Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-29, 04:04 

Dołączył(a): 2013-01-07, 14:51
Posty: 1012
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Pomógł: 30 razy

Auto: VW Polo
Elektronika: ----------
Wtryskiwacze: ----------
Reduktor: ----------
Dysze: ----------
Pojemność: 1,0
Moc: 80
Kod Silnika: ---------
Rok Produkcji: 2018
SebastianS napisał(a):
yunior81 napisał(a):
dobry „markjeting” ;), mam rozumieć, ze do miasta ma nie wjeżdżać bo się dotryskiem przerazi ?

Nie, chłopaczku. Średnie zużycie gazu u naszego niedawnego Klienta wynosi 1,1l wraz z benzyną zużywaną na uruchomienia. Po mieście też jeździ.
A ja gwarantuję mu moją odpowiedzialność za kondycje wtryskiwaczy benzyny.


Panie S, jak są realizowane wolne obroty w samochodzie o którym Pan pisze ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-29, 07:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 150
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 6 razy

Auto: Grande Pande
Elektronika: Qbox "B"
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: ACR02
Dysze: 1.6
Pojemność: 1.4
Moc: 77
Kod Nadwozia: Evo
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2009
Co jest taką wielką tajemnicą? Że benzyna rozpręża się w komorze, obniża temperaturę i przesuwa granicę występowania spalania stukowego, a gaz nie? Przyjdzie dobry TAP na takie problemy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-30, 19:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 150
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 6 razy

Auto: Grande Pande
Elektronika: Qbox "B"
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: ACR02
Dysze: 1.6
Pojemność: 1.4
Moc: 77
Kod Nadwozia: Evo
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2009
Czyżby tradycyjnie już SebastianS namieszał głową bigosu, nakreślił ogólną zasadę działania wtrysku bezpośredniego i czmychnął gdy przeszło do merytoryki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-01, 19:33 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6499
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 147 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
arek184 napisał(a):
Vicia robił to przed Tobą, więc nie bądź zbyt zuchwały Sebciu.
Nie wiem, co Vivia robił przede mną, pierwszy samochód DI który opuścił GZW, wyjechał od nas w 2013 roku.
Cytuj:
Dużo bełkotu, nic konkretnego, masa oczywistej oczywistości, którą można znaleźć w zeszytach biur szkoleniowych.
Informacje o odróżnianiu prawdziwych i fałszywych sygnałów wtryskiwaczy ubrane w słowa, jakby to czarna magia była.
Takimi rzeczami, to ja się jarałem sześć lat temu. To, czego dotyczą moje posty w tym wątku nie ma z fałszywymi/prawdziwymi sygnałami NIC wspólnego.

P.S. Przy okazji: nie ma "fałszywych" sygnałów. Są sygnały i ich brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-01, 19:43 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6499
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 147 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
yunior81 napisał(a):
SebastianS napisał(a):
yunior81 napisał(a):
dobry „markjeting” ;), mam rozumieć, ze do miasta ma nie wjeżdżać bo się dotryskiem przerazi ?

Nie, chłopaczku. Średnie zużycie gazu u naszego niedawnego Klienta wynosi 1,1l wraz z benzyną zużywaną na uruchomienia. Po mieście też jeździ.
A ja gwarantuję mu moją odpowiedzialność za kondycje wtryskiwaczy benzyny.


Panie S, jak są realizowane wolne obroty w samochodzie o którym Pan pisze ?

Nie mam pewności, o co Pan pyta. Jeśli o to, na jakim paliwie, to oczywiście na gazie z dotryskiem benzyny.
Przy okazji: mały update odnośnie spalania w maździe: wczoraj widziałem się z kolegą właściciela auta o jakim mowa. Prowadzone od trzech miesięcy obliczenia dają niecałe 0,8l benzyny na 100km, plus ok 10,5 gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-01, 22:30 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6499
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 147 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
arek184 napisał(a):
Co jest taką wielką tajemnicą? Że benzyna rozpręża się w komorze, obniża temperaturę i przesuwa granicę występowania spalania stukowego, a gaz nie? Przyjdzie dobry TAP na takie problemy

Cieszę się, że jest z kim pogadać. To zresztą ułatwi omówienie spraw z... politycznego punktu widzenia :mrgreen:

Rzecz nie w jakiejkolwiek tajemnicy. Rzecz w tym, że istnieją - generalnie rzecz ujmując - dwie filozofie funkcjonowania silników DI na wtrysku gazu w fazie lotnej. Ta bardziej znana u nas, to realizacja każdego cyklu pracy na dwóch paliwach, czyli z punktu widzenia sposobu realizacji - wyłączenie pracy wtryskiwacza benzyny w trakcie jego wysterowania i emulowanie obwodu od tej chwili do zakończenia sterowania, przy jednoczesnym zastąpieniu odciętej części wtrysku benzyny odpowiednio wyliczoną, ekwiwalentną dawką gazu. Wtryskiwana benzyna służy oczyszczaniu wtryskiwacza ze stałych produktów spalania, oraz umożliwia skuteczne zarządzanie ciśnieniem paliwa, zaburzone znacznie ograniczonym odbiorem benzyny.
Całym szpasem w tej metodzie jest budowa układów emulujących obwody wtryskiwaczy benzynowych. Sterowniki DI monitorują wielkość płynącego w tych obwodach prądu i zadaniem układu emulacji jest zapewnienie przepływu prądu na tyle podobnego do "oryginalnego", aby ECU się nie zewściekł :) Cały problem w tym, że impuls sterujący wtryskiem benzyny jest impulsem konstruowanym, więc wartość prądu nie jest stała. I jedynie KME posiada układy emulacji pozwalające na skonstruowanie przebiegu prądu odwzorowującego oryginalny przebieg. Tym samym kwestia błędów związanych z emulacją niemalże nie istnieje. Inne sterowniki, oparte o znacznie prostsze w budowie obwody emulacji dające stałą wartość prądu, skazane są na wysoki poziom nieuniwersalności. To w tym miejscu głównie rozgrywały się i nadal jeszcze rozgrywają zapasy ze Stagiem 400DPI, by zmusić go do pracy z wieloma autami, które zagazowaliśmy, a nasi szanowni konkurenci - jakoś niekoniecznie, choć lubią czasem zarzucać mi zuchwałość.

Druga metoda, mając te same cele, oparta jest o inną metodę radzenia sobie z emulacją. Mianowicie - sygnał sterujący wtryskiwaczem, jaki konstruuje ECU - ląduje w całkowicie osobnym układzie emulacji, zawierającym po prostu cewkę o charakterystyce zbliżonej do typowego wtryskiwacza benzyny DI. Cała długość impulsu, oczywiście mierzonego przez sterownik LPG, jest przeliczana na dawkę gazu. Innymi słowy - silnik pracuje wyłącznie na LPG. Co z zarządzaniem ciśnieniem benzyny i chłodzeniem/czyszczeniem wtryskiwaczy benzynowych? Po prostu co któryś cykl pracy w każdym cylindrze realizowany jest w 100% na benzynie. Taka metoda zasadniczo nie pozwala na rozcięcie impulsu w trakcie jego trwania, a jedynie przestawienie wajchy - albo 100% benzyna, albo 100% gaz. Regulacja ilości zużywanej benzyny polega na zdefiniowaniu, co który wtrysk benzyny trafia do wtryskiwacza benzyny.

I teraz możemy sobie te dwie metody zestawić. Kryteria są trzy:

- skuteczność utrzymywania wtryskiwaczy benzynowych przy życiu
- skuteczność emulacji obwodów wtryskiwaczy benzynowych
- jakość pracy silnika

kryterium pierwsze: bezdyskusyjnie metoda realizacji dotrysku benzyny w każdym cyklu pracy przynosi lepsze efekty jeśli chodzi o utrzymanie niepogorszonej charakterystyki wtrysków benzynowych. Znane mi są powtarzalne przypadki silników DI, które paląc podobną ilość benzyny, zarządzane wedle metody przeplatania wtrysków gazowych i benzynowych - zaliczają zgon wtryskiwaczy, przy metodzie dotrysku w każdym cyklu - jeżdżą bez problemów.

krtyerium drugie: zdecydowanie emulacja oparta na podstawionej zewnętrznej cewce udającej wtryskiwacz to metoda łatwiejsza i niemal w 100% uniwersalna. Ale aktywna konstrukcja emulatora, odwzorowująca prąd płynący przez wtryskiwacz, taka jaką zastosowano w KME, sprawdza się w zasadzie równie dobrze, choć w pewnej części przypadków wymaga wiedzy i zrozumienia tematu, co w praktyce skutkuje gotowymi fabrycznymi presetami w programie, delegowanymi do dziwnych aut, gdzie nie działa emulacja uniwersalna. Wedle tego kryterium można przyznać przewagę rozwiązaniu drugiemu, czyli zewnętrznym cewkom i przełączaniu, choć jak widać, metoda rozcinania wtryskiwacza również może funkcjonować ze zbliżoną skutecznością.

kryterium trzecie: tu wkraczamy dopiero w tematykę, jaką poruszył nasz kolega arek184. Owszem, od kiedy producenci samochodów wycofali się z idei spalania mieszanek ubogich uwarstwionych (na placu boju został tylko Mercedes), główną zaletą silników DI jest wykorzystanie ciepła parowania benzyny do obniżania temperatury komory spalania, a przez to - możliwość zwiększenia stopnia sprężania i uagresywnienie kątów wyprzedzenia zapłonu, co sprzyja lepszej sprawności termodynamicznej silnika i trwałości jego komponentów. W tym miejscu odniosę się do praktyki: silniki seryjnych samochodów są strojone w Europie pod benzynę o LO=95. Gaz ma LO= 102-104. Pomimo tego, pracując na benzynie, odporność na spalanie stukowe jest większa na benzynie niż na LPG - stąd umiejętne manewrowanie dotryskiem benzyny to nie tylko kwestia uniknięcia błędów regulatora pompy HP, bądź przerostów ciśnienia benzyny, oraz oczyszczanie wtryskiwaczy ze złogów nagaru na dyszach. To również zapobieganie ingerencjom integratorów kąta wyprzedzenia zapłonu działających po czujnikach spalania stukowego - zmniejszenie kąta zapłonu jakim skutkuje ingerencja takich integratorów oznacza niższa moc i gorętsze spaliny, a to z kolei - wyższe obciążenia termiczne dla końcówek wtryskiwaczy benzynowych, zaworów wydechowych, głowicy i turbosprężarki.
Kolega arek184 napisał, że sprawę rozwiąże "dobry TAP". Otóż - nie rozwiąże. Jego rolę skutecznie załatwiają wspomniane integratory - bo w przypadku silników DI pracujących na LPG, zapłon należy opóźnić, a nie przyspieszyć! W dodatku warto mieć świadomość tego, że stosując "przeplatankę" wtrysków benzynowych i gazowych - ewentualny wariator kąta zapłonu musiałby działać TYLKO w trakcie pracy danego cylindra na gazie, a zaprzestawać działania w trakcie jego pracy na benzynie, co jest praktycznie niemal niemożliwe do zastosowania.
Zaś działanie integratora kąta wyprzedzenia zapłonu - też pozostawia wiele do życzenia - ponieważ taki integrator działa post factum. Wykrycie zwiększonej hałaśliwości w danym cylindrze, świadczącej o zbyt szybkim naroście ciśnienia spalania jest sygnałem do opóźnienia zapłonu w kolejnym cyklu pracy danego cylindra. Ustanie "stuku" jest sygnałem do zaniechania jego działania.
No to powodzenia życzę w sytuacji, gdy każdy cylinder na np 12 cykli pracy odpala 11 razy na gazie, raz na benzynie.
Podsumowując - w tej kategorii, miażdżąco wygrywa metoda budowania mieszanki z dwóch paliw, czyli rozcinanie sygnału sterującego każdym wtryskiem w każdym cylindrze

Dlaczego uważam, że oprócz pewnej teatralności sformułowania Mariusza2050, należy się z nim zgodzić? Bo jedynie KME posiada aktywne obwody emulacji wtryskiwaczy benzyny pozwalające na pełną elastyczność w budowaniu prądu emulacji, a jednocześnie realizuje ideę budowania mieszanki z dwóch paliw jednocześnie. Zapewnia więc przy umiejętnym używaniu utrzymywanie wtrysków benzyny przy życiu, optymalną pracę silnika i niespotykaną nigdzie indziej elastyczność w strojeniu dawkowania gazu w bardzo wielowymiarowej dziedzinie.

Polecam przestudiowanie sposobu działania poszczególnych systemów zasilania gazem silników DI i wyciągnięcia wniosków, na ile bezpiecznie można prowadzić wojenki na "gwarantowane najniższe zużycie paliwa".
To jest ten granat wrzucony do szamba.

P.S. i jeszcze jedno: prośba do moderatorów: ponieważ trochę się napociłem, żeby wysmażyć ten tekst, wartoby było, żeby nie zaniknął w wątku poświęconym jednemu samochodowi i proponuję go przenieść do wydzielonego wątku dot. wtrysku bezpośredniego. Mam szczerą nadzieję, że znajdzie się grupa ludzi, który nad tymi zagadnieniami chętnie i ze zrozumieniem się nachylą i podejmą rozmowę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-01, 23:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 4085
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 220 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
tematy z silnikami DI są zajebiste bo można napisać coś głupiego i mieć niemal pewność że nikt się nie zorientuje a jak nawet to i tak nic nie udowodni.
stukanie LPG przy bezpośrednich nie wynika z parowania czy innych pierdół ale zeby to wiedzieć trzeba kojarzyć dla czego akurat tak są zasilane silniki.

błędy "pomp HP" ogólnie przy braku ( małym) zużyciu PB będą niezależnie jak sterujemy wtryskami i nie czarujmy tu jakimiś głupawkami.

opisane metody nie są jedynymi słusznymi i najlepszymi. bez problemu można zrobic inny system z dowolnymi ustawieniami dawki bez błędów wtryskiwaczy nawet w warunkach domowych więc dla dużych firm to błachostka.

pionierzy się zmieniaja więc czekamy na kolejnych niosących pałeczkę najlepszego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-01, 23:53 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6499
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 147 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
Generalnie techniczne tematy są zajebiste, bo post na 5000 znaków można skomentować jednym zdaniem, usiłując stworzyć wrażenie, że wie się więcej, a nikt nie powie "sprawdzam", bo szczegółowej wiedzy na ten temat niewiele.

dariusz105, jeszcze nigdy nie widziałem, żebyś do jakiejkolwiek krytyki dołączył jej uzasadnienie merytoryczne. Kiedyś uprawiałeś pierdolenie, gdy pisałem o sterowaniu wtryskami benzyny i ich emulacji, choć oczywiście od siebie nic konkretnego nie napisałeś. Dziś, kiedy te zagadnienia są już dość powszechnie znane, tamtego pierdolenia nie odszczekasz, a zaczynasz nowe? Weź się zlituj.

Cytuj:
błędy "pomp HP" ogólnie przy braku ( małym) zużyciu PB będą niezależnie jak sterujemy wtryskami i nie czarujmy tu jakimiś głupawkami.

Gówno prawda. Po prostu. W dupie jesteś, gówno widzisz. Znane z wrażliwości na zmniejszone zużycie benzyny silniki TGDI Hyundaia/Kia (chętnie walą trybem awaryjnym i ogranicznają obroty do 3000), u nas spalają góra litr benzyny na setkę, a błędów nie generują. I żeby było jasne - nie stosuję w nich żadnej emulacji ciśnienia paliwa. Identycznie w DISI Mazdy, F20A Subaru, N20B20 BMW i mnóstwie innych. Jakim cudem tak jest? Właśnie takim, który kwestionujesz.

Doucz się, a potem wymądrzaj o liderach, którzy się zmieniają, nazywając ich "pionierami", którzy zmienić się - z samej definicji tego słowa - nie mogą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-02, 07:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 150
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 6 razy

Auto: Grande Pande
Elektronika: Qbox "B"
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: ACR02
Dysze: 1.6
Pojemność: 1.4
Moc: 77
Kod Nadwozia: Evo
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2009
Ok. Przy jakim ciśnieniu realizowane są dotryski benzyny w każdym cyklu pracy? Pompa bije ciśnienie do maxiumum, a EZP podstawia tablice, żeby ECU się nie puszył?
Pytanie drugie. Sterownik PB DI w zależności od obciążenia oblicza sobie mieszankę i ją zubaża lub wzbogaca. Co lub kto tego pilnuje przy strojeniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-02, 12:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 150
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 6 razy

Auto: Grande Pande
Elektronika: Qbox "B"
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: ACR02
Dysze: 1.6
Pojemność: 1.4
Moc: 77
Kod Nadwozia: Evo
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2009
arek184 napisał(a):
Ok. Przy jakim ciśnieniu realizowane są dotryski benzyny w każdym cyklu pracy? Pompa bije ciśnienie do maxiumum, a EZP podstawia tablice, żeby ECU się nie puszył?
Pytanie drugie. Sterownik PB DI w zależności od obciążenia oblicza sobie mieszankę i ją zubaża lub wzbogaca. Co lub kto tego pilnuje przy strojeniu?
źle sformułowałem pytania
1. Czy dotryski na SKY, bez EZP realizowane są na ciśnieniach paliwa w funkcji obrotów i obciążenia silnika?
2. Przy EZP pompa bije ciśnienie do maximum, a EZP podstawia tablicę, żeby ECU się nie puszył?
3. Czy SKY na bierząco odczytuje zadaną lambde z ECU i leje tyle gazu, żeby AFR się zgadzał, czy robi się to z palca?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-02, 12:43 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6828
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 315 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: AC-W03 BFC
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
arek184 napisał(a):
1. Czy dotryski na SKY, bez EZP realizowane są na ciśnieniach paliwa w funkcji obrotów i obciążenia silnika?

Są realizowane tak jak ecu benzynowe sobie zażyczy
arek184 napisał(a):
2. Przy EZP pompa bije do maximum, a EZP podstawia tablicę, żeby ECU się nie puszył?

EZP podstawia tablicę dla HP jednocześnie upuszczając benzynę. Nie bije na MAX.
3. tak jak w każdej sekwencji - regulujesz z palca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-02, 13:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 150
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 6 razy

Auto: Grande Pande
Elektronika: Qbox "B"
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: ACR02
Dysze: 1.6
Pojemność: 1.4
Moc: 77
Kod Nadwozia: Evo
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2009
roboform550 napisał(a):
EZP podstawia tablicę dla HP jednocześnie upuszczając benzynę. Nie bije na MAX.

Jakie ciśnienie jest na listwie po EZP?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-02, 13:35 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 2106
Lokalizacja: PL

Pomógł: 226 razy

arek184 napisał(a):
roboform550 napisał(a):
EZP podstawia tablicę dla HP jednocześnie upuszczając benzynę. Nie bije na MAX.

Jakie ciśnienie jest na listwie po EZP?


5~6 bar czyli takie jak daje pompa w zbiorniku,tym samym odciążając pompę HP . Oczywiście ecu pb "widzi" prawidłowe wartości ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-02, 13:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 150
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 6 razy

Auto: Grande Pande
Elektronika: Qbox "B"
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: ACR02
Dysze: 1.6
Pojemność: 1.4
Moc: 77
Kod Nadwozia: Evo
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2009
I przy ciśnieniu 5~6 bar realizowane są wtryski (co 10~12) w innych polskich systemach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-06-02, 14:05 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 2106
Lokalizacja: PL

Pomógł: 226 razy

arek184 napisał(a):
I przy ciśnieniu 5~6 bar realizowane są wtryski (co 10~12) w innych polskich systemach?


W życiu od 25~200bar dlatego jest KME i reszta instalacji ;)
reszta goni zawzięcie


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO