Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: przełączanie na PB
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 17:41 

Dołączył(a): 2021-10-10, 21:18
Posty: 25
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9-3 2.0 Turbo
Elektronika: BRC sequent Fly sf
Wtryskiwacze: BRC Supermax żółte MY
Reduktor: Magic Jet III Power
Dysze: 3,5mm
Pojemność: 1998
Moc: 250KM
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2006
Witam. Czy ktoś tutaj może mi pomóc i podpowie co mam zrobić by moje auto przy mocnym przyspieszaniu powyżej pewnych obrotów np 4500 RPM przełączało się zawsze na benzynę i po zejściu poniżej tych 4500 RPM wracało do pracy na LPG. Moje auto Saab 2.0T 250 KM potrafi szarpnąć w okolicach 5500-6500 RPM. Obecną konfiguracja jest taka jak na zdjęciach i przełączanie na PB nie działa.


Załączniki:
IMG_9215.jpg
IMG_9215.jpg [ 76.4 KiB | Przeglądane 888 razy ]
IMG_9212.jpg
IMG_9212.jpg [ 99.26 KiB | Przeglądane 888 razy ]
IMG_9213.jpg
IMG_9213.jpg [ 81.82 KiB | Przeglądane 888 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełączanie na PB
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 17:44 

Dołączył(a): 2021-10-10, 21:18
Posty: 25
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9-3 2.0 Turbo
Elektronika: BRC sequent Fly sf
Wtryskiwacze: BRC Supermax żółte MY
Reduktor: Magic Jet III Power
Dysze: 3,5mm
Pojemność: 1998
Moc: 250KM
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2006
Dodam jeszcze, że korekty paliwowe na PB i LPG są identyczne i podłączony i dobrze skalibrowany mam fabryczny czujnik MAP(wartości jakie podaje program P&D oraz apka z telefonu z interfejsem OBD są prawie identyczne).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełączanie na PB
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 17:56 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 28834
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1230 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Max RPM na gazie masz na 8000 ustawione, to jak ma Ci przy 4500 przerzucać ?
Masz też ustawione niedopuszczenie do zapętlenia wtrysku gazu ( wydajność na 95% ) ale to działa w połączeniu z ciśnieniem kolektora, musi być 95 lub więcej wypełnienia czasem wtrysku plus co najmniej 700 mbar w kolektorze.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełączanie na PB
PostLink | Napisane: 2022-08-10, 23:56 

Dołączył(a): 2018-03-25, 09:50
Posty: 629
Lokalizacja: Serock/Wawa serwis (LANDI,BRC NAPRAWY I PRZRÓBKI), STROJENIE AFR

Pomógł: 48 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Landi/Kme
Wtryskiwacze: Girs/Med
Reduktor: Gold GT
Pojemność: 1600
Moc: 150
Kiki99 napisał(a):
potrafi szarpnąć

Może wystarczy tylko wyregulować odpowiednio ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełączanie na PB
PostLink | Napisane: 2022-08-12, 07:28 

Dołączył(a): 2021-10-10, 21:18
Posty: 25
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9-3 2.0 Turbo
Elektronika: BRC sequent Fly sf
Wtryskiwacze: BRC Supermax żółte MY
Reduktor: Magic Jet III Power
Dysze: 3,5mm
Pojemność: 1998
Moc: 250KM
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2006
men11 napisał(a):
Kiki99 napisał(a):
potrafi szarpnąć

Może wystarczy tylko wyregulować odpowiednio ?

To byłoby najlepsze wyjście ale poza Struną(do którego mam 500km w jedną stronę) nikogo kompetentnego w mojej okolicy(Poznań) nie spotkałem. Byłem w Poznaniu w dwóch warsztatach od BRC i obydwa chciały stroić auto na warsztacie, bez hamowni i bez wyjazdu z sondą AFR w trasę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełączanie na PB
PostLink | Napisane: 2022-08-12, 07:51 

Dołączył(a): 2021-10-10, 21:18
Posty: 25
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9-3 2.0 Turbo
Elektronika: BRC sequent Fly sf
Wtryskiwacze: BRC Supermax żółte MY
Reduktor: Magic Jet III Power
Dysze: 3,5mm
Pojemność: 1998
Moc: 250KM
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2006
Struna napisał(a):
Max RPM na gazie masz na 8000 ustawione, to jak ma Ci przy 4500 przerzucać ?
Masz też ustawione niedopuszczenie do zapętlenia wtrysku gazu ( wydajność na 95% ) ale to działa w połączeniu z ciśnieniem kolektora, musi być 95 lub więcej wypełnienia czasem wtrysku plus co najmniej 700 mbar w kolektorze.


Dziękuję Jurek, nie wiedziałem że funkcja MAX RPM powiązana jest z funkcją ciśnienia w kolektorze. Ustawiłem w zakładce następujące parametry. Auto ładnie się przepina na PB i wraca na LPG po 30 sekundach. Przepina się baaaardzo rzadko przy naprawdę ekstremalnych kickdownach i z reguły jak już to w okolicach 5tys RPM i więcej. O to mi chodziło. Jutro zrobię dłuższą trasę to się upewnię. Jak na razie 50 km ostrej jazdy i wszystko płynnie szło :)


Załączniki:
IMG_9228.jpg
IMG_9228.jpg [ 96 KiB | Przeglądane 777 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełączanie na PB
PostLink | Napisane: 2022-08-13, 07:24 

Dołączył(a): 2018-03-25, 09:50
Posty: 629
Lokalizacja: Serock/Wawa serwis (LANDI,BRC NAPRAWY I PRZRÓBKI), STROJENIE AFR

Pomógł: 48 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Landi/Kme
Wtryskiwacze: Girs/Med
Reduktor: Gold GT
Pojemność: 1600
Moc: 150
Kiki99 napisał(a):
To byłoby najlepsze wyjście ale poza Struną(do którego mam 500km w jedną stronę) nikogo kompetentnego w mojej okolicy(Poznań) nie spotkałem. Byłem w Poznaniu w dwóch warsztatach od BRC i obydwa chciały stroić auto na warsztacie, bez hamowni i bez wyjazdu z sondą AFR w trasę.


Do mnie masz znacznie bliżej
Chociaż też wycieczka

W razie co zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełączanie na PB
PostLink | Napisane: 2022-08-16, 06:11 

Dołączył(a): 2021-10-10, 21:18
Posty: 25
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9-3 2.0 Turbo
Elektronika: BRC sequent Fly sf
Wtryskiwacze: BRC Supermax żółte MY
Reduktor: Magic Jet III Power
Dysze: 3,5mm
Pojemność: 1998
Moc: 250KM
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2006
men11 dziękuję za zaproszenie inie omieszkam skorzystać gdy będę się wybierał gdzieś w Twoje okolice :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO