Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1152 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 77  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-24, 19:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-04-29, 20:44
Posty: 1356
Lokalizacja: Hajnówka k. Białegostoku

Pomógł: 121 razy

Auto: Toyota Celica
Elektronika: Nevo
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: M3
Pojemność: 1800
Moc: 192
Kod Silnika: 2ZZ GE
Po ustawienie przełączenia na wszystkie cylindry naraz nie mogę w programie wyłączyć pojedynczego wtryskiwacza - Po wyłączeniu jednego wyłączają się wszystkie naraz. Oczywiście kiedy ustawię "kolejno" wszystko jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-24, 19:54 

Dołączył(a): 2011-08-26, 09:18
Posty: 1959
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 13 razy

Problem jest nam znany. Usuniemy go.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-25, 01:54 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8793
Lokalizacja: London

Pomógł: 116 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
problem jeszcze z wersji tech 1.x.x.x.x


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-25, 04:12 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8793
Lokalizacja: London

Pomógł: 116 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
korekty po rpm.

mozecie rozszerzyc zakres rpm na gorze ?? jak wystroic auto ktore sie kreci do 7000 ?? jak zrobic np honde r-type ?? oraz mozecie zmienic zakres rpm na dole ?? zamiast 600 900 wstawic 700 ?? lub 800.
super by bylo gdybyscie dorobili mozliwosc swobodnej zmiany tych zakresow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-25, 07:38 

Dołączył(a): 2011-01-14, 18:29
Posty: 1121
Lokalizacja: Center

Pomógł: 7 razy

Auto: Maseratti Q
Elektronika: LPGTech
Wtryskiwacze: BDB
Dysze: brak
Rok Produkcji: 2006
Tormin napisał(a):
korekty po rpm.

mozecie rozszerzyc zakres rpm na gorze ?? jak wystroic auto ktore sie kreci do 7000 ?? jak zrobic np honde r-type ?? oraz mozecie zmienic zakres rpm na dole ?? zamiast 600 900 wstawic 700 ?? lub 800.
super by bylo gdybyscie dorobili mozliwosc swobodnej zmiany tych zakresow.


Dokładnie.
Fajnie byłoby gdyby się komórka aktywna podświetlała jak juz wcześniej wspominaliśli gdyż teraz jak pionowa kreska krzyżyka nałoży się z kreską komórek podziału rpm to nie widać gdzie się znajduje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-25, 11:09 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 27941
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1160 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Tormin napisał(a):
super by bylo gdybyscie dorobili mozliwosc swobodnej zmiany tych zakresow.

o tak - to byłaby bardzo przydatna funkcja ( LR tak ma ) też mi już nieraz brakowało zakresów do lepszego wystrojenia auta i niestety trzeba było uśredniać...

Wogóle to tabela powinna się skalować od razu gdy podajemy max obroty na gazie i ewentualnie jeszcze możliwość ręcznego ustawienia.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-25, 13:39 

Dołączył(a): 2011-01-14, 18:29
Posty: 1121
Lokalizacja: Center

Pomógł: 7 razy

Auto: Maseratti Q
Elektronika: LPGTech
Wtryskiwacze: BDB
Dysze: brak
Rok Produkcji: 2006
Struna napisał(a):
Wogóle to tabela powinna się skalować od razu gdy podajemy max obroty na gazie i ewentualnie jeszcze możliwość ręcznego ustawienia.


NO to byłaby profeska.
Ale sądząc po czasie pisania nowego softu i jego stanie, miernego zaawansowania ( wczesna beta ) to nie wróżę szybkich zmian a miało byc tak pięknie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-27, 10:57 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Załadowane osc pokazuje czasy benzyny z kosmosu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-27, 20:16 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 3069
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 117 razy

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
nie wiem, czy to tylko przypadek, ale nie działał F1 i przełączanie z centralki, dopiero przełączenie w programie pomogło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-28, 09:42 

Dołączył(a): 2011-08-26, 09:18
Posty: 1959
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 13 razy

Możliwe, dorobiłem jedną funkcję związaną z klawiszami w opcjach. W kolejnych wersjach będzie to inaczej rozwiązane ;) Więcej możliwości będzie miał użytkownik. Narazie wróci pod klawisz F1 zmiana trybu pracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-28, 12:04 

Dołączył(a): 2009-04-04, 20:18
Posty: 697
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Alfa Romeo 156 SW
Elektronika: TECH 214 + OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Niko 250 SMC
Dysze: 2,7
Pojemność: 1747
Moc: 140
Kod Nadwozia: 932B31__
Kod Silnika: AR 32205
Rok Produkcji: 2001
jak finalnie program będzie poprawiony to ponownie dostaniemy do sprawdzenia czy już komplet z FW :?:
poprawiony został suwak składu mieszanki zasłaniający oś ciśnienia :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-28, 14:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
p@sik napisał(a):
poprawiony został suwak składu mieszanki zasłaniający oś ciśnienia :?:

gdzie on zasłania?


Załączniki:
lpgtech2_001.jpg
lpgtech2_001.jpg [ 167.69 KiB | Przeglądane 1177 razy ]
lpgtech2_002.jpg
lpgtech2_002.jpg [ 162.38 KiB | Przeglądane 1177 razy ]
lpgtech2_003.jpg
lpgtech2_003.jpg [ 160.85 KiB | Przeglądane 1177 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-28, 18:47 

Dołączył(a): 2009-04-04, 20:18
Posty: 697
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Alfa Romeo 156 SW
Elektronika: TECH 214 + OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Niko 250 SMC
Dysze: 2,7
Pojemność: 1747
Moc: 140
Kod Nadwozia: 932B31__
Kod Silnika: AR 32205
Rok Produkcji: 2001
Daro71 napisał(a):
p@sik napisał(a):
poprawiony został suwak składu mieszanki zasłaniający oś ciśnienia :?:

gdzie on zasłania?


a np w Mapie 2D jak odczytywałem z pliku ustawienia Mercedes W203 2.0 Kompresor

http://lpg-forum.pl/download/file.php?id=19601


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-28, 18:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
Ta z tego softa co dostałem to nadal układ osi w korekcie po obrotach wariuje, przy przejściu na inną kartę, mamy już 2 linie. Warto byłoby się przypatrzeć problemowi, auto stoi na jałowych, potrzebuję zrobić korektę, psikus, kratkę trzeba gonić, a na domiar złego "+" wskazuje złą kratkę bo korekta musi być piętro wyżej. Przełączanie tak jak pisałem jest lepiej, ale trochę jeszcze czuć pojedyncze garnki. Ciepły start minimum 40 stopni to już zostawię bez komentarza. I nadal jest najważniejsza korekta od temperatury reduktora. Odkryłem dziś nową dziwną strategię pewnego magneti marelli (co prawda nie u mnie w aucie), niezależnie jak jest ciepły, po odpaleniu przez minutę leje, a afr dochodzi na jałowym do 12,4


Ostatnio edytowano 2012-05-28, 19:10 przez Marek_07, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2012-05-28, 19:00 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 27941
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1160 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
normalny cold-start

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1152 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 77  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO