Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2013-12-05, 13:23 

Dołączył(a): 2013-12-05, 12:09
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

pringles napisał(a):
http://www.groupon.pl/oferty/bialystok/Forcars/28468163

Zdecydowanie nie polecam i przestrzegam z kupnem tej "oferty" tańszej instalacji
Przez telefon pan z Forcars podwójnie zaświadczał mnie, że instalują dowolną instalację BRC DIEGO ITD ITD proponował także wewnętrzny rodzaj instalacji tylko którą instaluje ich firma (dla przyp.Forcars) lecz zdecydowanie odmówiłem. No ale jak powiedziano mi, że instalują co klient sobie życzy z kuponem i bez, zakupiłem owy "produkt" i na miejscu by dogadać szczegóły okazało się, że instalują tylko swoje instalacje żadnych Stagów BRC itd itd kompletnie nieznanych firm, plus za wlew przy benzynowym dopłata chyba dwieście złoty i od razu kolejne 400 zł dopłaty, ale już niestety nie pamiętam za co, więc z 1499 instalacja już wynosi nieznanej marki, którą nigdzie nie naprawisz a tylko u nich 1900 plus wlew 2100. A i jak podałem markę samochodu to także dopłata bo z zapasem wtryski czy coś tam, ale ze zwątpieniem nie słuchałem i szybko opuściłem ten lokal. NIE POLECAM!



Witam.

Szanowny Panie, oferta Groupon w opcji za 1499zł wyraźnie mówi, iż jest to STANDARDOWA instalacja dedykowana dla auta o mocy do około 150 koni. Pan na samym początku rozmowy zaznaczył, że auto docelowo miało mieć około 200 koni - stąd wynikała dopłata. Podobnie jest z wlewem paliwa - w niemalże każdym zakładzie za wlew "w klapce" musi Pan dopłacić. Gdyby zdecydował się Pan na opcję Groupon za 99zł uzyskał by Pan rabat w wysokości 800zł od kwoty, jaką byśmy ustalili za instalację do auta o mocy +/- 200 KM.

Instalacje, jakie głównie montujemy to Agis i LPGTech, więc proszę nie pisać, że są nieznane i do naprawy tylko w naszym punkcie.

Sytuacja, którą Pan opisał jest mocno przejaskrawiona - rozumiemy, że może Pan być zawiedziony, że nie udało się założyć instalacji za 1500zł dedykowanej do dwustukonnego auta, ale nie jest to powód by nas oczerniać w oczach innych użytkowników forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2013-12-12, 09:23 

Dołączył(a): 2013-01-09, 17:48
Posty: 119
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E46
Elektronika: Stag
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: Shark 1500
Dysze: Baracuda
Pojemność: 1900
Moc: 118
Kod Nadwozia: 318i
Kod Silnika: M43 B19
Rok Produkcji: 1999
Nie polecam
El-Car-Gaz. Jamiołkowski J.
18-100 Łapy, Główna 116,
Nie potrafią dostroić gazu,nie mają pojęcia o tym co robią nie sprawdzają czy gaz nie przecieka po montażu,pracownicy zmieniają się co nie raz,jak więcej wiesz od właściciela to możesz zostać bardzo niekulturalnie potraktowany,dopóki płacisz wszystko pięknie ładnie a jak przyjeżdzasz na poprawki i powiesz że jest coś nie tak to wygania z zakładu
Proszę sprawdzić na ustawienie przez niego mapy
http://obrazki.elektroda.pl/9465246400_1383127843.jpg
Chyba to samo mówi za siebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2014-03-28, 10:21 

Dołączył(a): 2014-03-27, 21:03
Posty: 21
Lokalizacja: Ok. Białegostoku

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo lanos
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Reg fast
Reduktor: Tomasetto
Pojemność: 1500
Moc: 100
Rok Produkcji: 2000
Nie polecam
Auto Gaz Forcars
ul. Słonimska 2
15-950 Białystok

Pan gazownik nie zna się na rzeczy mówi że sonda działa a ona jest padnięta. Tak mi gaz wyregulowali że szkoda gadać. Odradzam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2014-04-19, 14:14 

Dołączył(a): 2014-02-21, 23:25
Posty: 20
Lokalizacja: Łapy/Podlasie

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw E36
Elektronika: sirocco zj-200
Wtryskiwacze: Fast Reg
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Silnika: m50b20
Rok Produkcji: 1992
Nie polecam
El-Car-Gaz. Jamiołkowski J.
18-100 Łapy, Główna 116,
Tak jak Kolega wyżej nie potrafi podłączyć się pod Instalacje sirocco ! i od razu mówi zę to gówno trzeba na Staga nowego wymienić , w innym samochodzie z instalacją KME wymienił mi reduktor i tak ustawił że samochód na sprzęgle gasł (reduktor miał być do 150Km (samochód ma 115) a był do 105 ;/ ) Ma umowę ze stagiem i tylko to wstawia jak ktoś ma co innego to kombinuje by wstawić staga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2014-04-19, 15:24 

Dołączył(a): 2013-07-05, 14:58
Posty: 17
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: Stag 300-4 ISA2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: Zavoli Zeta N
Dysze: Niewymienne
Pojemność: 1798
Moc: 150
Kod Nadwozia: Kombi
Kod Silnika: AEB
Rok Produkcji: 1996
FORCARS napisał(a):
ale nie jest to powód by nas oczerniać w oczach innych użytkowników forum.

Po wizycie "przeprosinowej", że tak to nazwę, naprawdę byłem pod wrażeniem. Oprócz pracownika, z którym jednak współpraca nie została rozwiązana, a jak się nie umiał podłączać pod instalacje, tak nadal nie potrafi i odstrasza klientów, samym swoim podejściem. Nie życzę nikomu obsługi, przez tamtego akurat pana. Reszta jak najbardziej na plus, szef wie co do czego służy, mało tego, jeszcze wyjaśni jak działa. Wielki plus.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2015-03-10, 14:14 

Dołączył(a): 2015-01-19, 11:39
Posty: 33
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 528i
Elektronika: stag 300 qmax
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 2793
Moc: 193
Kod Silnika: M52B28
Rok Produkcji: 1996
Takada
Ul. Gen. Maczka 60
Białystok

Zajechałem w celu regulacji (auto wyraznie niewyregulowane po wymianie wtryskow, cisnienie gazu ok 1.6bara) lecz pan mechanik uznal bez wgladu w mape wtrysku ze zubozy dawke na wyzszych obciazeniach. Plusem jest koszt, bo tylko 30zl. Klienta po mnie z autem w ktorym sie nie zawsze przelacza na lpg odeslal do domu bo nie mogl sie polaczyc interfejsem. Nawet nie szukał przyczyny tylko mu podziekowal. Podejscie do klienta mierne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2015-06-09, 21:59 

Dołączył(a): 2015-01-05, 12:16
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: audi
Elektronika: Agis m210
Wtryskiwacze: omvl
Reduktor: zavoli zeta n
Pojemność: 1.8
Moc: 125
Kod Silnika: ARG
Rok Produkcji: 1999
Auto Cezar

Zacznijmy od początku, przełącznik gazu przyklejony kropelka odpad, z czasem zamontowałem go po swojemu w zupełnie innym miejscu. No i tak regulacja odbywała się ok zbieranie map korekty w czasie jazdy, z tym że wstawili mi reduktor alaska do 1.8 20v 125km i wtryski omvl na dyszach 2.0. No ok jakiś czas było ok później się zaczynały przygody samochód czasami się przełączał na benzynę jakieś szarpnięcia czasami i tak dalej... Z czasem odczułem ze autko nie jedzie tak na gazie jak na benzynie. Wiec się zacząłem interesować, kupiłem kabel zainstalowałem oprogramowanie, reduktor był ustawiony na ok 1,4 bara, no i po jakimś czasie wstawiłem reduktor zavoli zeta n, po regulacjach się poprawiło, z czasem trochę się pouczyłem i wymieniłem dysze na 2,5mm z ciśnieniem zjechałem do ok 1bara i w końcu jest tak jak powinno. Człowiek się uczy na błędach, koszt niby duży nie był ale teraz bym im grosza za to nie dał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2015-12-01, 02:03 

Dołączył(a): 2014-11-29, 15:48
Posty: 9

Pomógł: 1 razy

Auto: Seat Ibiza Cupra 1.8t
Elektronika: Romano
Wtryskiwacze: Romano
Reduktor: Romano
Pojemność: 1800
Moc: 210
Kod Silnika: bbu
Rok Produkcji: 2006
Jerzy Charytoniuk
Suszcza.

Instalacja do golf 4 1.8t agu.
Zavoli zeta s
Stag 300 isa 2
Wtryski ac w01 bfc.

-Buta "do jazdy na wstecznym"
-makaron pod maską
-wtryski nie były zamocowane i się rozkręciły
-przecierające się przewody podciśnieniowe (najtańszy gumowy przewód bez zbrojenia)
-nie fachowe podłączenie lambdy (lutowanie przewodu przy samej lambdzie, podłączenie za kostką zamiast przed, co utrudniało zdjęcie wydechu)
-prosiłem o wlew gazu przy wlewie pb to usłyszałem odpowiedź "to będzie rdzewieć, nie ma sensu zakładać", a gdy przyjechałem na serwis to pokazywał mi inne auto jak to ładnie założył przy pb wlew lpg...
-w programie ustawione wtryski valtek 3ohm
-przy którejś z rzedu naprawie gwarancyjnej ustawił mi cisnienie minimalne lpg 0,4 bara, a obroty do przełączenia na gaz 6300
-pozamieniane przewody na wtryskach, w momencie podpierania się pb auto zaczynało przerywać, strzelać. Na jeden cylinder było lane pb i lpg a na drugim było sucho

Wszystkich błędów pewnie nie wymieniłem... A gazownik uznawany jest u nas jako najlepszy....

NIE POLECAM!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2016-05-26, 17:42 

Dołączył(a): 2016-05-13, 15:37
Posty: 2
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo V70 XC
Elektronika: OMEGAS
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: KME GOLD GT
Pojemność: 2435 ccm
Moc: 200+
Kod Silnika: B5254T
Rok Produkcji: 1998
LPGTech serwis Białystok :( Z jednej strony OK, wymiana wielozaworu w ramach gwarancji, dalej niestety tylko gorzej. Owszem, instalacja problematyczna, ale wystarczyło zawczasu powiedzieć, że nie, nie podejmujemy się, i odpalantuj się pan. Czekałem tydzień na umówioną wizytę z niedziałającą instalacją tylko po to, żeby po przyjeździe na koniec świata na którym się mieszczą, dowiedzieć się, że owszem, możemy panu wymienić reduktor, ale "to Omegas, nie podepniemy się pod to, i zadzwonię do pana później z gotową propozycją rozwiązania problemu". Oczywiście nie zadzwonili, moich telefonów też nie odbierali. Za podejście do klienta - 10 :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2017-03-05, 22:59 

Dołączył(a): 2016-11-24, 14:31
Posty: 1
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39
Elektronika: tech
Wtryskiwacze: hana
Pojemność: 2800
Moc: 193
Rok Produkcji: 1998
Tak wygląda montaż instalacji w zakładzie w Sejnach
Jak widać na kolektorze zostało jeszcze tro he opilkow od wiercenia, przewody faro pod autem latają nie przymocowane, kable pradowe zasilające sterownik latają pod maską, wtryskiwacze w pozycji leżącej niby nic złego ale długość wezykow 34 cm to chyba bogato, mapa paliwa chyba powinna inaczej wyglądać .


Załączniki:
IMAG0591.jpg
IMAG0591.jpg [ 1.59 MiB | Przeglądane 2526 razy ]
IMAG0583.jpg
IMAG0583.jpg [ 993.78 KiB | Przeglądane 2526 razy ]
IMAG0586.jpg
IMAG0586.jpg [ 1.43 MiB | Przeglądane 2526 razy ]
IMAG0585.jpg
IMAG0585.jpg [ 1.56 MiB | Przeglądane 2526 razy ]
IMAG0584.jpg
IMAG0584.jpg [ 1.63 MiB | Przeglądane 2526 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podlaskie
PostLink | Napisane: 2021-09-28, 16:56 

Dołączył(a): 2021-04-29, 20:06
Posty: 23

Pomógł: 1 razy

Elektronika: qnext
Wtryskiwacze: w03
Reduktor: r02
Rok Produkcji: 16
Firmowy Warsztat ALEX
ul. Zambrowska 4a
16-001 Kleosin
https://lpgwarsztat.pl/

Nie polecam.
Podczas rozmowy telefonicznej i oględzin auta przez technika warsztatu zapewniono mnie o ściagnieciu kolektora do nawiertów. Ustalono termin montażu instalacji LPG na "za 4 tygodnie".
Przeddzień montażu dzwonię z pytaniem o której mam dostarczyć auto i kierownik warsztatu informuje ,ze nie będą ściągać kolektora do nawiertów ponieważ nie trzeba. :lol:

post1045152.html#p1045152


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO