Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-04-02, 20:47 

Dołączył(a): 2011-06-11, 12:30
Posty: 114
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 6 2.0 disi
Pojemność: 2.0
Moc: 155
Rok Produkcji: 2012
Witam,
od jakiegoś czasu jestem posiadaczem mazdy 6 2012 rok silnik 2.0 155KM DISI bezpośredni wtrysk paliwa. Generalnie auto igła. Proszę o poradę jakie lpg tu można zamontować, ile by paliło, i jaki byłby koszt instalacji.
Serdeczne dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-04-02, 21:40 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1742
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 107 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Alex Idea gwarantowany najmniejszy udział benzyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-04-02, 21:56 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2554

Pomógł: 282 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hercules gism-i3100
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Jest też zenit direct do tego motoru. Na forum nie piszemy o cenach. Załóż temat w dziale zlecę montaż. Na pewno dostaniesz oferty na pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-04-02, 22:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-30, 18:37
Posty: 594

Pomógł: 8 razy

Bierz KME SKY DIRECT. Firma z Twojego miasta :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-14, 08:13 

Dołączył(a): 2011-06-11, 12:30
Posty: 114
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 6 2.0 disi
Pojemność: 2.0
Moc: 155
Rok Produkcji: 2012
a miał ktoś doświadczenia ze stag 400 dpi? ile to spali pb i ile lpg? bardzo proszę o pomoc. thx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-14, 08:34 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2554

Pomógł: 282 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hercules gism-i3100
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Odnośnie tego motoru nie mam informacji, ale generalnie auta na stagu palą sporo benzyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-14, 09:08 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2654
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 141 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
400DPI będzie najtańsze w montażu, ale będzie zużywać najwięcej benzyny.
Warto zrobić kalkulację, żeby porównać okresy zwrotu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-14, 10:43 

Dołączył(a): 2011-06-11, 12:30
Posty: 114
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 6 2.0 disi
Pojemność: 2.0
Moc: 155
Rok Produkcji: 2012
a ile to benzyny może palić? auto w mieście pali około 12.5 litra, trasa 7, mieszane 9.8.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-14, 11:26 

Dołączył(a): 2013-01-07, 14:51
Posty: 1012
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Pomógł: 30 razy

Auto: VW Polo
Elektronika: ----------
Wtryskiwacze: ----------
Reduktor: ----------
Dysze: ----------
Pojemność: 1,0
Moc: 80
Kod Silnika: ---------
Rok Produkcji: 2018
kapitanbomba, Skontaktuj się z Tomek1976 z tego forum i wszystkiego się dowiesz. Montaże 1klasa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-14, 16:45 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6828
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 315 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: AC-W03 BFC
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
yunior81 napisał(a):
kapitanbomba, Skontaktuj się z Tomek1976 z tego forum i wszystkiego się dowiesz. Montaże 1klasa.

Ten tomek to jakaś wyrocznia jest?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-17, 18:49 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6499
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 147 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
Mikaell napisał(a):
400DPI będzie najtańsze w montażu, ale będzie zużywać najwięcej benzyny.
Warto zrobić kalkulację, żeby porównać okresy zwrotu.

Warto też uwzględnić, że w zależności od softu w sterowniku benzynowym, niewykluczone jest, że ten silnik w ogóle nie pojedzie na Stagu, a ściślej - będzie raz na jakiś czas generował błędy obwodów wtryskiwaczy benzyny. Osobiście odradzam, a polecam KME Sky Direct.

Zaś co do zużycia benzyny - z pięcioletniego doświadczenia i chęci pozostawania w stricto technicznej sferze - informuję, że jestem w stanie w czystej teorii puścić każdy pojazd z bezpośrednim wtryskiem na czystym gazie - tzn bez dotrysku benzyny. Gadanie o "gwarantowanym najniższym zużyciu benzyny" śmierdzi szarlatanerią, niezależnie, do jakiego sterownika się odnosi. Najniższe możliwe zużycie benzyny jest bowiem funkcją, czy też cechą danego pojazdu i silnika wraz z osprzętem, oraz zarządzającego nim oprogramowania

Optymalizacją zużycia benzyny zajmujemy się od początku naszej przygody z bezpośrednim wtryskiem, tj od pięciu lat i ponad 500 pojazdów z takim wtryskiem, jakie zdążyliśmy zagazować. Odnoszę wrażenie, że się na tym co nieco znam. I skręca mnie na takie teksty, bo są bez sensu i śmierdzą działem marketingu, nie technicznym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-17, 18:51 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6499
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 147 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
roboform550 napisał(a):
yunior81 napisał(a):
kapitanbomba, Skontaktuj się z Tomek1976 z tego forum i wszystkiego się dowiesz. Montaże 1klasa.

Ten tomek to jakaś wyrocznia jest?

Tera wyroczni w tematach DPI to się wysypało jak mrówków :mrgreen:
A co jeden to bardziej doświadczony, niektórzy już sześć montaży jebnęli :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-17, 22:03 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2654
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 141 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
SebastianS napisał(a):
że jestem w stanie w czystej teorii puścić każdy pojazd z bezpośrednim wtryskiem na czystym gazie - tzn bez dotrysku benzyny.

a w praktyce również na 400DPI ?
pytam jako wyrocznia bo jebnąłem więcej niż 6 montaży :)
(nie to żebym z 10 przekroczył :P)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-18, 15:04 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 2106
Lokalizacja: PL

Pomógł: 226 razy

SebastianS napisał(a):
Warto też uwzględnić, że w zależności od softu w sterowniku benzynowym, niewykluczone jest, że ten silnik w ogóle nie pojedzie na Stagu


Zgadza sie ,nie jeden przejechal sie chyba na LF3f ,bledy wtryskiwaczy,cisnienia i szarpanie.
Albo kme sky albo landi renzo di na sterowniku di60 i wtryskiwaczami innymi niz MED. stag odpada


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mazda 6 2.0 155KM DISI
PostLink | Napisane: 2019-05-18, 20:27 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1742
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 107 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Myślę, że na Alex Idea bez problemu pojedzie. Jak coś zapraszam kontak PW.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO