Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: DodgeCaravan 3.0 Bingo ustawienia
PostLink | Napisane: 2008-11-24, 09:42 

Dołączył(a): 2008-10-08, 09:13
Posty: 7
Lokalizacja: Wa-wa

Pomógł: 0 razy

Auto: chrysler voyager
Elektronika: bingo
Wtryskiwacze: kme
Reduktor: kme
Pojemność: 3
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1
Kod Silnika: 2
Rok Produkcji: 1996
W silniku 3.0 mam założone Bingo M(tak kupiłem),ale zamiast krokowca jest śruba.Chciałem założyć krokowca,więc postanowiłem sprawdzić ustawienia centralki BINGO.Znalazłem problem z odczytem lambda, tz. przy jałowych obrotach silnika sonda pokazuje że pracuje,ale po zwiększeniu obrotów sygnał zanika.Z uwagi na taki obrót sprawy nie mogę założyć kroka.
Mam jeszcze pytanie co do rodzaju sondy w tym silniku-jaka jest? Przy samoadaptacji wyszło że 0-1 V.W tym silniku są dwie sondy,przed i za katem,pod którą powinien być podpięty komputer BINGO ?
Może ktoś ma jakieś sugestie co do ustawień ? Co można zrobić i czy się da przy tym komputerze założyć sil. krokowy ?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-24, 11:11 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Cytuj:
ale po zwiększeniu obrotów sygnał zanika

na gazie / na benzynie?

znika to co pokazuje 0,00v ?
jeśli na lpg to znaczy że jeździsz na ubogich mieszankach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-24, 11:52 

Dołączył(a): 2008-10-08, 09:13
Posty: 7
Lokalizacja: Wa-wa

Pomógł: 0 razy

Auto: chrysler voyager
Elektronika: bingo
Wtryskiwacze: kme
Reduktor: kme
Pojemność: 3
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1
Kod Silnika: 2
Rok Produkcji: 1996
Na benzynie sonda pracuje normalnie .Na LPG pokazuje 0.0.A jeśli jeżdżę na ubogich mieszankach to żle czy dobrze ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-24, 12:04 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
tzn masz skręconą śrubę by mało palił , jazda na ubogiej mieszance ma swoje zalety

-Auto Spala Chwilowo Mniej Paliwa
-Auto Nie Rozwija Swojej Mocy
-Układ Korbowo Tłokowy pracuje w dużo wyższej temp niż przewidział to producent
-Mechanicy mają co robić
-Wypalenie Dziury W Tłoku
-Szybsze Wypalenie Uszczelki Pod Głowicą
-Wypalanie Zaworów
-Wypalanie Głowicy
-Pękanie kolektorów wydechowych
-Szybsze zużycie świec zapłonowych z możliwością pęknięcia porcelanki
-Możliwość Strzałów w kolektor
-Finalne większe spalanie z powodu nie efektywnej pracy silnika z braku mocy
-Szybsze zużycie oleju silnikowego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-25, 07:42 

Dołączył(a): 2008-10-08, 09:13
Posty: 7
Lokalizacja: Wa-wa

Pomógł: 0 razy

Auto: chrysler voyager
Elektronika: bingo
Wtryskiwacze: kme
Reduktor: kme
Pojemność: 3
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1
Kod Silnika: 2
Rok Produkcji: 1996
A po tym wykładzie może coś na temat zadanego pytania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-25, 07:59 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22591
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
było pytanie było odpowiedz


co tu masz jeszcze nie jasnego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-11-25, 12:08 

Dołączył(a): 2008-10-08, 09:13
Posty: 7
Lokalizacja: Wa-wa

Pomógł: 0 razy

Auto: chrysler voyager
Elektronika: bingo
Wtryskiwacze: kme
Reduktor: kme
Pojemność: 3
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1
Kod Silnika: 2
Rok Produkcji: 1996
Czy samo wzbogacenie mieszanki rozwiąże problem z sondą?I jak się ma sprawa BINGO M
przy wielowtrysku,przecież jest on dedykowany do monowtrysku i nie ma emulacji wtryskiwaczy ? Czy jest możliwe aby BINGO M pracowało poprawnie ?Jest jedna ciekawa sprawa związana z brakiem emulacji wtrysków.Teoretycznie zawsze powinien się palić CHECK ENG. ,a tak nie jest.Nieraz potrafi na gazie trochę chodzić bez syg. CHECK. I Jakjest z rodzajem sondy i typem TPS ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO