Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-13, 06:44 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 21946
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1749 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/SuperB/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
GrekuPL, walcz, choc sukcesów nie wróżę. Jakoś nie specjalnie wspominam mój kontakt z tym sterownikiem. Nie trzymał ustawień, adaptacje rozjeżdżały się po kilku dniach od strojenia na korekty.

Obyś poradził, a jak nie to polecam zamianę na optime nano z barracudami (lub taniej z flipperami). Skoro masz sam robic to, to podziękujuesz nano potem za łatwość strojenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-13, 13:31 

Dołączył(a): 2009-11-17, 09:28
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: mondeo ST200
Elektronika: Stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: AC R01 250KM
Dysze: ??
Pojemność: 2495
Moc: 205
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: SGA
Rok Produkcji: 1999
Kiedyś STAG'a ustawiałem i było ze 100tys km git przy własnym grzebaniu, tartarini też ogarniałem jakoś może i z tym coś się uda... OBY :)


Do rzeczy, kalibracja przeszła ok, parametry początkowe ustawiłem, czujnik poziomu lpg chyba też (chodź z ręki musiałem wszystko wpisać, to się samo sprawdzi przy użytkowaniu, czy dobrze ustawiłem - nieważny temat).
Na postoju w miarę ok wszystko (dziwne by było jak było by źle)
Podczas jazdy muł na lpg, ręcznie dorzuciłem mu paliwa w ustawieniach "mapa" (dość podobnie wygląda w tartarini, tylko nie koloruje, bo żadnej adaptacji tutaj nie robi). Jest lepiej ale czy dobrze? Muszę z kimś pojeździć i zobaczyć.
Zerknijcie proszę czy te ustawienia są w miarę ok.

https://zapodaj.net/fe794b343cc20.jpg.html
tutaj dałem wyższą temperaturę, zmieniłem typ sondy chodź pewnie nie podłączona jest do lpg :)
https://zapodaj.net/459db0d785a73.jpg.html
tutaj mam do wyboru dwa rodzaje czujnika ciśnienia AF-400 i DM-1, nic nie zmieniałem a pod maską mam założony PS-01
https://zapodaj.net/2cadbbc78715b.jpg.html
tutaj puściłem autokalibrację i normalnie przeszło
https://zapodaj.net/dbae1be823b2a.jpg.html
tutaj już można coś rzeźbić ALE na dole jak wczytam, to pojawią się kropki i załaduje się mapa pb ale nie pokazuje mi mapy jak w stagu lpg. Tak żeby ustawić coś.
https://zapodaj.net/db0f9303fe12a.jpg.html
za to tutaj już sobie mogę edytować dowolnie jak w tartarini i np. na postoju było w miarę ok, ale już po ruszeniu od 2000 obrotów nie jechał, więc dorzuciłem trochę i było trochę lepiej. Jedno co mnie zdziwiło, po zgaszeniu i ponownym podłączeniu się do sterownika już tych "dodanych" bloków nie było i teraz nie wiem czy to się nadpisuje i zeruje po ponownym połączeniu czy moje poprawki nie zapisały się i od nowa ustawiam?

Ktoś ma pojęcie jak to ustawić? Czy szukać szamana od ROXI.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-13, 15:22 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22926
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1471 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Wg mnie masz bzdurny czujnik ciśnienia i jak go nie zmienisz na właściwy to nie poradzisz sobie ( i nikt nie poradzi) z tą instalką. Interfejs programu jest normalny jak np w stagu czy innych sterownikach ale czujniki muszą pokazywać prawdę a nie bzdury bo wg. tych czujników sterownik dawkuje gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-13, 15:37 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29002
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1248 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Ooo, ze screenów wynika, że to jeden z Agis-ów rebrandowanych.
Powinno się to dać wyregulować całkiem nieźle.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-13, 17:03 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22926
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1471 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Struna napisał(a):
Ooo, ze screenów wynika, że to jeden z Agis-ów rebrandowanych.
Powinno się to dać wyregulować całkiem nieźle.


Jak by czujniki były OK to by zapewne działało dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-13, 20:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 4177
Lokalizacja: Wieliczka/Montaż,serwis,poprawy(przeróbki Landi Renzo,BRC,Tartarini)tel.506 78 29 89

Pomógł: 344 razy

Auto: Renault Megane III RS
Pojemność: 2.0T
Moc: 250
Kod Silnika: F4RT
Rok Produkcji: 2010
Też uważam, że coś z wyborem czujnika jest nie tak. Wartości z czapki w programie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-13, 21:21 

Dołączył(a): 2009-11-17, 09:28
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: mondeo ST200
Elektronika: Stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: AC R01 250KM
Dysze: ??
Pojemność: 2495
Moc: 205
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: SGA
Rok Produkcji: 1999
Dobra, zmienię w opcjach wybór tego czujnika panowie i dam znać czy "wynik" jest lepszy ;)
Struna napisał(a):
Ooo, ze screenów wynika, że to jeden z Agis-ów rebrandowanych.
Powinno się to dać wyregulować całkiem nieźle.

no to kiedy masz czas Jurek? :)
tryszawy napisał(a):
Wg mnie masz bzdurny czujnik ciśnienia i jak go nie zmienisz na właściwy to nie poradzisz sobie

pytanie jaki powinien być czujnik, bo dziś albo jutro podłączę kompa i zmienię w ustawieniach rodzaj czujnika. Mam jednak przeczucie, że nie będzie to tylko "zmiana opcji" w programie a wymiana na inny czujnik, pytanie teraz jaki? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-13, 22:52 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22926
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1471 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
GrekuPL napisał(a):
w programie a wymiana na inny czujnik, pytanie teraz jaki? :)



GrekuPL napisał(a):
tutaj mam do wyboru dwa rodzaje czujnika ciśnienia AF-400 i DM-1,


Ten af 400 to może być agisa absolute 400


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-14, 01:24 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29002
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1248 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
GrekuPL napisał(a):
no to kiedy masz czas Jurek?

Dzwoń, coś się wyduma.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-14, 13:21 

Dołączył(a): 2009-11-17, 09:28
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: mondeo ST200
Elektronika: Stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: AC R01 250KM
Dysze: ??
Pojemność: 2495
Moc: 205
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: SGA
Rok Produkcji: 1999
Zmieniłem w opcjach rodzaj czujnika ciśnienia, zmiany są takie, że ciśnienie na listwie dalej kosmos a podciśnienie mam 101kPA, więc też mało realne. Jakieś pomysły? Co sprawdzić? Dziś chcę przejrzeć instalację do tego czujnika. Pytanie czy czujni PS-01 musi być zamontowany w pionie/w poziomie czy może być w pozycji leżącej? Bo u mnie był wcześniej "podwieszony" chyba do podszybia a teraz po remoncie jest przyczepiony bardziej na leżąco...

Jeżeli moje opcje powyżej odpadają, to jaki czujnik kupić/co zrobić aby to wskazywało właściwie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-14, 14:17 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29002
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1248 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Może się po prostu spierdzielił - bywa.
Z Agisa czujnik powinien pasować

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-14, 20:14 

Dołączył(a): 2009-11-17, 09:28
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: mondeo ST200
Elektronika: Stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: AC R01 250KM
Dysze: ??
Pojemność: 2495
Moc: 205
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: SGA
Rok Produkcji: 1999
Struna napisał(a):
Może się po prostu spierdzielił - bywa.
Z Agisa czujnik powinien pasować

Liczę na to, chętnie bym podłożył na test jakiś ale nie mam ;) później pójdę do garażu i popatrzę co tam namodzone jest w kablach. Jeżeli miałby być czujnik z agis'a, to jest jeden u nich model czy są różne?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-14, 21:06 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29002
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1248 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Nie wiem jaki tam u Ciebie jest, ale jest ich w agisach co najmniej dwa typy - jak niżej.

https://acon.com.pl/produkt/map-ps4250/
https://acon.com.pl/produkt/map-abs-4-bar-t/

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-14, 22:08 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22926
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1471 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
lepiej kupić ten drugi bo do tego pierwszego trzeba drugi taki sam do kalibracji i zbierania map ( identycznie jak w starych kme ,akme). Czuję że że i tak był ten dolny bo wtyczka pasował od ps01


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-14, 22:12 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29002
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1248 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Auto ma OBD, więc zbieranie mapek można sobie darować i po prostu je wystroić na korekty.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO