Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2014-07-24, 22:58 

Dołączył(a): 2014-04-24, 21:32
Posty: 7
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda CX9; JEEP SRT8
Elektronika: BRC, AGIS
Wtryskiwacze: BRC, Barrakuda
Reduktor: BRC, PRINS
Pojemność: 3700, 6100
Moc: 270, 427
Rok Produkcji: 2009, 2007
Zdecydowanie i absolutnie polecam FILARTECH ul. Wólczańska 13. Szczególnie jeśli ktoś gazuje coś nietypowego. Ja gazowałem Jeepa SRT8. Szybko, mega fachowo i naprawdę super podejście do Klienta. Rzadkość w dzisiejszych czasach. Auto śmiga jak dzikie:) Zero różnic w mocy i osiągach. Także mega profesjonalizm i pełna dyspozycyjność w przypadku pytań Klienta. ZDECYDOWANIE POLECAM !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2014-09-11, 07:16 

Dołączył(a): 2014-07-31, 17:19
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a4
Elektronika: brc
Reduktor: genius mb
Pojemność: 1,6
Moc: 101
Kod Nadwozia: avant
Kod Silnika: AHL
Rok Produkcji: 1998
Witam,polecam z czystym sumieniem Pana Budka z ul.Janosika Budek-gaz.Montowałem gaz w twingo.Szybko,sprawnie,technicznie schludnie!Poprawiał mi gaz po parciarzu z ulicy Finansowej-opis na niepolecanych.Przedstawiciel Stag.Cenowo konkurencyjnie,plus raty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2014-09-11, 07:21 

Dołączył(a): 2014-07-31, 17:19
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a4
Elektronika: brc
Reduktor: genius mb
Pojemność: 1,6
Moc: 101
Kod Nadwozia: avant
Kod Silnika: AHL
Rok Produkcji: 1998
Witam,mogę polecić jeszcze Zimny gaz z Ujazdu-instalacje BRC.Jest to moja obecna instalacja,zakładała tam też moja rodzina instalacje do lanosa i do octavi 1,6 (akl).Ceny konkurencyjne,a montaż -jakby gazu nie było!Pięknie poukładane,zestrojone.Warsztat widnieje w opisie przedstawicieli BRC-dla mnie to ważne,po wpadce z mondeo na ul.Finansowej(patrz w niepolecane).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2014-09-14, 21:22 

Dołączył(a): 2013-09-10, 20:58
Posty: 15
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna II phI
Elektronika: Kme
Pojemność: 1783
Moc: 120
Rok Produkcji: 2002
Witam,
dokonując wyboru firmy, której powierzę auto do montażu instalacji gazowej zaczerpnąłem informacji z tego forum. Zdecydowałem się na firmę KOŁOMAX z Łodzi i bardzo jestem zadowolony z wyboru.

Nie chciałem się pochopnie wypowiadać o zakładzie, jednak minął już rok jak jeżdżę na gazie, więc pomyślałem, że wystawię opinię firmie, że będzie ona coś warta, nieco więcej jak osób, które piszą komentarze z dopiero co założonych kont.

A więc z czego jestem zadowolony:
- brak jakichkolwiek problemów technicznych
- brak jakiejkolwiek różnicy w jeździe pomiędzy gazem, a benzyną
- mój mechanik, który zajmuje się moim autem był pod wrażeniem montażu, zapytał gdzie go zakładałem bo mówi, że rzadko się spotyka tak profesjonalną i estetyczną robotę, zwrócił uwagę na umiejscowienie poszczególnych elementów, poprowadzenie przewodów, węży oraz wtryski gazu na bardzo krótkich wężykach zamontowanych przy samym kolektorze

Odwiedzając zakład celem wykonania przeglądu rozmawiałem z kilkoma klientami. Byli to tacy jak ja, którzy też montowali gaz w tej firmie, i również nie mieli żadnych problemów oraz ludzie, którzy montowali w innych firmach, a w tej szukali pomocy.
Spotkałem człowieka, który przyjechał do KOŁOMAXU bo w dwóch innych warsztatach nie rozwiązano jego usterki, bądź nie umiano wyregulować gaz.
Słyszałem też, że ta firma właśnie uchodzi za taką, która poprawia sporo błędów po innych warsztatach, że nie są to zwykli montażyści gazu, a profesjonaliści w swym fachu.
Słyszałem też o tym jak w innych warsztatach na szybko regulują gaz, często tylko na postoju. Zdziwiło mnie to, bo ze mną jeżdżono po mieście i to dość długo. Na poszczególnych biegach, obrotach, przy różnych przyspieszeniach.

Wybierając zakład do montażu rok temu zwróciłem też uwagę na pewien fakt, który dał mi do myślenia. W paru zakładach do których dzwoniłem i pytałem o wolny termin proponowano podstawienie auta w ciągu paru dni. W KOŁOMAXIE musiałem czekać z tego co pamiętam miesiąc, ale szczerze przyznam nie żałuję. Pomyślałem, że skoro jest taka kolejka do nich to o czymś musi to świadczyć.
Niektórzy dziwili mi się, gdy mówiłem, że montaż gazu trwał 2 dni, że ponoć gdzie indziej zamontowano by mi w ciągu paru godzin, ale tak sobie myślę, że to odbieram, akurat jako plus. Nie chce by przy takiej pracy ktoś się spieszył. Raczej stawiam na dokładność i profesjonalizm.

Tak więc z czystym sumieniem firmę POLECAM, jednak gdyby pojawiły się jakiekolwiek tylko problemy czy zastrzeżenia to nie omieszkam zaraz tutaj wszystkiego opisać. Forum pomogło mi w wyborze i jestem cholernie zadowolony, więc i ja innym chętnie pomogę.

Pozdrawiam, Kamil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2014-10-20, 22:19 

Dołączył(a): 2009-11-29, 09:26
Posty: 12
Lokalizacja: Lodz

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 530i +PRINS VSI, Alpina B10 V8, 320dT e46
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: keihin
Reduktor: Prins
Gdyby ktoś chciał profesjonalnie i estetycznie zamontować gaz lub ma problem ze swoją instalacją dowolnej firmy to szczerze polecam Gomar w Łasku.

U mnie szybko rozwiązali problem z PRINS'em w X5 jak i we wcześniejszym BMW 530i (raz elektrozawór, drugi przypadek to reduktor)

Jestem też bardzo zadowolony z montażu BRC w swoim BMW e39 V8 - szybko, profesjonalnie i bardzo estetycznie.

http://www.gomar-lpg.pl
Gomar Autogaz
Polna 16
98-100 Łask


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2014-10-28, 13:56 

Dołączył(a): 2014-10-28, 13:48
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Pojemność: 2800
Moc: 193
Rok Produkcji: 1998
Polecam FILARTECH ul. Wólczańska 13.

Profesjonalne podejście do tematu.
Żałuję, że podczas montowania LPG w moim BMW od razu do nich nie trafiłem. Założyłem instalację w Zgierzu - gdzie nikt nie potrafił wysterować LPG. W firmie FILARTECH zrobili mi to perfekcyjnie!!! Auto w tym momencie lepiej pracuje na LPG niż na benzynie. Strojenie auta nie odbywało się tylko w warsztacie - jak to wygląda w większości pseudofachowców, ale także w trasie, auto zrobiło w sumie 100km!

Jestem bardzo zadowolony z usług tej firmy, i polecam wszystkim osobom, którym zależy na zadowoleniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2014-11-29, 15:45 

Dołączył(a): 2011-11-08, 21:08
Posty: 26
Lokalizacja: Warsyawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 Avant
Elektronika: Stag 300 plus
Wtryskiwacze: Magic, ?
Reduktor: ?
Dysze: ?
Moc: ~180-190
Kod Nadwozia: avant
Kod Silnika: AEB
Rok Produkcji: 1998
Polecam firmę KOŁOMAX z Łodzi

robiłem u nich 2 auta:
Audi A6 1.8t -> instalacja wcześniej wykonana gdzie indziej, chłopaki poprawili ją dość mocno, a raczej zmodyfikowali pod nowy setup silnika (większe wtryski i wydajniejszy reduktor) + strojenie z wykorzystanie AFR na drodze. Z czystym sumieniem polecam ich przy modowanych autach. Znają się na swojej pracy i wiedzą jak poprawnie wystroić lekko nietypowe i mocniejsze auta.
Ford Focus 1.6 -> niby prosty silnik, ale z pewnych względów nie przepadający za gazem. Ponownie chłopaki stanęli na wysokości zadania. Auto jeździ właściwie, nie czuć różnicy benzyna/gaz a co najważniejsze auto jest wystrojone na gazie w sposób bezpieczny dla silnika.

Dodam, że robili też inne auta moim znajomym, którzy nie siedzą na tym forum.
Zatem raz jeszcze - szczerze polecam KOŁOMAX z Łodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2014-12-26, 19:11 

Dołączył(a): 2013-07-15, 17:53
Posty: 209
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 5 razy

Auto: Golf IV
Elektronika: Kme
Pojemność: 2.0
Kod Silnika: AQY
Radze dobrze przeczytać i sprawdzić profile z których wysyłane są pozytywne opinie na temat polecanych tu warsztatów .Niektóre profile mają od 1 miesiąca do 1 roku i brak na nich aktywności więc coś tu zajeżdza ukrytą reklamą .Najlepiej osobiście zweryfikować dany warszatat ,kontakt z właścicielem dużo może nam powiedzieć.Na to co jest tutaj napisane brał bym duża poprawkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2015-01-21, 14:38 

Dołączył(a): 2013-04-12, 16:51
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: Agis P13
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: KME Silver
Dysze: Brak
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Silnika: Z18XE
Rok Produkcji: 2005
Nie jest tajemnicą poliszynela, iż w Łodzi liczą się tak na dobrą sprawę 2 zakłady auto-gazu. Pierwszy to Kołomax na Wrocławskiej, a drugi to Filartech na Wólczańskiej.
W kwietniu zeszłego roku postanowiłem zagazować swoje auto czyli Opla Astrę H z silnikiem Z18XE, którego specjalnie dość długo szukałem u zachodnich sąsiadów z myślą założenia instalacji lpg.
Pierwsze kroki zrobiłem na ulicę Wrocławską (mam raptem 2 kilometry). Termin oczekiwania 3 miesiące, ale to nie stanowiło problemu (widocznie maja wzięcie). Przy dokładniejszej rozmowie na temat szczegółów montażu dano mi jasno do zrozumienia, iż nie będę mógł być obecny przy pewnych etapach montażu (nie chodziło mi o stanie i patrzenie na ręce bo tego tez nie lubię). Te etapy to m.in. zdjęcie i wiercenie kolektora, zabezpieczenie antykorozyjne elementów po nawiertach, strojenie itp. Co więcej Panowie potraktowali mnie jak idiotę, wmawiając, że do nawiercania kolektora nie trzeba go zdejmować bo mają "specjalne urządzenie wytwarzające próżnie 0,5 bara". Jak tylko usłyszałem bajki o super odkurzaczu, tak szybko wykreśliłem się z kolejki oczekujących.

Następnie rozpocząłem konwersacje z Filartechem. Zaklepałem termin (było wówczas 1,5 miesiąca) i wstępnie telefonicznie , a następnie osobiście porozmawiałem jakie są moje oczekiwania i wymagania co do montażu. Pan Maciej - właściciel zaproponował mi swoje rozwiązanie, ja je lekko zmodyfikowałem i po rzeczonym czasie umówiłem się na montaż. Autko stało "na montażu" 4 dni i codziennie (na wszelki wypadek) monitorowałem osobiście postęp i jakość prac. Dla mnie co ważne moje zdanie i wskazówki były wypełniane i głośno nie słyszałem annałów typu " my wiemy lepiej".
Niebawem wybieram się na pierwszy przegląd po 10 kkm. Sądzę, ze bedzie to wymiana filtrów, przejrzenie zapisów z kompa i do zobaczenia za kolejne 10 kkm.
Mogę polecić Pana Maćka z Filartechu na Wólczańskiej 13 jako osobę znająca się w temacie, elastyczną i co najważniejsze słowną. Cenowo jest przystępniejszy niż Kołomax.
Zdjęcia z montażu można obejrzeć tu: http://lpg-forum.pl/topic39197.html?forum_uri=astra-agis-p13-silver-baracuda

ps. wlew gazu pod zderzakiem a nie pod klapka uważam za strzał w 10 nawet w przypadku śniegu na drodze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2015-02-12, 21:21 

Dołączył(a): 2013-08-23, 10:38
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Passat W8
Elektronika: KME Diego
Wtryskiwacze: Mulijet
Reduktor: KME GOLD
Pojemność: 4000
Moc: 275
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: BDN
Rok Produkcji: 2002
Filartech Wólczańskiej 13
Choć nie zakładałem u nich instalacji, to modernizacje jakie dokonali po jakiś pseudo gaziarzach naprawdę zasługują na medal. Wypadające zapłony jakie występowały u mnie w aucie załatwili w 30 min, czego inne zachwalane łódzkie zakłady nie potrafiły ogarnąć podczas kilkudniowych pobytów.
Gorąco polecam gdyż auto jakie posiadam wymaga naprawdę sporej wiedzy czego chłopakom na pewno nie brak.
Pozdrowienia dla Maćka, Michała, Wojtka i Piotrka !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2015-02-14, 20:44 

Dołączył(a): 2011-11-03, 13:37
Posty: 234
Lokalizacja: Łódź Wrocławska 16

Pomógł: 18 razy

Auto: Audi A4 Avant Quattro
Elektronika: NEVO PRO
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Extreme
Dysze: Bez dysz
Pojemność: 1800
Moc: 280
Kod Nadwozia: B7
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2007
leowrobel napisał(a):
Pierwsze kroki zrobiłem na ulicę Wrocławską (mam raptem 2 kilometry). Termin oczekiwania 3 miesiące, ale to nie stanowiło problemu (widocznie maja wzięcie). Przy dokładniejszej rozmowie na temat szczegółów montażu dano mi jasno do zrozumienia, iż nie będę mógł być obecny przy pewnych etapach montażu (nie chodziło mi o stanie i patrzenie na ręce bo tego tez nie lubię). Te etapy to m.in. zdjęcie i wiercenie kolektora, zabezpieczenie antykorozyjne elementów po nawiertach, strojenie itp. Co więcej Panowie potraktowali mnie jak idiotę, wmawiając, że do nawiercania kolektora nie trzeba go zdejmować bo mają "specjalne urządzenie wytwarzające próżnie 0,5 bara". Jak tylko usłyszałem bajki o super odkurzaczu, tak szybko wykreśliłem się z kolejki oczekujących.

Jeżeli ktoś uważa 0,5 bara jako próżnię to powinien wrócić do szkoły podstawowej i łyknąć garść podstawowej wiedzy z zakresu fizyki. Ja się tylko zastanawiam gdzie Ty podczas naszej rozmowy byłeś, bo większych pierdół dawno nie słyszałem :D ale agituj dalej bo bekę mam całkiem fajną :)
Jeśli ktoś uważa że obecność klienta przy bardziej czasochłonnych usługach jest konieczna i całkiem normalna to znaczy że trafiał do tej pory do całkiem nie normalnych zakładów.
Myślisz że wiele wiesz i wiele potrafisz i pewnie chciałbyś... ale niestety jeszcze trochę się boisz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2015-03-12, 07:19 

Dołączył(a): 2014-04-06, 19:27
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Alfa Romeo 147
Elektronika: KME Nevo Plus
Wtryskiwacze: Matrix HS
Pojemność: 1600
Moc: 105
Rok Produkcji: 2001
Witam!

Polecam firmę FILARTECH z Wólczańskiej, Łódź ! Panowie stanęli na wysokości zadania.
Wcześniej odwiedziłem pewnego "majstra" w Pabianicach, który po podłączeniu się do centralki stwierdził, że do wymiany jest jeden wtryskiwacz i że trzeba wymienić całą listwę, bo jest nierozbieralna albo od razu nową centralkę i wtryskiwacze. Już chciał mi kłaść nową instalkę....

Samochód: Alfa Romeo 147
Instalacja Landi Renzo Omegas na czarnych MED-ach.
I teraz po kolei:
Wymiana filtra fazy, po poprzednim majstrze,który policzył sobie jak za ori LR ,a założył Czaja.
Wytrawienie i przełożenie czujnika temperatury reduktora tam gdzie jego miejsce, a nie na kolektorze.... Dla niedowiarków : post619388.html#p619388.
Szybka diagnoza i wymiana wtryskiwacza, który miał swoje lepsze i gorsze dni.
Ogólne poprawienie wyglądu, uporządkowanie przewodów od instalacji, bo był sajgon jak po bombie...
Kilka, a nawet powiedziałbym kilkadziesiąt wskazówek jak niedrogo naprawić kilka mankamentów, które mnie "męczyły". (wiadomo Alfa)
Strojenie po trasie, najpierw autostrada w stronę WWA, a później powrót "wolniejszą" drogą w celu korekt na wolnych. Strojenie zajęło grubo ponad godzinę. Podczas strojenia założona "w dupę" sonda AFR.


Ja ze swojej strony polecam FILARTECH, w 100%.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2015-04-04, 22:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-02-19, 10:16
Posty: 132
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo V40 2.0T
Elektronika: STAG 4 Plus
Wtryskiwacze: Hana BLUE
Reduktor: Scorpion GT
Pojemność: 1948
Moc: 160 / 230Nm
Kod Nadwozia: VW
Kod Silnika: B4204T / Skrzynia: M56
Rok Produkcji: 1997 MY1998
Filartech - Łódź, ul. Wólczańska 13

Witam, jestem z Lublina. Przeprowadziłem się do Łodzi i jestem tutaj dwa tygodnie. Być może jest to mało istotna informacja, jednak dla większości fachowców byłbym 'zamiejscowym Jelonkiem', z którego należy zedrzeć bo 'i tak zapłaci'. Warsztat wyszperałem tutaj czyli na lpg-forum.pl. Byłem na przeróbce (uzewnętrznieniu) elektrozaworu w Scorpionie GT. Dodatkowo auto borykało się z problemem wolnych obrotów. Nie dość, że Pan znalazł termin przed świętami, choć w pierwszej rozmowie 'nie wchodziło to w grę' to do usługi podszedł mega profesjonalnie. Zdiagnozował brak wolnych obrotów i jak prawdziwy fachowiec najpierw doprowadził 'benzynę' do ładu, żeby zająć się 'lpg'. Dodatkowo, poinformował, co w instalacji pasowałoby przerobić i jak on by to widział. Z góry umówiliśmy się na kwotę za usługę a za naprawdę 'benzyny', pomimo, iż wiem, że natrudził się przy tym niemiłosiernie wziął symboliczne 'złotówki'. Z usługi zadowolony jestem do tego stopnia, że nawet nie w głowie szukanie mi jest innego warsztatu w Łodzi a i zachęcam do odwiedzin w Filartech Łódź ul. Wólczańska 13 z innych rejonów Polski.

Na marginesie należy dodać, że Pan lubuje się w Jaguarach więc pewnie jest do ciekawe miejsce dla wszystkich fanów ;-) oraz zajmuje się typową mechaniką pojazdów.

Szczerze polecam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2015-04-18, 14:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-06, 21:21
Posty: 7
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Fabia
Elektronika: AGIS M210
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Revo
Pojemność: 1.4
Moc: 60
Kod Silnika: AZF
Rok Produkcji: 2003
Ja także pragnę polecić wszystkim firmę "FILARTECH", mieszczącą się na ulicy Wólczańskiej 13 :) Jakiś czas temu kupiłem samochód (Skoda Fabia 1.4 MPI) z istniejącą instalacją DT Gasu i nikt nie chciał się podjąć jej diagnozy (instalacja gazowa wariowała, coraz częściej nie chciała się odpalać, aż w końcu umarła). Dzwoniłem do różnych firm, ale nikt nie chciał się podjąć jej diagnozy. Dopiero w FILARTECHu otrzymałem pomoc. Po podpięciu się pod sterownik (mają niezbędny interfejs i oprogramowanie do niego) okazało się, że niestety brak jest komunikacji ze sterownikiem, a co za tym idzie niezbędna jest jego wymiana. Oprócz tego sprawdzane były inne komponenty instalacji gazowej. Ostatecznie wymienione zostały wtryski (z Valteków czerwonych, które 'przejechały' już ok. 80 tyś km na Barracudy) + sterownik (AGIS M210) + wymiana filtrów + przeczyszczony reduktor (okazało się, że filtry pozatykane były jakimś żelem po poprzednim właścicielu.. reduktor też był mocno zanieczyszczony). Miałem mnóstwo pytań i na każde uzyskałem rzeczową, wyczerpującą odpowiedź :) Nigdy nie zostałem pozostawiony z wątpliwościami. Przyznam, że miałem obawy co do Agisa (naczytałem się za dużo forum :P), ale okazały się one bezpodstawne :) Chciałem mieć budżetową, dobrze działającą instalację i taką właśnie uzyskałem :) Gorąco ich polecam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Łódzkie
PostLink | Napisane: 2015-07-13, 01:29 

Dołączył(a): 2013-10-16, 15:24
Posty: 274

Pomógł: 6 razy

Auto: Audi 80 2.0E ABK
Elektronika: LANDI RENZO LCS ER
Reduktor: LANDI LE 98 nr 4L0146
Pojemność: 2000
Moc: 115
Kod Silnika: ABK
Rok Produkcji: 91/92
Jako ,ze w Łodzi jest mało dobrych gazowników a filartech za bardzo nie chce tykać się instalacji mieszalnikowych ,dlatego tez polecam Panow z zakładu GAZ MARKO Mariusz Donajko Żelazna 11 Łódź . Wymieniałem u nich reduktor na nowy i przeprowadzałem 2x regulacje z wymiana filtrów. Ostatnio bylem tez na wszelki wypadek sprawdzić czy auto aby na pewno daje ładnie na bogato ba wyższych Obr ,sprawdzili mi pod analizatorem i pod kompem i wzięli kwotę lekko wyższa niż paczka Marlboro . Reasumując nwm jak przy sekwencji ale przy I i II gen Panowie są godni polecenia .


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO