wiercić.
Rzucę nutkę zła na forum i powiem, że tak jak vialle, to żaden prins nie pojedzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 01:08 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2300
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 13 razy

Auto: Fiat doblo 1.4tjet
Elektronika: Brc SQ32
Wtryskiwacze: Brc
Reduktor: Genius MB1500
Pojemność: 1400
Moc: 120
Kod Nadwozia: ---
Rok Produkcji: 2018
Marek_07 napisał(a):
Rzucę nutkę zła na forum i powiem, że tak jak vialle, to żaden prins nie pojedzie.

a brc będzie o połowę tańsze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 07:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-28, 21:18
Posty: 91
Lokalizacja: Niemcy

Pomógł: 0 razy

Auto: Dacia Duster 4X4
Elektronika: Stag 300Premium LPGTECH
Wtryskiwacze: Hany
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 1,6
Moc: 105
Kod Silnika: K4m
Rok Produkcji: 2012
Marek_07 napisał(a):
fotki które znalazłeś to gaz 5 generacji, nawierty testował i opracował, mało tego nawet wykonał producent, w tym silniku przy 4 generacji gdybyś tak nawiercił=drut (mimo, że jeździć będzie). Podkładki mogą powodować problemy z jazdą na pb, poza tym musisz sztukować mocowanie listwy pb. Akurat może się okazać, że masz kolektor "magiczny" z miejscami na nawierty więc bez kombinacji- wiercić.
Rzucę nutkę zła na forum i powiem, że tak jak vialle, to żaden prins nie pojedzie.


Nie wiem jakiego producenta masz na mysli Samochodu czy instalki ale moge powiedziec tyle ze instalka byla zakladana w Holandi
Co do nutki zla to co myslisz o STAGU kturego ja chce zainstalowac ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 09:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
Śmiało montuj staga 4 albo techa 214, ac r01 (jesli tuv pozwala), niech Ci to zestroja na hanach i dadza ustawienia, przejdziesz scieżkę i sobie wymienisz z valteców czy co to tam nie będzie. Prins to już klasa wyżej, ale sądzę, że szkoda zachodu.
Pojmuję, że brc jest połowę tańsze, ale póki co raz widziałem u Davanti zamontowane schludnie. Przegrywają listwą w 1 kawałku, wszak porównać "ciekłe vialle" do jakiegokolwiek odparowanego gazu nie można, każdy ma wady i zalety.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 15:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-12, 02:44
Posty: 3651
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 113 razy

Auto: Volvo S80 T6
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Hana niebieskie
Reduktor: 2x AC R01
Pojemność: 2800
Moc: 272KM
Kod Silnika: B6284T
Rok Produkcji: 1999
Marek_07 napisał(a):
wszak porównać "ciekłe vialle" do jakiegokolwiek odparowanego gazu nie można, każdy ma wady i zalety.

Każde paliwo przed spaleniem musi być odparowane. Różnica jest w prędkości i temperaturze odparowywania. Polecam przeczytać:
http://autokult.pl/2010/07/12/bezposred ... do-sukcesu

Czas jest niestety kluczowy:
Cytuj:
wtrysk bezpośredni nie sprawdzał się w silnikach wysokoobrotowych – czas na odparowanie benzyny był zbyt krótki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 16:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
Oracle wiem, że gaz odparowuje po drodze w domyśle chodziło o nie łączenie układu "wody" z gazem. Ciekłej benz Ciężko porównać "wysokoobrotowość" fordowskiego starego silnika, 1.6 z renówki, a rasowego japończyka który przy 5k zaczyna oddychać. Nic to nie wnosi do tematu bo instalacja już skomentowana i przez użytkownika pewnie przetrawiona, montować i jeździć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dacia Duster 4x4 1.6 16V 105 KM - Do Niemiec
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 21:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-28, 21:18
Posty: 91
Lokalizacja: Niemcy

Pomógł: 0 razy

Auto: Dacia Duster 4X4
Elektronika: Stag 300Premium LPGTECH
Wtryskiwacze: Hany
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 1,6
Moc: 105
Kod Silnika: K4m
Rok Produkcji: 2012
Marek_07 napisał(a):
Oracle wiem, że gaz odparowuje po drodze w domyśle chodziło o nie łączenie układu "wody" z gazem. Ciekłej benz Ciężko porównać "wysokoobrotowość" fordowskiego starego silnika, 1.6 z renówki, a rasowego japończyka który przy 5k zaczyna oddychać. Nic to nie wnosi do tematu bo instalacja już skomentowana i przez użytkownika pewnie przetrawiona, montować i jeździć



Nie temat jeszcze w pelni nie jest przetrawiony co do Gazownika to tak bedzie to z pewnoscia Davanti niewiem jeszcze tylko czy w Bytomiu Czy w Katowicach.
zalezy ktury warsztat mi terz DOGAZUJE mojego Diesla Nissana Qashqaia dwu litrowy to tam terz zrobimy Dacie
co do Dustera to na 100 % jeszcze niewiem czy to bedzie stag czy cos z wyzszej pölki ale raczej stag hyba ze ktos mnie przekona do czegos innego
:shock: no i jeszcze trzymaja mnie te papiery

Dzieki wam za wsparcie i rady


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO