Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wysokie korekty, brak mocy pod pełnym obciążeniem
PostLink | Napisane: 2022-04-07, 13:10 

Dołączył(a): 2021-10-05, 18:43
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic VI
Elektronika: Lecho mini sec
Wtryskiwacze: Valtek czerwone
Reduktor: Alaska AT-09
Pojemność: 1493
Moc: 114
Kod Nadwozia: EK3
Kod Silnika: D15Z6
Rok Produkcji: 1999
Cześć !

Mam problem z jazdą na LPG na PB wszystko ok. Podczas przyspieszania z gazem w podłodze auto jedzie wyraźnie słabiej niż przy w połowie wciśniętym pedałem gazu. ECU PB podaje takie paramtery:

Na LPG:
Gaz w opór:

Korekty SFTF 0% z tego co wyczytałem na forum jedzie wtedy w trybie OL po stałej mapie, AFR ~16,8 chyba za ubogo?

Gaz do połowy:

Korekty SFTF + 25% i czasami wyrzuca error, że wychodzą poza zakres. AFR 14,7-15

Wolne obroty:

Korekty SFTF +18-25%, AFR 14,7

Na PB:

Gaz w opór:

Korekty SFTF 0%, AFR 12,5

Gaz do połowy:

Korekty SFTF +0-5%, AFR 14,5-14,7

Wolne obroty:

Korekty SFTF +0-2%, AFR 14,7

Pojechałem do jednego z polecanych gazowników, opisałem problem. Podpieli się do kompa od gazu, stwierdzili, że wszystko ok i wina leży po stronie sondy lambda(???), mój mechanik sprawdził sonde i wszystko z nią w porządku.

Gdzie może leżeć problem? Chciałbym się trochę obeznać z tematem, żeby kolejny gazownik nie odesłał mnie z kwitkiem, że tak musi być/nie da się, sonda lambda niesprawna lub trzeba wymienić cała instalacje bo valteki i alaska to shit :) A się dało i nie musi tak być bo jeszcze niedawno nie było odczuwalnej różnicy Pb/LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wysokie korekty, brak mocy pod pełnym obciążeniem
PostLink | Napisane: 2022-04-07, 13:41 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 24756
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1525 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Nordic XP
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: P2
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
valteki i alaska to shit
valteki i alaska to shit
valteki i alaska to shit

specjalnie napisałem 3 razy na wypadek gdybyś miał problem z zaakceptowaniem tego ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wysokie korekty, brak mocy pod pełnym obciążeniem
PostLink | Napisane: 2022-04-07, 16:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 4017
Lokalizacja: Wieliczka/Montaż,serwis,poprawy(przeróbki Landi Renzo,BRC,Tartarini)tel.506 78 29 89

Pomógł: 325 razy

Auto: Renault Megane III RS
Pojemność: 2.0T
Moc: 250
Kod Silnika: F4RT
Rok Produkcji: 2010
Mefiubaranek napisał(a):
Pojechałem do jednego z polecanych gazowników

Polecanych przez kogo?? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wysokie korekty, brak mocy pod pełnym obciążeniem
PostLink | Napisane: 2022-04-07, 18:37 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 12199
Lokalizacja: ul. Pukowca 15, Katowice, tel. 500 222 759, 516 217 579

Pomógł: 762 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
zamontuj uczciwe wtryskiwacze, W02, W03, Barracuda, Fenix, potem dobrze poustawiaj i po meczu.

Mam właśnie na placu 2 auta, które na Pb mają ubogo, a w OL sonda leży na 0 V - to jest dopiero zagwozdka, do tego totalnie rozjechane adaptacje w ECU, a inni gazownicy wymienili wtryski LPG na Valteki i powiedzieli, że wszystko jest OK :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wysokie korekty, brak mocy pod pełnym obciążeniem
PostLink | Napisane: 2022-04-07, 20:32 

Dołączył(a): 2021-10-05, 18:43
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic VI
Elektronika: Lecho mini sec
Wtryskiwacze: Valtek czerwone
Reduktor: Alaska AT-09
Pojemność: 1493
Moc: 114
Kod Nadwozia: EK3
Kod Silnika: D15Z6
Rok Produkcji: 1999
lydi10 napisał(a):
Mefiubaranek napisał(a):
Pojechałem do jednego z polecanych gazowników

Polecanych przez kogo?? :D

Źle się wyraziłem, do jednego z ogłaszających się na forum :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wysokie korekty, brak mocy pod pełnym obciążeniem
PostLink | Napisane: 2022-04-07, 21:25 

Dołączył(a): 2021-10-05, 18:43
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic VI
Elektronika: Lecho mini sec
Wtryskiwacze: Valtek czerwone
Reduktor: Alaska AT-09
Pojemność: 1493
Moc: 114
Kod Nadwozia: EK3
Kod Silnika: D15Z6
Rok Produkcji: 1999
Silesia Cars napisał(a):
zamontuj uczciwe wtryskiwacze, W02, W03, Barracuda, Fenix, potem dobrze poustawiaj i po meczu.

Mam właśnie na placu 2 auta, które na Pb mają ubogo, a w OL sonda leży na 0 V - to jest dopiero zagwozdka, do tego totalnie rozjechane adaptacje w ECU, a inni gazownicy wymienili wtryski LPG na Valteki i powiedzieli, że wszystko jest OK :lol:


Jak będzie trzeba to zainwestuje w coś lepszego od obrzucanego błotem valteka i alaski :D

Swoją drogą, problemy zaczynają się jak płyn chłodniczy mocno się nagrzeje 92-97 (jak zaczyna włączać się wentylator). Wcześniej wydaję się, że jest dobrze. AFR na LPG przy OL ~ 14,5-14,7. Obstawiam, że problem leży w reduktorze, ma 10 lat i 200tyś przebiegu :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wysokie korekty, brak mocy pod pełnym obciążeniem
PostLink | Napisane: 2022-04-08, 09:53 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 24756
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1525 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Nordic XP
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: P2
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
nie dziaduj tylko załóż mocniejszy reduktor i normalne wtryski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wysokie korekty, brak mocy pod pełnym obciążeniem
PostLink | Napisane: 2022-04-08, 10:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21854
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2252 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
Mefiubaranek napisał(a):
AFR na LPG przy OL ~ 14,5-14,7

sądzisz że taki AFR przy OL jest ok?????, bo ja NIE!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wysokie korekty, brak mocy pod pełnym obciążeniem
PostLink | Napisane: 2022-04-12, 15:55 

Dołączył(a): 2021-10-05, 18:43
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic VI
Elektronika: Lecho mini sec
Wtryskiwacze: Valtek czerwone
Reduktor: Alaska AT-09
Pojemność: 1493
Moc: 114
Kod Nadwozia: EK3
Kod Silnika: D15Z6
Rok Produkcji: 1999
Jesteście w stanie polecić kogoś z Krakowa lub okolic kto dobierze odpowiednie wtryski, reduktor i ogarnie ustawienie tego na Lecho mini sec?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wysokie korekty, brak mocy pod pełnym obciążeniem
PostLink | Napisane: 2022-04-12, 16:14 

Dołączył(a): 2018-10-10, 16:19
Posty: 392
Lokalizacja: Szczucin

Pomógł: 29 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: Stag 300-4 ISA2
Wtryskiwacze: AC W-02
Reduktor: AC R01 150@1.35
Dysze: 2.8
Pojemność: 1781
Moc: 150
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Spytaj @lydi10


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO