Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 199 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 10:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Na Targach nie pokazywaliśmy 5-ej Generacji, gdyż:
- jeszcze nie mamy umowy z producentem wtryskiwaczy gazu ciekłego.
- moja ulubiona Mazda6, raczej już na Targi się nie nadaje :)
Tu jest bardzo ogólny schemat instalacji DGI LM.
Aby konkurencja miała jasność w tym temacie, to już na początku wyjaśniam że układ został zgłoszony do Urzędu Patentowego (oczywiście w dokładniejszej formie) :) .
Podstawowe założenia:
- zbiornik i wielozawór standard - wszystkie zbiorniki które są na rynku, można zamontować do tej instalacji
- pompa na zewnątrz zbiornika - nie trzeba przykrywać zbiornika kocami, aby wygłuszyć dźwięk pompy
Termin wprowadzenia do sprzedaży - 2016
Cena - konkurencyjna do obecnie dostępnych na rynku


Załączniki:
5G.jpg
5G.jpg [ 101.56 KiB | Przeglądane 5026 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 10:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Jeszcze moje porównanie IV i V Generacji - hasłowo bez większych opisów.

Instalacji LPG IV Generacji - Wtrysk gazu w fazie gazowej

- Spadek mocy związany z wydajnością i termiką reduktora - awaryjność
- Duża średnica przewodów doprowadzających gaz
- Ingerencja w układ hłodzenia silnika - dodatkowe grube przewody do grzania reduktora
- Opóźnienia czasowe wtryskiwaczy fazy gazowej - brak możliwości dokładnego odwzorowania sterowania benzyną
- Duży skok nurnika wtryskiwacza - szybkie zużywanie się wtryskiwaczy

Instalacji LPG V i VI Generacji - Wtrysk gazu w fazie ciekłej

- Nie ingeruje w układ chłodzenia auta
- Prosta regulacja układu zasilania gazem - software DGI
- Obniżenie temperatury zasilania silnika - brak spadku mocy, ochrona gniazd zaworów
- Poprawa emisji spalin - redukcja toksyczności

WADY

- Hałas pompy - Nie w systemach DGI ! - pompa zewnętrzna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 11:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3767
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 206 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
DGItech napisał(a):
brak spadku mocy

jak będą wtryskiwacze wpuszczone w runery kolektora jak u konkurencji to bardzo wątpie w tą deklaracje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 11:44 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6548
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 300 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Po co wogule zakładacie te tematy o produktach widmo?

Żenuła...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 11:50 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 316
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
roboform550 napisał(a):
Po co wogule zakładacie te tematy o produktach widmo?

Żenuła...



o najbliższych wakacjach nie rozmawiasz? A o kolejnym sezonie narciarskim też nie?A o tym co jeszcze w życiu zrobisz? Żyjesz tylko tu i teraz? Strasznie nieszczęśliwy musisz być ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 15:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Moim zdaniem jest to rozwiązanie, którego jeszcze nie ma na rynku.
Jak ktoś planuje założenie instalacji gazu w swoim aucie, to powinien mieć dostęp do podstawowej wiedzy i potencjalnych możliwości. Obecne dostępne instalacje gazu ciekłego to jest dopiero
roboform550 napisał(a):
Żenuła...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 15:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
dariusz105 napisał(a):
jak będą wtryskiwacze wpuszczone w runery kolektora jak u konkurencji to bardzo wątpie w tą deklaracje.

dariusz105, a jak możesz stwierdzić u konkurencji, z czego wynika spadek czy brak wzrostu mocy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 15:15 

Dołączył(a): 2010-01-25, 10:42
Posty: 15
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X3
Elektronika: OPTIMA
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: ROMANO
Dysze: w planach
Pojemność: 2.5
Moc: 193
Rok Produkcji: 2004
Jak można na PW jaki jest koszt instalacji V generacji do BMW E83 2.5i 193KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 16:05 

Dołączył(a): 2013-09-27, 08:56
Posty: 59
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 4 razy

Auto: Subaru Legacy
Elektronika: LCS A/1-V05
Reduktor: Landi Renzo SE81
Pojemność: 1994
Moc: 116KM
Kod Nadwozia: BC
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1994
... DGItech jak możesz to powiedz coś więcej na temat wtryskiwaczy, zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa, w prezentowanej instalacji nie ma cyrkulacji paliwa gazowego przez zbiornik, czy w związku z tym nie ma problemu ze zmianą stanu skupienia paliwa w przewodach, np. gdy samochód stoi w korku w upalny dzień??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 17:50 

Dołączył(a): 2016-03-06, 10:10
Posty: 293
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Pomógł: 12 razy

Auto: Honda CR-V;Opel Corsa
Elektronika: Optima Expert;QNEXT Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130;AC W03
Reduktor: Shark 1500; R02
Pojemność: 1997; 1229
Moc: 155; 86
Kod Silnika: R20A9;A12XER
Rok Produkcji: 2013;2014
DGItech napisał(a):
Na Targach nie pokazywaliśmy 5-ej Generacji


Nie ukrywam, że na targi zawitałem właśnie z nadzieją dowiedzenia się czegoś więcej na temat tej instalacji. No niestety się nie udało.

Sama koncepcja mi się podoba, tylko jak zawsze pytanie, kiedy i za ile. Czy jest chociaż termin kiedy będzie wiadomo kiedy będzie wiadomo:) ? Bo jak na razie to dużo obiecany, ale konkretów brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 18:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1085
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 68 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
Mareckii napisał(a):
... DGItech jak możesz to powiedz coś więcej na temat wtryskiwaczy, zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa, w prezentowanej instalacji nie ma cyrkulacji paliwa gazowego przez zbiornik, czy w związku z tym nie ma problemu ze zmianą stanu skupienia paliwa w przewodach, np. gdy samochód stoi w korku w upalny dzień??


Wygląda to jak przeróbki gaźnika co miał mechaniczną pompę paliwa na elektryczną. Przewód z zbiornika idzie do pompy i z niej do wtrysku i z wtrysku do niej. Nie ma powrotu paliwa do zbiornika bo paliwo wracające z wtrysku z powrotem pompowane jest. Jedynie braki które zużywa wtrysk są z zbiornika uzupełniane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 19:32 

Dołączył(a): 2013-09-27, 08:56
Posty: 59
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 4 razy

Auto: Subaru Legacy
Elektronika: LCS A/1-V05
Reduktor: Landi Renzo SE81
Pojemność: 1994
Moc: 116KM
Kod Nadwozia: BC
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1994
...jak to ma działać to wiem, rysunek jasno to przedstawia, natomiast moje obawy wynikają z tego że pojemność układu w którym krąży ciekły gaz jest bardzo mała co za tym idzie słabe oddawanie ciepła, pamiętajmy że w tym przypadku ciekły gaz ma chłodzić pompę elektryczną, następnie przepływając przez wtryskiwacze które są umieszczone w komorze silnika odbiera trochę ciepła i wraca z powrotem do pompy, oczywiście cały czas układ jest uzupełniany gazem ze zbiornika, tylko że w przypadku gdy auto stoi w korku w upalny dzień ilość tego "świeżego" gazu będzie mała co za tym idzie wzrośnie nam temperatura gazu który krąży w układzie, stąd moje obawy. DGItech prosimy o głos czy w takich warunkach układ był testowany, czy nie było problemów z zmianą stanu skupienia w układzie. Jak można spytać, to na jakim ciśnieniu to pracuje??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 20:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3767
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 206 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
DGItech napisał(a):
jak możesz stwierdzić u konkurencji, z czego wynika spadek czy brak wzrostu mocy ?


jak dysze przesłaniają w małym silniczku z 1/3 przelotu runera to wzrostu mocy bym się nie spodziewał. zawsze można potwierdzić na flowbench


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 21:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Mareckii napisał(a):
DGItech jak możesz to powiedz coś więcej na temat wtryskiwaczy

Wtryskiwacze mogą być dowolne, ale jeszcze nie mamy podpisanej umowy z dostawcą więc ich nie ujawniamy.
Mareckii napisał(a):
w prezentowanej instalacji nie ma cyrkulacji paliwa gazowego przez zbiornik, czy w związku z tym nie ma problemu ze zmianą stanu skupienia paliwa w przewodach

Auto może godzinami stać w korkach i nic się nie dzieje.
dkozlows napisał(a):
zawsze pytanie, kiedy i za ile.
Takie info jest na początku wątku i jak tylko wszystkie komponenty dotrą do magazynu, to je zaktualizuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 21:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Mareckii napisał(a):
DGItech prosimy o głos czy w takich warunkach układ był testowany, czy nie było problemów z zmianą stanu skupienia w układzie. Jak można spytać, to na jakim ciśnieniu to pracuje??

Pompa ma zmienną wydajność w dużym zakresie i regulujemy też czasy wtrysku gazu ciekłego.
dariusz105 napisał(a):
jak dysze przesłaniają w małym silniczku z 1/3 przelotu runera to wzrostu mocy bym się nie spodziewał. zawsze można potwierdzić na flowbench

dariusz105, pamiętaj że to jest tylko rysunek poglądowy. W rzeczywistości przewód doprowadzający gaz do kolektora ma średnicę ok 3 mm.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 199 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO