Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LS Next, Yeti Plus - Gaśnie przy cutoff
PostLink | Napisane: 2021-10-20, 11:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21871
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2253 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
mibars, reduktor do wymiany, nie ma co się bawić w regenerację - naprawę. Załóż AC R-01 250 lub Magic III


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LS Next, Yeti Plus - Gaśnie przy cutoff
PostLink | Napisane: 2021-10-20, 11:59 

Dołączył(a): 2021-09-18, 16:12
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru
Elektronika: LS.Next Pro
Wtryskiwacze: Yeti Plus
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 2.0
Moc: 225
Kod Silnika: EJ205
Rok Produkcji: 205
I reduktor do 250 KM da radę zastąpić reduktor dedykowany do 340 KM?

Wprawdzie już sie nauczyłem, że parametry podawane w katalogach producentów to science fiction, ale kurcze to aż podejrzanie wygląda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LS Next, Yeti Plus - Gaśnie przy cutoff
PostLink | Napisane: 2021-10-20, 12:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21871
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2253 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
mibars, Ty masz 225 jak widzę w profilu!!!,
mibars napisał(a):
reduktor do 250 KM da radę zastąpić reduktor dedykowany do 340 KM?


jak najbardziej można


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LS Next, Yeti Plus - Gaśnie przy cutoff
PostLink | Napisane: 2021-10-20, 12:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21871
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2253 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
mibars napisał(a):
Wprawdzie już sie nauczyłem, że parametry podawane w katalogach producentów to science fiction, ale kurcze to aż podejrzanie wygląda.


Produkty AC czyli reduktory mają zaniżoną moc, np czerwony AC 250 spokojnie obrabia 280km, ale zgodnie z homologacją jest do 250km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LS Next, Yeti Plus - Gaśnie przy cutoff
PostLink | Napisane: 2021-10-20, 12:25 

Dołączył(a): 2021-09-18, 16:12
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru
Elektronika: LS.Next Pro
Wtryskiwacze: Yeti Plus
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 2.0
Moc: 225
Kod Silnika: EJ205
Rok Produkcji: 205
Seryjnie było 225, po wydechu i strojeniu nie wiadomo :) Po seryjnej mocy można rozróżnić wersje silnika, były drobne różnice. Wystrojony jest by dmuchał trochę więcej, niż seria.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LS Next, Yeti Plus - Gaśnie przy cutoff
PostLink | Napisane: 2021-10-20, 13:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 26075
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1638 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Nordic XP
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: P2
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
Pewne reduktory sie nie pompuja wiec beda lepsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LS Next, Yeti Plus - Gaśnie przy cutoff
PostLink | Napisane: 2021-10-20, 13:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2019-04-03, 21:37
Posty: 4727
Lokalizacja: Przemyśl | strojenie AFR/poprawki

Pomógł: 400 razy

Auto: Nissan Micra K12 C+C
Elektronika: Lovato Smart ExR
Wtryskiwacze: Barracuda 100
Reduktor: RGJ 3.2L DD
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 1400
Moc: 88
Kod Nadwozia: cabrio
Kod Silnika: CR14DE
Rok Produkcji: 2006
Adam Rogowski napisał(a):
Produkty AC czyli reduktory mają zaniżoną moc

Zgadza się.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LS Next, Yeti Plus - Gaśnie przy cutoff
PostLink | Napisane: 2021-10-21, 07:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 3578
Lokalizacja: Ełk / Białystok / tel:666 9 666 49

Pomógł: 295 razy

Auto: Subaru Legacy/Impreza
Elektronika: Optima Pico/Prins
Wtryskiwacze: Barracuda 115nl/Keihin
Reduktor: ZavoliMOD/Shark 1500
Dysze: Brak
Pojemność: 1994/1994
Moc: 160/116
Kod Nadwozia: BP/GC
Kod Silnika: EJ204/EJ20E
Rok Produkcji: 2009/1996
mibars, niestety reduktor i wtryski nieszczęśliwie dobrane.
Ile dmucha? 225 seria była w WRXach Blobach, więc pewnie to ten samochód. Z pakietem Prodrive i doładowaniu 1.1 wypluwają ok. 270 koni.
Jeśli tylko soft to AC250 ogarnie. Jak będą problemy z krótkimi czasami warto zastanowić się nad Barracudą 130.
Robiłem WRXa "Lanosa" czyli 2.5 230KM ale zdecydowanie więcej momentu niż 2.0 i AC250 spokojnie sobie radził. Z moim 3.0 H6 też sobie radzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO