Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-29, 15:15 

Dołączył(a): 2011-03-29, 14:24
Posty: 3631
Lokalizacja: LEGIONOWO

Pomógł: 157 razy

Auto: FORD MONDEO
Elektronika: diesel
Wtryskiwacze: CR
Reduktor: brak
Dysze: null
Pojemność: 1,8 TDCi
Moc: 125
Kod Nadwozia: kombi
Kod Silnika: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS
Rok Produkcji: 2008
tak wpadłem na smieszny pomysł. jak wymieniałeś wtryskiwacze to czy kolego ktoś się pokusił o wywalenie valtekowskich wkrętek w kolektorze. tam standardowo montowali standardowe. co z tego że dysze rozwiercisz na 2,5 jak wkrętka ma np 2mm. trochę da ale takna prawdę nadal dusi i nic więcej.
czasami zdarza się że się trzpień w elektrozaworze zacina lub nie odchodzi do końca. ten przed reduktorem. na próbę na wyłączonym zapłonie wyjmij ten trzpień tylko ostrożnie po rączki zmarzną i załóż śrubę i cewkę, bez tego trzpienia i sprawdź czy dalej się dzieją tzw "jaja". jak będzie bez zmien to oczyść go i załóż spowrotem. ja będzie oki to mamy winowajcę. oczyścić sprawdzić co się dzieje. przyciać go ciut i gotowe.
zrób zdjęcia spod maski moze tam cos będzie widać czego ty nie możesz zobaczyć. bez urazy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-29, 16:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23315
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1387 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
PFil, słuszna uwaga, trzpień też warto sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-30, 08:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 15:47
Posty: 355
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 19 razy

Auto: Renault ESPACE
Elektronika: STAG Premium
Wtryskiwacze: WGs 18+
Reduktor: AC R01 250
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 163
Kod Nadwozia: JKO
Kod Silnika: F4Rt
Rok Produkcji: 2004
sebeq napisał(a):
Panowie, a czy Faro 6mm zamiast miedzi wzdłuż całego auta pociągnie tą instalacje i silnik przy pełnym bucie? Pytam bo Faro na złączach ma mniejsze prześwity niż miedź...



Faro będzie ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-30, 09:41 

Dołączył(a): 2011-03-29, 14:24
Posty: 3631
Lokalizacja: LEGIONOWO

Pomógł: 157 razy

Auto: FORD MONDEO
Elektronika: diesel
Wtryskiwacze: CR
Reduktor: brak
Dysze: null
Pojemność: 1,8 TDCi
Moc: 125
Kod Nadwozia: kombi
Kod Silnika: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS
Rok Produkcji: 2008
MarekGryko napisał(a):
Faro będzie ok.

tylko po co w koszty wchodzić. jeśli miedź nie jest zagięta. a gardło które robi się na baryłce przy tej mocy nie może miom zdaniem robić aż tak duzego spadku mocy.
sprawdź kolego trzpieńw elektrozaworze i wkrętki kolektorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-30, 10:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-19, 14:57
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Reg Fast
Reduktor: Zavoli Zeta S
Dysze: 2.2mm
Pojemność: 1988
Moc: 131
Kod Nadwozia: DAW
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 1999
PFil napisał(a):
czasami zdarza się że się trzpień w elektrozaworze zacina lub nie odchodzi do końca

Panowie, tak więc wczoraj wyjąłem trzpień z elektrozaworu przed reduktorem i ruszyłem w trase, niestety spadki dalej bez zmian.
Dodatkowo odkręciłem dwie rurki miedziane przy elektrozaworze i zajrzałem do środka czy nie są zwężone i nie ma tam jakichś znacznych przewężeń. Dzisiaj postaram się sprawdzić to samo w wielozaworze przy butli.

PFil napisał(a):
jak wymieniałeś wtryskiwacze to czy kolego ktoś się pokusił o wywalenie valtekowskich wkrętek w kolektorze. tam standardowo montowali standardowe. co z tego że dysze rozwiercisz na 2,5 jak wkrętka ma np 2mm

Fakt, nie pomyślałem o tym, ale obawiam się, że będę musiał to zostawić do poprawki na sam koniec, ponieważ coś czuje, że bez zdjęcia kolektora się nie obędzie. Jeśli okaże się, że po rozwiązaniu problemu spadków ciśnienia, wtryski dalej będą się zapętlać to ewidentnie wkrętki do wymiany. Domyślnie valteki miały chyba 3mm, dobrze kojarzę?
PFil napisał(a):
zrób zdjęcia spod maski moze tam cos będzie widać

ok, foty postaram się wrzucic jeszcze dzisiaj
Marcin L napisał(a):
moim zdaniem przy takiej mocy nie powinno być różnicy faro a miedź
MarekGryko napisał(a):
Faro będzie ok.

Cóż, w takim razie pozostaje mi zakupić kilka metrów faro i na krótko bez układania pod autem podłączyć i zobaczyć jak będzie. Miedź i tak muszę wymienić/poprawić bo jest paskudnie położona i już bywało że mi się odczepiała w kilku miejscach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-30, 10:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 15:47
Posty: 355
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 19 razy

Auto: Renault ESPACE
Elektronika: STAG Premium
Wtryskiwacze: WGs 18+
Reduktor: AC R01 250
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 163
Kod Nadwozia: JKO
Kod Silnika: F4Rt
Rok Produkcji: 2004
Jest jeszcze jedno miejsce gdzie może blokować się przelot gazu. ;)

Zawór gwałtownego wypływu w wielozaworze. Znajduje się on pod ssawką gazu. Imbusem należy wykręcić ssawkę gazu i wyjąć tłoczek i sprężynkę ze środka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-30, 10:31 

Dołączył(a): 2009-03-05, 18:21
Posty: 524
Lokalizacja: Grabówka

Pomógł: 14 razy

Auto: Toyota Land Cruiser
Kod Nadwozia: J120
Rok Produkcji: 2005
Dobrze kojarzysz i nie wymieniaj wkretek w kolektorze.

Heh - jeszcze troche to ludzie zaczna FARO rozwiercac ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-09-13, 23:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-19, 14:57
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Reg Fast
Reduktor: Zavoli Zeta S
Dysze: 2.2mm
Pojemność: 1988
Moc: 131
Kod Nadwozia: DAW
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 1999
Nastąpił w końcu ten dzień, w którym uporałem się z dużymi spadkami ciśnienia w moim Focusie 2.0 :) Wtryski się już nie pętlą a lambda na bogato nawet przy końcu obrotomierza :mrgreen:

Winowajca całego zamieszania - Zavoli Zeta S. Zgodnie z instrukcją z forum, wybebeszyłem go ze sprężynek zostawiając łącznie tylko 2 sztuki od strony regulatora.

Nie mogę tylko pojąć jednego...jak taki reduktor kupiony na wyrost do tego auta, mógł mieć problemy ze 130km :?: Było to dla mnie na tyle niemożliwe, że zanim dobrałem się do Zavolaka, sprawdziłem wszystko inne łącznie z pociągnięciem całego nowego zasilania w Faro 6mm, zabawa z zaworkiem w wielozaworze itp itd. Dziękuję wszystkim za pomoc ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-09-13, 23:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23315
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1387 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
normalne - sprężynki "zarosły" ;) teraz reduktor będzie prawie wieczny


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO