Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Fiat Punto 1 1.2 8v 75km BRC JUST- Za wysokie obroty.
PostLink | Napisane: 2019-07-12, 20:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2019-04-29, 21:29
Posty: 170
Lokalizacja: Opatowiec

Pomógł: 1 razy

Auto: 2x Seicento 1.1 MPI
Elektronika: Stag 4Plus/200 Gofast
Wtryskiwacze: AC W03/AC W01
Reduktor: Tomasetto AT09/ AC R02
Dysze: 1,8mm
Pojemność: 1108/1108
Moc: 55/55
Rok Produkcji: 2002/2001
Witam.
Auto jak w tytule.

Wczoraj przeszło zmianę silnika z 1.2 60km SPI na 1.2 75km MPI. Instalacja gazowa nie ruszana. Przełożony tylko mieszalnik.

Niestety auto odpala, jedzie ale przy ruszaniu szarpie. Obroty biegu jałowego: 2000RPM.

Regulacja obrotów na reduktorze daje tylko niewielką zmianę.


Silnik krokowy auta sprawny.

Instalacja przerobiona na 1gen. Aktuator wyrzucony precz.

Jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Fiat Punto 1 1.2 8v 75km BRC JUST- Za wysokie obroty.
PostLink | Napisane: 2019-07-13, 06:32 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1540
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 138 razy

Auto: Ford Escape
Elektronika: Stag Qmax
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01
Pojemność: 3000
Moc: 197
Rok Produkcji: 2003
tonsil12 napisał(a):
Instalacja gazowa nie ruszana.

Jak jest realizowane odłączanie wtrysków benzynowych?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Fiat Punto 1 1.2 8v 75km BRC JUST- Za wysokie obroty.
PostLink | Napisane: 2019-07-13, 10:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2019-04-29, 21:29
Posty: 170
Lokalizacja: Opatowiec

Pomógł: 1 razy

Auto: 2x Seicento 1.1 MPI
Elektronika: Stag 4Plus/200 Gofast
Wtryskiwacze: AC W03/AC W01
Reduktor: Tomasetto AT09/ AC R02
Dysze: 1,8mm
Pojemność: 1108/1108
Moc: 55/55
Rok Produkcji: 2002/2001
Darmodziej napisał(a):
tonsil12 napisał(a):
Instalacja gazowa nie ruszana.

Jak jest realizowane odłączanie wtrysków benzynowych?



Zwykły przekaźnik. Silnik to fullgroup.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Fiat Punto 1 1.2 8v 75km BRC JUST- Za wysokie obroty.
PostLink | Napisane: 2019-08-03, 16:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-01-12, 20:06
Posty: 488
Lokalizacja: Starachowice Ostrowiecka 45 Montaż i Serwis.

Pomógł: 35 razy

Auto: Subaru LEGACY 3 2.5
Elektronika: Tech 224
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: KME GOLD
Dysze: Brak
Pojemność: 2500
Moc: 173
Kod Silnika: ej250
Rok Produkcji: 2003
podciągnięty na przepustnicy albo duża nieszczelność dolotu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO