Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem na zimnym
PostLink | Napisane: 2021-05-05, 16:23 

Dołączył(a): 2020-07-22, 08:11
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw e36
Elektronika: stag 300plus ps01
Wtryskiwacze: barracuda 115 1.9
Reduktor: stag r01
Dysze: 1.9
Pojemność: 1600
Moc: 102
Kod Silnika: m43b16
Rok Produkcji: 1995
Witam,
Mam taki problem na zimnym że jak przy przełączaniu na LPG czuć szarpnięcie i gdy chce ruszyć to obroty spadają i po chwili dopiero rosną.
Gdy silnik się trochę rozgrzeje to wszystko jest wporządku, stroiłem na korekty, korekta po temp nie pomaga i zubożanie na zimnym też nie, przy przełączaniu widać taki skok czasu wtrysku chwilowy jest to normalne? im bardziej się rozgrzeje ten skok jakby mniejszy. Myślałem ze to wtryskiwacze były w01 teraz są nowe barracuda pojedyncze krótkie wężyki równej długości i nic to nie zmieniło. Parametry w profilu. Załączam pliki osc ma ktoś jakiś pomysł?


Załączniki:
Komentarz: Gdy dodam gazu
ruszanie.osc [45.68 KiB]
Pobrane 8 razy
Komentarz: Przełączanie miedzy paliwami
przelaczanie.osc [61.04 KiB]
Pobrane 9 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem na zimnym
PostLink | Napisane: 2021-05-16, 12:57 

Dołączył(a): 2010-11-10, 13:02
Posty: 728
Lokalizacja: wies

Pomógł: 6 razy

Auto: .i.
Elektronika: 2 qbox +
Wtryskiwacze: 2 ac w03
Reduktor: 2 ac r02
Pojemność: 2 1.2
do czego masz podłaczone obroty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem na zimnym
PostLink | Napisane: 2021-05-17, 07:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-11-28, 08:45
Posty: 939

Pomógł: 91 razy

Auto: Opel ASTRA
Elektronika: STAG QBOX Piggy Back
Pojemność: 2000
Moc: 190
Kod Nadwozia: F
Kod Silnika: C20XE
Rok Produkcji: 1997
Gdzie znajduję sie czujnik temp gazu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem na zimnym
PostLink | Napisane: 2021-05-21, 18:50 

Dołączył(a): 2020-07-22, 08:11
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw e36
Elektronika: stag 300plus ps01
Wtryskiwacze: barracuda 115 1.9
Reduktor: stag r01
Dysze: 1.9
Pojemność: 1600
Moc: 102
Kod Silnika: m43b16
Rok Produkcji: 1995
Obroty nie mam pojecia instalacja była już założona, prawdopodobnie do cewki ale obroty chyba dobrze pokazuje wiec nie szukałem tam problemu, wymieniłem wtryski i reduktor bo ciekł, i sterownik z starego stag300 na stag300 plus bo myślałem ze korekta po temp pomoże.

Czujnik temp gazu znajduje się za filtrem fazy lotnej przed wtryskiwaczami jest to ten trójnik staga

Zastosowanie zubożania na zimnym pomogło ale tylko trochę ale nadal spada z obrotów i nie rozwiązało to problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem na zimnym
PostLink | Napisane: 2021-05-21, 21:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 11206
Lokalizacja: ul. Pukowca 15, Katowice, tel. 500 222 759, 516 217 579

Pomógł: 713 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
KimiBMW napisał(a):
Zastosowanie zubożania na zimnym pomogło ale tylko trochę

a jak je ustawiłeś, bo to nie są proste sprawy, sonda sprawna?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem na zimnym
PostLink | Napisane: 2021-05-25, 13:32 

Dołączył(a): 2020-07-22, 08:11
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw e36
Elektronika: stag 300plus ps01
Wtryskiwacze: barracuda 115 1.9
Reduktor: stag r01
Dysze: 1.9
Pojemność: 1600
Moc: 102
Kod Silnika: m43b16
Rok Produkcji: 1995
Silesia Cars napisał(a):
a jak je ustawiłeś, bo to nie są proste sprawy, sonda sprawna?


Max czas wtrysku gazu: 13ms
Próg temperatury gazu: 50C
Max. obroty : 1300

Sonda sprawna tylko nie jest podpięta do staga.
Silnik ma chyba dość duże czasy wtrysku po dodaniu gazu nawet na ciepłym od 15ms do 20ms


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem na zimnym
PostLink | Napisane: 2021-05-25, 13:46 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21580
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2224 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
KimiBMW, Pokaż nam jak jest nawiercony kolektor, bo BMW jest wredne na niepoprawne nawierty kolektora


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem na zimnym
PostLink | Napisane: 2021-05-25, 17:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 11206
Lokalizacja: ul. Pukowca 15, Katowice, tel. 500 222 759, 516 217 579

Pomógł: 713 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
KimiBMW napisał(a):
Próg temperatury gazu: 50C

daj 70*C i 15 ms do 1500 RPM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem na zimnym
PostLink | Napisane: 2021-05-26, 20:56 

Dołączył(a): 2020-07-22, 08:11
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw e36
Elektronika: stag 300plus ps01
Wtryskiwacze: barracuda 115 1.9
Reduktor: stag r01
Dysze: 1.9
Pojemność: 1600
Moc: 102
Kod Silnika: m43b16
Rok Produkcji: 1995
Adam Rogowski napisał(a):
Pokaż nam jak jest nawiercony kolektor, bo BMW jest wredne na niepoprawne nawierty kolektora

Nie są jakoś idealnie zrobione ale widziałem na forum ten sam silnik i podobnie zrobione wkrętki i autor pisał ze niema problemu. Są dosyć blisko benzynowych ale nie jakoś specjalnie pod wiatr, nawet niema jak za bardzo lepiej je tak ustawić. Mam tylko takie zdjęcie (wężyki wymienione i opaski założone)
Obrazek

Silesia Cars napisał(a):
daj 70*C i 15 ms do 1500 RPM

Ustawiłem niewiele zmieniło. Schodziłem próbnie z ms i dopiero jakiś lepszy efekt był w okolicach 8ms ale to chyba za mało żeby było bezpiecznie.


Załączniki:
Komentarz: Zubożanie na 15ms i 1500RPM
15ms.osc [32.31 KiB]
Pobrane 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem na zimnym
PostLink | Napisane: 2021-06-02, 13:43 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1995
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 61 razy

Auto: Toyota Yaris 03/03TS
Elektronika: Basic/Basic
Wtryskiwacze: Barr115/AC W031
Reduktor: AC R02/AC R02
Dysze: 1.7mm/1.7mm
Pojemność: 998/1497
Moc: 68/105
Kod Silnika: 1SZ-FE/1NZ-FE
Rok Produkcji: 2003/2003
Popraw kolektor tylko z głową i sporo się poprawi, można by jeszcze spróbować usunąć wadę fabryczną instalacji i wyregulować na nowo lecz raczej nie pomoże choć sprawdzenie tego to godzinka pracy.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO