Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e36 318 automat problem
PostLink | Napisane: 2008-09-02, 09:57 

Dołączył(a): 2008-09-02, 09:43
Posty: 3
Lokalizacja: Gdynia

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 318iA
Elektronika: Stag4
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: Tomasetto Alaska
Pojemność: 1800
Moc: 113
Kod Nadwozia: 0000
Kod Silnika: m40B2
Rok Produkcji: 1991
Witam
Mam problem z instalacją gazową, instalacja jest 2 gen reduktor tecno, sterownik blitz, otoz po zalozeniu instalacji wszystko bylo dobze do pierwszych 100km, potem automat przestał zmieniac biegi jak sie nalezy, tzn. ciuagnie do 4 tys obrotow i dopiero jak puszcze gaz zmienia bieg. W gazowi powiedzieli mi ze instalacja gazowa nie ma wplywu na skrzynie, znajomy powiedzial mi ze komputer mogl zalapac blad i zebym go odlaczyl na noc. ku memu zdziwieniu po takim zabiegu wszystko wrocilo do normy, lecz nie na dlugo, operacje kasowania przeprowadzilem kilka razy, oststnio juz nie pomoglo. mam swoje podejzenia co do przyczyny ale nie chce pakowac kasy na slepo wiec licze na wasza pomoc. według mnie prolem polega na tym ze w instalacji nie zostal zastosowany emulator wtryskiwaczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-09-04, 18:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-08-20, 21:45
Posty: 205
Lokalizacja: Mierzęcice

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2,7
Pojemność: 1782 Turbo
Moc: 180
Kod Nadwozia: B6
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2002
jak to nie został? to czym odcieli wtryskiwacze?
moze byc tez ustawiona zla emulacja sondy i łapie błędy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-09-05, 05:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-05-07, 10:39
Posty: 357
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 528 iT|Audi A6|Paugeot 307
Elektronika: ESGI2|Stag 300|BRC Sq24
Wtryskiwacze: MagicJet|Magic Jet|BRC Pomaranczowe
Reduktor: EG200 kW|2x EG200 kW|BRC Genius
Dysze: 2.5|3.0|xx
Pojemność: 2800
Moc: 193|300|109
Kod Nadwozia: e39|C5|3A/C
Kod Silnika: M52B28|ASG|NFU
Rok Produkcji: 1996|2001|2002
jak to czym, przekaznikiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-09-06, 16:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-08-20, 21:45
Posty: 205
Lokalizacja: Mierzęcice

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2,7
Pojemność: 1782 Turbo
Moc: 180
Kod Nadwozia: B6
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2002
ale jednym czy czterema? bo jak odcieli jednym tylko glowny plus wtruskiwaczy to jasne ze bedzie z tym problem

wogole to mam nadzieje ze rozmawiamy tu o wielopunkcie, a nie jednopunkcie?

Kod silnika masz podany. Markę też, słynną ze stosowania wtrysku jednopunktowego ;)
Najpierw dowiedz się coś na dany temat, a potem się wypowiadaj, bo Twój post to stek bzdur.
Następny taki skończy się ostrzeżeniem.

MODERATOR


Ostatnio edytowano 2008-09-27, 09:07 przez kukiz18, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO