Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 348 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-07-10, 15:48 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25341
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 984 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
8 lat - to już dawno zasłużył na emeryturę

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-07-10, 15:53 

Dołączył(a): 2013-10-03, 14:03
Posty: 51

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo 850
Elektronika: Stag
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: magic jet 3
Pojemność: 2.5
Moc: 170
Rok Produkcji: 1995
No cza bedzie kupic nowy albo inny ale akurat ja nie narzekam na niego.

Wysłane z mojego H8216 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-07-10, 15:55 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 25341
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 984 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
bierz taki sam, teraz już są poprawione

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-08-23, 12:19 

Dołączył(a): 2011-03-02, 17:28
Posty: 163
Lokalizacja: ŁÓDZ/Lutomiersk

Pomógł: 8 razy

Auto: Kia Sportage 4WD
Elektronika: Nevo
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Magic 3 compakt
Dysze: 2,8mm
Pojemność: 2,0 16v
Moc: 140
Kod Silnika: G4GC
Rok Produkcji: 2008
Jeśli chodzi o puszczanie bąków to są poprawione, ale dalej potrafią się zawiesić na np: 3barach. Właśnie teraz to przerabiam, Magic poszedł na reklamacje(wytrzymał 3 miesiące i ok 5kkm). Wziety za niego KME TUR.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-08-23, 12:32 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 517

Pomógł: 8 razy
ZBANOWANY

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Każdy reduktor coś ma nie tak.
Ja wsadziłem do Siebie teraz kme tur i na razie jest okej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-08-23, 12:35 

Dołączył(a): 2011-03-02, 17:28
Posty: 163
Lokalizacja: ŁÓDZ/Lutomiersk

Pomógł: 8 razy

Auto: Kia Sportage 4WD
Elektronika: Nevo
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Magic 3 compakt
Dysze: 2,8mm
Pojemność: 2,0 16v
Moc: 140
Kod Silnika: G4GC
Rok Produkcji: 2008
Tez tak zrobilem.

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-08-23, 12:51 

Dołączył(a): 2011-03-02, 17:28
Posty: 163
Lokalizacja: ŁÓDZ/Lutomiersk

Pomógł: 8 razy

Auto: Kia Sportage 4WD
Elektronika: Nevo
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Magic 3 compakt
Dysze: 2,8mm
Pojemność: 2,0 16v
Moc: 140
Kod Silnika: G4GC
Rok Produkcji: 2008
Śróbą regulacyjna do dołu.

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2018-08-23, 14:41 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 2342
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 143 razy

Auto: Impala
Elektronika: Bez gazu
Pojemność: 3.6
Moc: 305
Kod Silnika: LFX
Rok Produkcji: 2016
dd4422 napisał(a):
Jeśli chodzi o puszczanie bąków to są poprawione, ale dalej potrafią się zawiesić na np: 3barach. Właśnie teraz to przerabiam, Magic poszedł na reklamacje(wytrzymał 3 miesiące i ok 5kkm). Wziety za niego KME TUR.


Mieslismy ten problem w jednej serii, ale od kiedy zmienili usczelnienia to przestalo sie dziac cokolwiek zlego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2019-01-21, 17:17 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2465
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 131 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
No cóż, przypuszczam, że podejrzewam, że istnieje ewentualność, że bracia Czesi ... excuse le mot ... dymają nas...
Przypuszczenie to opieram na zdarzeniu, które opisałem niestety w niewłaściwym wątku...
post938190.html#p938190
Dodatkowo zdjęcie - wprawdzie nie tego egzemplarza, lecz innego pochodzącego z aktualnej produkcji, dla porównania od razu zdjęcie z pierwszej strony wątku.
Czyżby spawanie było za drogie...???
A może całkiem się mylę?


Załączniki:
MAgic.jpg
MAgic.jpg [ 367.09 KiB | Przeglądane 210 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2019-01-21, 18:58 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18847
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1158 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Mikaell napisał(a):
Czyżby spawanie było za drogie...???

Dziwisz się przy takiej cenie reduktora?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2019-01-21, 19:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-11-02, 11:20
Posty: 1347

Pomógł: 119 razy

Auto: Audi
Elektronika: Brak
Pojemność: 1.8
Moc: 163
Rok Produkcji: 2002
Mikaell, ile ich zamontowałeś ? ja jak do tej pory od ponad 3 lat trafiłem na 3 lub 4 (nie pamiętam dokładnie) sztuki które podawały gaz podciśnieniem od nowości. Dodam że są sztuki które mają sporo ponad 100kk. Ani jedna nie podawała gazu do układu chłodzenia. Spawane czy nie, nie ma to znaczenia. Nikt na ten moment nie pisze o przypadkach z bąkami. Twój od początku był felerny i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2019-01-21, 19:12 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 30061
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2858 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Matti31 napisał(a):
Twój od początku był felerny i tyle.

poprzednia edycja tez była od początku felerna, zabawa zaczyna się od nowa jak widać
Matti31 napisał(a):
Spawane czy nie, nie ma to znaczenia.

no weź ,,,,,,,,,,,,, się zastanów, albo jakiejś soli trzeźwiącej powąchaj
już jestem zły bo po fali entuzjazmu zamontowałem jedną sztuk obcej osobie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2019-01-21, 19:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-11-02, 11:20
Posty: 1347

Pomógł: 119 razy

Auto: Audi
Elektronika: Brak
Pojemność: 1.8
Moc: 163
Rok Produkcji: 2002
Mirosław napisał(a):
no weź ,,,,,,,,,,,,, się zastanów,

lepsze to niż "no weź się przytul..." a jakie realnie ma znaczenie spawanie czy nie jeśli nie powoduje problemu ?
Mirosław napisał(a):
zabawa zaczyna się od nowa jak widać

to nazywa się nadużyciem. Od razu teorie spiskowe? Poczekał bym z takimi stwierdzeniami jeśli przybędzie takich sytuacji.
cytując może kiedyś klasyka... "zastanów się albo jakiejś soli trzeźwiącej powąchaj"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2019-01-21, 19:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 30061
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2858 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Matti31 napisał(a):
Od razu teorie spiskowe?

proponuję sprawdzić co jest obecnie "standardem" w Magicach, spaw czy jego brak
czy powyższy przykład to brak produkcyjny czy powrót do poprzedniej praktyki
Matti31 napisał(a):
jakie realnie ma znaczenie spawanie czy nie jeśli nie powoduje problemu ?

zapytaj się Czechów dlaczego zaczęli spawać jak nie ma to znaczenia ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2019-01-21, 19:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-11-02, 11:20
Posty: 1347

Pomógł: 119 razy

Auto: Audi
Elektronika: Brak
Pojemność: 1.8
Moc: 163
Rok Produkcji: 2002
Mirosław napisał(a):
proponuję sprawdzić co jest obecnie "standardem" w Magicach, spaw czy jego brak

sprawdzę na pewno. Brat ma magica ponad rok temu montowany więc sprawdzę jak było i rok temu i jak jest teraz.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 348 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO