Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-14, 22:33 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22926
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1471 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Struna napisał(a):
Auto ma OBD, więc zbieranie mapek można sobie darować i po prostu je wystroić na korekty.

_________________

Zgoda ale czy kupi ten pierwszy toć to lata świetlne było, drugi jest popularny do dziś, a cena podobna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-15, 00:15 

Dołączył(a): 2009-11-17, 09:28
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: mondeo ST200
Elektronika: Stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: AC R01 250KM
Dysze: ??
Pojemność: 2495
Moc: 205
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: SGA
Rok Produkcji: 1999
taki podobno był, znalazłem w necie info o tym czujniku i od gościa co ma w audi montowany.
https://allegro.pl/oferta/motogas-roxy- ... 1264932271

a teraz do setna, gaz chodzi, ogarnięty temat...


Historia zakupu tego złomka i późniejszych przygód jest dość długa ale już mam przypuszczenia dlaczego upaliło zawór na lpg... Map sensor był podpięty na skręconych kabelkach, zupełnie źle, napięcie było podane na odczyt z ciśnienia i ja tak nieświadomie sobie traskę pyknąłem... Wszystkie kabelki połączyłem właściwie i parametry wróciły do prawidłowych. Teraz pokazuje już ciśnienie na reduktorze 1,4 bara i podciśnienie 0,3-0,4 bara. Kalibrację przeszło ale wyrzuciło komunikat, że zalecane zamontowanie mniejszych wtryskiwaczy - tutaj nic nie zmieniałem po remoncie, po prostu jak odpiąłem, tak podpiąłem, dysz nie zmieniałem itp. Teraz mapa pb i lpg się pojawia. Auto jeździ dość dobrze, nie czuję większych "spadków" mocy. Pojeżdżę z dwa trzy dni i zobaczę, czy będzie git czy nie. W końcu działa :) Dziękuję za pomoc wszystkim ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-15, 00:20 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22926
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1471 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Sumując na którym MAP-ie to pojechało? na stagu czy kupionym ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-15, 00:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 4177
Lokalizacja: Wieliczka/Montaż,serwis,poprawy(przeróbki Landi Renzo,BRC,Tartarini)tel.506 78 29 89

Pomógł: 344 razy

Auto: Renault Megane III RS
Pojemność: 2.0T
Moc: 250
Kod Silnika: F4RT
Rok Produkcji: 2010
GrekuPL napisał(a):
Auto jeździ dość dobrze, nie czuję większych "spadków" mocy

Czyli opierasz się na tzw dupohamowni? W korekty było zaglądane?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-15, 09:03 

Dołączył(a): 2009-11-17, 09:28
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: mondeo ST200
Elektronika: Stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: AC R01 250KM
Dysze: ??
Pojemność: 2495
Moc: 205
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: SGA
Rok Produkcji: 1999
tryszawy napisał(a):
Sumując na którym MAP-ie to pojechało? na stagu czy kupionym ?

Na tym ps-01
lydi10 napisał(a):
Czyli opierasz się na tzw dupohamowni? W korekty było zaglądane?

Patrzyłem na czasy wtrysków pb na poszczególnych obrotach i porównywałem z pracą na benzynie i na pracy na lpg czy czasy się zmieniały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co najłatwiej/najlepiej zmienić sterownik ROXI
PostLink | Napisane: 2022-01-20, 11:51 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29002
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1248 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
GrekuPL napisał(a):
Kalibrację przeszło ale wyrzuciło komunikat, że zalecane zamontowanie mniejszych wtryskiwaczy - tutaj nic nie zmieniałem po remoncie, po prostu jak odpiąłem, tak podpiąłem, dysz nie zmieniałem itp.

Możesz zmniejszyć ciśnienie gazu, to wydajność wtrysków się zmniejszy

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO