Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 854 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 53, 54, 55, 56, 57  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 10:47 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 28834
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1230 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
No nie - wyjmujesz "sprężynki" i masz spokój na baaardzo długo.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 12:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-31, 10:25
Posty: 417

Pomógł: 1 razy

Auto: E39,Audi a8 d3
Elektronika: Zenit,Stag
Wtryskiwacze: Hanna Red,Baracuda
Reduktor: 2x KME Tur,KME r2 Twin
Pojemność: 2.5 , 4.2
Moc: 170, 335
Rok Produkcji: 1997,2004
Struna napisał(a):
No nie - wyjmujesz "sprężynki" i masz spokój na baaardzo długo.


Warto dodać że po tej operacji cierpi termika

Jest gdzieś na grupie jakieś fotostory co dokładnie trzeba w nim przerobić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 13:20 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 28834
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1230 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Wojtec1987 napisał(a):
Warto dodać że po tej operacji cierpi termika

pomijalnie
Wojtec1987 napisał(a):
Jest gdzieś na grupie jakieś fotostory co dokładnie trzeba w nim przerobić ?

wyjąć sprężynki z kanałów którymi płynie gaz w wymienniku ciepła

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 15:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-31, 10:25
Posty: 417

Pomógł: 1 razy

Auto: E39,Audi a8 d3
Elektronika: Zenit,Stag
Wtryskiwacze: Hanna Red,Baracuda
Reduktor: 2x KME Tur,KME r2 Twin
Pojemność: 2.5 , 4.2
Moc: 170, 335
Rok Produkcji: 1997,2004
Struna napisał(a):
wyjąć sprężynki z kanałów którymi płynie gaz w wymienniku ciepła


Wszystkie ?

Zakładając że ktoś to robi na nowym reduktorze, można wszystko potem skręcić na tych samych gratach ?


Ostatnio edytowano 2022-08-10, 15:10 przez Wojtec1987, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 15:09 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22743
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1463 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Wojtec1987 napisał(a):
Zakładając że ktoś to robi na nowym reduktorze, można wszystko potem skręcić na tych samych gratach ?



fajna robota bo wszystko czyste.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 15:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-31, 10:25
Posty: 417

Pomógł: 1 razy

Auto: E39,Audi a8 d3
Elektronika: Zenit,Stag
Wtryskiwacze: Hanna Red,Baracuda
Reduktor: 2x KME Tur,KME r2 Twin
Pojemność: 2.5 , 4.2
Moc: 170, 335
Rok Produkcji: 1997,2004
tryszawy napisał(a):
Wojtec1987 napisał(a):
Zakładając że ktoś to robi na nowym reduktorze, można wszystko potem skręcić na tych samych gratach ?



fajna robota bo wszystko czyste.


Wyjmujemy wszystkie sprężynki ? Czy coś zostawiamy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 17:52 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 28834
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1230 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Wojtec1987 napisał(a):
Wszystkie ?

Tak, wszystkie
Wojtec1987 napisał(a):
Zakładając że ktoś to robi na nowym reduktorze, można wszystko potem skręcić na tych samych gratach ?

oczywiście

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 19:48 

Dołączył(a): 2014-05-03, 11:04
Posty: 316

Pomógł: 18 razy

Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Zavoli zeta N
Dysze: 2.5
Pojemność: 1840
Moc: 101
Kod Nadwozia: Premacy
Rok Produkcji: 1999
Wojtec1987 napisał(a):
Struna napisał(a):
No nie - wyjmujesz "sprężynki" i masz spokój na baaardzo długo.


Warto dodać że po tej operacji cierpi termika

Jest gdzieś na grupie jakieś fotostory co dokładnie trzeba w nim przerobić ?


Przecież to są patenty stare jak te reduktory.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 21:52 

Dołączył(a): 2009-09-01, 14:35
Posty: 730
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 32 razy

Auto: VOLVO V50
Elektronika: stag 300-6
Wtryskiwacze: barracuda 115/coś tam
Reduktor: magic III
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2,4I
Moc: 170KM
Kod Nadwozia: MW
Kod Silnika: B5244S*
Rok Produkcji: 2004
V8 garage napisał(a):
w pozycji poziomej lekko pochylonej.


jedna z gorszych pozycji reduktora...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-15, 09:58 

Dołączył(a): 2017-12-28, 10:41
Posty: 58

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Touareg
Pojemność: 4.2 V8
Moc: 310
Kod Silnika: AXQ
Rok Produkcji: 2003
Podobno najgorsza jest "naturalna" śrubą regulacyjną do góry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-15, 12:58 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 7731
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 349 razy

Auto: Fiat Sedici
Elektronika: KING
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: TUR
Pojemność: 1586
Moc: 107
Kod Silnika: M16A
Rok Produkcji: 2006
Wojtec1987 napisał(a):
Czyli zakładając zawór z staga osiągniemy ten sam efekt nie tracąc " bezpiecznika" tak ?

Tak, ale prawdę mówiąc, jak z tym kombinowałem, to zanim skręciłem, sprawdziłem jakie ciśnienie otwiera ten zawór Staga... znaczy próbowałem sprawdzić, bo 7 barów z kompresora go nie otworzyło i było to jeszcze dużo za mało. Nazywanie więc tego zaworem bezpieczeństwa, to nadużycie i w sumie montaż tego i tak niczego nie zmienia, bo prędzej wąż spadnie, albo pęknie (zdaje się są do 4,5b), niż tez zawór upuści.
Mimo to jednak go zamontowałem, ale bardziej dla zasady, niż z potrzeby.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-15, 18:18 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 28834
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1230 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
wow - 7 barów i nie puścił ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-16, 20:20 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 7731
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 349 razy

Auto: Fiat Sedici
Elektronika: KING
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: TUR
Pojemność: 1586
Moc: 107
Kod Silnika: M16A
Rok Produkcji: 2006
Dopiero jak rozkręciłem gwint gdzieś do połowy, żeby zluzować sprężynę, to puszczał przy 7b.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-16, 20:31 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 28834
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1230 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
to faktycznie - bezpiecznik, że hej ;)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MagicIII
PostLink | Napisane: 2022-08-16, 20:38 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22743
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1463 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
poważnie wyglądający korek.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 854 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 53, 54, 55, 56, 57  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO