Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-02-29, 21:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-23, 15:44
Posty: 3333
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 163 razy

Auto: Megane Grandtour mk3 ph3
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Pojemność: 1558
Moc: 110
Kod Silnika: K4M 868
Rok Produkcji: 2015
W sprawie paraboli Ci nie pomogę ale wiem jedno:
- Ciśnienie robocze (u Ciebie 1.3) nie może być wyższe niż rzeczywiste (1.1).
- Zavolak chyba tak ma, że nie zejdziesz niżej z ciśnieniem.
- błąd który Ci sie pojawi jest z powodu padu ciśnienia (móglbyś nagraćosc) a jeżeli tak to reduktor do regeneracji (pisałem wcześniej)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-02-29, 22:20 

Dołączył(a): 2010-08-05, 21:33
Posty: 1668
Lokalizacja: częstochowa

Pomógł: 40 razy

Auto: Superb / Octavia
Elektronika: 400DPI / 214
Wtryskiwacze: W03 / valtek
Reduktor: R01 / silver
Pojemność: 3.6 / 1.6
Moc: 260 / 101
Kod Silnika: CDVA / AKL
Rok Produkcji: 2011 / 1997
zgraj osc to ci cos podpowiemy ze zrzutów nic nie wynika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-03-01, 12:16 

Dołączył(a): 2011-10-24, 18:27
Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf III Mono
Elektronika: 4Gas I
Wtryskiwacze: Matrix HD344
Reduktor: ZAVOLI ZETA
Pojemność: 1800
Moc: 75
Kod Nadwozia: Variant
Kod Silnika: AAM
Rok Produkcji: 1995
Ok, zrobię.
Membrany i fl-03 zamówione.
W ciągu miesiąca auto wyląduje na klockach ze zmianą na "letni zawias" więc będę chcieć zamknąć temat LPG przed tym zabiegiem.
Mam nadzieję że weekend dojdzie paczuszka aby podziałać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-03-01, 15:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4742
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 136 razy

Auto: Mercedes W203
Elektronika: Stag Qnext +
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME TUR
Moc: 163
Rok Produkcji: 2005
crazy napisał(a):
A więc ciśnienei reduktora na max (1.6 Bar) przy średnicy 1.5, po przełączeniu na LPG spadek do 1.16

Ciśnienie ustawisz tylko jak pracuje na LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-03-01, 16:18 

Dołączył(a): 2011-10-24, 18:27
Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf III Mono
Elektronika: 4Gas I
Wtryskiwacze: Matrix HD344
Reduktor: ZAVOLI ZETA
Pojemność: 1800
Moc: 75
Kod Nadwozia: Variant
Kod Silnika: AAM
Rok Produkcji: 1995
zico,
To mi już wytłumaczyli :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 13:40 

Dołączył(a): 2011-10-24, 18:27
Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf III Mono
Elektronika: 4Gas I
Wtryskiwacze: Matrix HD344
Reduktor: ZAVOLI ZETA
Pojemność: 1800
Moc: 75
Kod Nadwozia: Variant
Kod Silnika: AAM
Rok Produkcji: 1995
Wczoraj Zavoliak poszedł w rozbiórkę, syfu niesamowita ilość, poniżej parę fotek jak to wyglądało i wygląda
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Dzisiaj pakuje go do auta, podpinam co ma być podpięte, i walczymy dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 22:51 

Dołączył(a): 2011-10-24, 18:27
Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf III Mono
Elektronika: 4Gas I
Wtryskiwacze: Matrix HD344
Reduktor: ZAVOLI ZETA
Pojemność: 1800
Moc: 75
Kod Nadwozia: Variant
Kod Silnika: AAM
Rok Produkcji: 1995
Nowy zastrzyk informacji. reduktor w aucie, nowy lepszy filtr, nowe węzę 12 od reduktora.
Ciśnienie 1.1 na wyjściu. Mułowatość zmniejszyła się. Po 40 t. obr/min szarpanie, niedomagania, gwałtowniejszy wcisk pedału wywala błąd
ObrazekObrazek
W załączniku osc na PB jest mała nierówność pracy silnika, ale prawie nie odczuwalna. Na lpg skacze bardzo odczuwalnie (zaobserwowałem po rozwiercie dysz na 2,5)
Po kalibracji krzywa LPG dalej parabola po przejażdżce.


Załączniki:
06.03.2012 Przelaczenie z PB na LPG.osc [91.48 KiB]
Pobrane 114 razy
06.03.2012 PB.osc [7.52 KiB]
Pobrane 88 razy
06.03.2012 LPG.osc [11.19 KiB]
Pobrane 104 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 23:18 

Dołączył(a): 2010-08-05, 21:33
Posty: 1668
Lokalizacja: częstochowa

Pomógł: 40 razy

Auto: Superb / Octavia
Elektronika: 400DPI / 214
Wtryskiwacze: W03 / valtek
Reduktor: R01 / silver
Pojemność: 3.6 / 1.6
Moc: 260 / 101
Kod Silnika: CDVA / AKL
Rok Produkcji: 2011 / 1997
crazy, na gazie na wolnych skacze bo cały czas przełącza PB-LPG zmień mu minimalne obroty na LPG na 0 bo teraz masz 1000 obr przełączanie na PB nie miem jaki teraz masz mniżnik ale z osc wynika że dalej dysze zamałe a mnożnik dzieś w granicach 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-03-09, 00:01 

Dołączył(a): 2011-10-24, 18:27
Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf III Mono
Elektronika: 4Gas I
Wtryskiwacze: Matrix HD344
Reduktor: ZAVOLI ZETA
Pojemność: 1800
Moc: 75
Kod Nadwozia: Variant
Kod Silnika: AAM
Rok Produkcji: 1995
mapa
Obrazek
Obroty zmienione, w sobotę rozwiercam dysze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-03-10, 23:43 

Dołączył(a): 2011-10-24, 18:27
Posty: 24
Lokalizacja: Rybnik

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf III Mono
Elektronika: 4Gas I
Wtryskiwacze: Matrix HD344
Reduktor: ZAVOLI ZETA
Pojemność: 1800
Moc: 75
Kod Nadwozia: Variant
Kod Silnika: AAM
Rok Produkcji: 1995
dysze 3mm i w końcu widać efekt. brak błędwów, dynamika przyśpieszania bardzo dobra. tylko mnożnik jakiś mały wyszedł, czymś to grozi? czy zostawić i cieszyć się?
Obrazek
OSC na LPG w załączniku.


Załączniki:
10.03.2012 LPG.osc [159.53 KiB]
Pobrane 98 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG a silnik doładowany (vw polo G40)
PostLink | Napisane: 2012-03-10, 23:48 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22917
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1471 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Masz matrixy czyli zostawić i cieszyć się.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO