Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-16, 08:45 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 1115
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 6 razy

Auto: VW Passat B8 1.8 CJSA
Elektronika: Alex Idea v1
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic compact
Dysze: --
Pojemność: 1.8
Moc: 180
Kod Silnika: CJSA
Rok Produkcji: 2015
bonczek87 napisał(a):
A co do tej regulacji to mapy mi się pokrywają, mnożnik ustawiony a niestety falowanie występuje dlatego szukam kogoś ogarniętego co ma większą wiedzę niż ja i mi z tym pomoże:)

Nie patrz tylko na mapy, ale na to co pokazuje korekta dlugo i krotkoterminowa w VAG - kan. 31,32.

Uszkodzona sonda lambda rowniez zwieksza spalanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-17, 09:43 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 37936
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3899 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
bonczek87, jak się ma na pokładzie wtryskiwacze Toasetto to zaczynamy od nich a nie grzebiemy w komputerze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-17, 10:31 

Dołączył(a): 2013-05-29, 22:54
Posty: 152
Lokalizacja: Łódzkie

Pomógł: 2 razy

Auto: Lexus IS200
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: HANA czerwone
Reduktor: KME Silver
Dysze: 2.3mm
Pojemność: 1988
Moc: 155
Kod Nadwozia: Gxe10
Kod Silnika: 1G-FE
Rok Produkcji: 2001
Panowie, mam szybkie pytanie.. otóż przesuwam wtryski bliżej nawiertów ale w tej sytuacji będą dotykał pokrywy zaworów, czy wysoka temperatura nie wpłynie negatywnie na ich pracę i żywotność? Ewentualnie jak ochronić je przed wysoką temperaturą? Wtryski hana.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-17, 12:21 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 12455
Lokalizacja: ul. Pukowca 15, Katowice, tel. 500 222 759, 516 217 579

Pomógł: 775 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
gaz, który przez niego leci ma temp. do 50 stopni, do tego źródłem ciepła jest cewka wtryskiwacza, uważam, że wtryskiwacz sam z siebie może osiągać 60-70 stopni, a ile wg Ciebie ma pokrywa z zewnątrz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-17, 12:47 

Dołączył(a): 2013-05-29, 22:54
Posty: 152
Lokalizacja: Łódzkie

Pomógł: 2 razy

Auto: Lexus IS200
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: HANA czerwone
Reduktor: KME Silver
Dysze: 2.3mm
Pojemność: 1988
Moc: 155
Kod Nadwozia: Gxe10
Kod Silnika: 1G-FE
Rok Produkcji: 2001
No właśnie trudno powiedzieć ale myślę że oj 100°C może mieć... czy mylę się? Jeśli tak proszę o sprostowanie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-17, 13:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 5056
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 626 razy

Auto: Laguna III, Clio II
Elektronika: Tech One, Duo
Wtryskiwacze: Barracuda 130, ACW03
Reduktor: Magic 3, ACR02
Dysze: brak, fabryka
Pojemność: 2.0T, 1,2 16V
Moc: 170KM, 75KM
Raczej na takie temperatury zostały przewidziane podczas projektowania wtryskiwaczy. Ważniejsze raczej jest to, aby wtryskiwacz nie dotykał bezpośrednio do metalowych elementów silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-17, 14:48 

Dołączył(a): 2013-05-29, 22:54
Posty: 152
Lokalizacja: Łódzkie

Pomógł: 2 razy

Auto: Lexus IS200
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: HANA czerwone
Reduktor: KME Silver
Dysze: 2.3mm
Pojemność: 1988
Moc: 155
Kod Nadwozia: Gxe10
Kod Silnika: 1G-FE
Rok Produkcji: 2001
Wtryski owijam taśmą parcianą...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-21, 19:30 

Dołączył(a): 2014-03-05, 18:14
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: STAG4
Wtryskiwacze: Tomasetto T01
Reduktor: AC R01
Dysze: 2,5
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: ANB
Rok Produkcji: 2000
Ok a może mi ktoś pomóc zdalnie ustawić te korekty długoterminowe i krótkoterminowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-21, 20:12 

Dołączył(a): 2015-01-19, 03:11
Posty: 442
Lokalizacja: Katowice/Oświecim

Pomógł: 28 razy

Auto: Zafira B/Passat B4/Laguna
Elektronika: QBox B./Bingo S.4/QBox B
Wtryskiwacze: Barracuda/x/Barracuda
Reduktor: ACR01/AT07/ACR02
Dysze: 2.7/x/2.5
Pojemność: 1800/1800/1800
Moc: 120/90/90
Kod Silnika: A18XER/ABS/F3P B 670
Rok Produkcji: 2014/1994/1996
bonczek87 napisał(a):
Ok a może mi ktoś pomóc zdalnie ustawić te korekty długoterminowe i krótkoterminowe?

A przeczytałeś ten artykuł z Intercarsu z pierwszego postu? Te korekty ustawia ECU Beny gdy widzi, że jest zły skład mieszanki. Zły może wynikać, ze słego wystrojenia, albo wad w komponentach. Ciśnienie reduktor trzyma? Zawory masz w normie? itp.... Załóż wątek ze swoim opisem, zdjęciami z pod maski. Może masz stare Valteki z wężykami o różnych długościach, maksymalnie długie, tid......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-21, 20:31 

Dołączył(a): 2014-03-05, 18:14
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: STAG4
Wtryskiwacze: Tomasetto T01
Reduktor: AC R01
Dysze: 2,5
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: ANB
Rok Produkcji: 2000
Dobra jutro postaram się założyć nowy wątek, zrobić foty z vaga, ac i z pod maski..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-24, 22:47 

Dołączył(a): 2013-05-29, 22:54
Posty: 152
Lokalizacja: Łódzkie

Pomógł: 2 razy

Auto: Lexus IS200
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: HANA czerwone
Reduktor: KME Silver
Dysze: 2.3mm
Pojemność: 1988
Moc: 155
Kod Nadwozia: Gxe10
Kod Silnika: 1G-FE
Rok Produkcji: 2001
Ustawiam mapę mnożnika po czasach wtrysków Pb. Przy niskich czasach 3,4,5ms nie ma problemu, noga beton i czasy wtrysków stabilizują sie.Wyższe czasy pojawiają się tylko przy przyspieszaniu, i tutaj moje pytanie jak to zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-26, 09:04 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 12455
Lokalizacja: ul. Pukowca 15, Katowice, tel. 500 222 759, 516 217 579

Pomógł: 775 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
ja zakładam sobie podczas wstępnego strojenia, że jadę w zakresie 100-110 km/h, zwalniam do 100, dodaję gazu i obserwuję korektę na OBD dla długich czasów wtrysku, ale jeszcze w CL, zanim przekroczę 110, noga z gazu, zwalniam do 100, przełączam na LPG i to samo - dodaję gazu i obserwuję korektę na OBD i szczerza zwisa mi, czy mapka się wyrysuje, czy nie - jak mam korekty równe, to pedał podłoga i sprawdzam napięcie na sondzie lambda - na obu paliwach (mówię o pojazdach bez sondy szerokopasmowej)
kolejny etap to korekty przy wyższych obrotach i przy niższych obrotach, wystrojenie OL z AFR (szczególnie w jednostkach doładowanych), korekta na IDLE i dalsze pieszczoty :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-26, 13:50 

Dołączył(a): 2013-05-29, 22:54
Posty: 152
Lokalizacja: Łódzkie

Pomógł: 2 razy

Auto: Lexus IS200
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: HANA czerwone
Reduktor: KME Silver
Dysze: 2.3mm
Pojemność: 1988
Moc: 155
Kod Nadwozia: Gxe10
Kod Silnika: 1G-FE
Rok Produkcji: 2001
Silesia Cars napisał(a):
ja zakładam sobie podczas wstępnego strojenia, że jadę w zakresie 100-110 km/h, zwalniam do 100, dodaję gazu i obserwuję korektę na OBD dla długich czasów wtrysku, ale jeszcze w CL, zanim przekroczę 110, noga z gazu, zwalniam do 100, przełączam na LPG i to samo - dodaję gazu i obserwuję korektę na OBD i szczerza zwisa mi, czy mapka się wyrysuje, czy nie :)


Rozumiem co napisałeś, ale skąd wiadomo w którym dokladniemiejscu mnożnik opuścić lub podnieść? Przy przyspieszaniu czas wtrysku bardzo szybko się zmienia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-26, 14:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 12455
Lokalizacja: ul. Pukowca 15, Katowice, tel. 500 222 759, 516 217 579

Pomógł: 775 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
praktyka, Panie :)
trzeba mieć szybkie oko :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podstawy montażu i strojenia sterownika LPG
PostLink | Napisane: 2016-06-26, 14:18 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 25826
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1624 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Nordic XP
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: P2
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
Ja czasem robir inaczej - stroje tylko wg korekt po obrotach a wiwczas mapki sie "same" pokrywaja ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO