Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-08-23, 06:37 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 21946
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1749 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/SuperB/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
Zapomnij, że
dave88dm napisał(a):
KME Tur,lub innym Kme Silver

nakarmią te koniki. Celowałbym raczej w ACR01 250KM, czy magic3 power.
dave88dm napisał(a):
.Czy wyjscia tzn.Srednica zasilania lpg pasuja na zasadzie Plug And Play czy trzeba cos przerabiac?

Wyjście czy wejście? W opisie reduktora masz napisane wszystko, porównaj z tym co masz w prinsie.
dave88dm napisał(a):
Czy cewki maja inny opor i musze zamowic inna?

Cewki elektorozaworów mają jednaką rezystancję (ale to też napisane jest w opisach).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-08-23, 07:33 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 4669
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 460 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS (VSI-1)
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
dave88dm napisał(a):
chce wymienic reduktor,bo obecny byl juz regenerowany i ciagle sa z nim problemy.

dave88dm napisał(a):
Obecne cisnienie w programie to 1.6bar.A reduktor nie trzyma juz cisnienia i zdaza sie ze przeskoczy na pb z powodu za duzego cisnienia.

To jest objaw zanieczyszczenia reduktora. Jeżeli ta sytuacja zaczęła występować zaraz po regeneracji, to reduktor (wnętrze) nie było dokładnie wyczyszczone z zalegających tam osadów lub reduktor jest zamontowany w niewłaściwej pozycji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-08-24, 01:26 

Dołączył(a): 2019-01-06, 23:01
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra C 2.0 Turbo
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: Hana Gold
Reduktor: Prins VSI
Pojemność: 1998
Moc: 175
Kod Silnika: z20net
Rok Produkcji: 2004
Objaw wystepuje od jakiegos czasu.Raz mniej,raz bardziej.Najbardziej bylo w zimie.Myslalem,ze to wina wtryskow bo komputer wypisal bledy na 2.Wymienilem je,ale niestety dalej sie to powtarza.Reduktor ma juz swoje najlepsze lata za soba i nie chce sie bawic w regeneracje kolejne.Wymienie i po sprawie.Ze wzgledu na budowe jakos ten acr01 bardziej mi odpowia,bo obejdzie sie bez przerobek przewodow i podcisnien.W magic 3 sa troche inaczej rozmieszczone przewody.
PYTANIE
1.Ustawiam cisnienie jak bylo na starym i ewentualnie dostrajam?
2.Czy na pewno bedzie to chodzic pod sterownikeim prins?
3.Czy potrzebuje cos jeszcze dokupic,zeby zrobic taka podmianke?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-08-24, 01:39 

Dołączył(a): 2019-01-06, 23:01
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra C 2.0 Turbo
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: Hana Gold
Reduktor: Prins VSI
Pojemność: 1998
Moc: 175
Kod Silnika: z20net
Rok Produkcji: 2004
I najwazniejsze..W Acr01 cisnienie robocze pokazuje od 0.9 do 1.3 bar. A Jak ma sie to do mojego auta skoro jest brane podcisnienie?I obecnie na wolnych mam 1.6bar ,a jak Turbo dmuchnie ponad 1 bar to cisnienie w kolektorze idzie ponad 2.6 bar. Nie bedzie przerzucac na Pb?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-08-24, 06:35 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22926
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1471 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
w starym reduktorze prins miałeś podciśnienie podłączone do reduktora?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-08-24, 06:39 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 21946
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1749 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/SuperB/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
dave88dm napisał(a):
1.Ustawiam cisnienie jak bylo na starym i ewentualnie dostrajam?

tak
dave88dm napisał(a):
2.Czy na pewno bedzie to chodzic pod sterownikeim prins?

Jak nie powiesz sterownikowi, że pracuje z "nieswoim" reduktorem to może sie nie kapną.
dave88dm napisał(a):
3.Czy potrzebuje cos jeszcze dokupic,zeby zrobic taka podmianke?


Czujnik temperatury musisz jakość umieścić. Prins ma czujnik o innych "wymiarach". Potrzebujesz 2,2kOhma, czyli pasujący od staga, a masz go w komplecie z reduktorem. No i przelutować wtyczki tegoż czujnika.
dave88dm napisał(a):
W Acr01 cisnienie robocze pokazuje od 0.9 do 1.3 bar.

Kto pokazuje? Ciśnienie robocze tych reduktorów to 0.9-1.5 bar
https://www.ac.com.pl/pl-produkty-autog ... g-r01/411/

Pamiętaj, że jest to ciśnienie różncowe (wzgledem ciśnienia kolektora).
Prins pokazuje chyba ciśnienie bezwzględnie, czyli względem atmosferycznego, czyli Twoje 1,6, to 1,3 różnicowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-08-24, 08:25 

Dołączył(a): 2019-01-06, 23:01
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra C 2.0 Turbo
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: Hana Gold
Reduktor: Prins VSI
Pojemność: 1998
Moc: 175
Kod Silnika: z20net
Rok Produkcji: 2004
tryszawy napisał(a):
w starym reduktorze prins miałeś podciśnienie podłączone do reduktora?

Tak.Reduktor z wersji turbo i ida 2 wezyki do kolektora z reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-10-02, 19:33 

Dołączył(a): 2019-01-06, 23:01
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra C 2.0 Turbo
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: Hana Gold
Reduktor: Prins VSI
Pojemność: 1998
Moc: 175
Kod Silnika: z20net
Rok Produkcji: 2004
Planuje zakup Ac r01.Mam pytanie jeszcze odnosnie Zasilania.Obecnie jest miedz 6mm.A do elektrozaworu w zestawie wejscie jest 8mm https://jacus.pl/reduktor-ac-stag-r01-z ... p-768.html.
Czy moge zastosowac nypel z 6mm na 8mm?
Czy jeszcze poza redukcja musze cos zamowic? Barylki ida gdzie?Na jakie polaczenie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-10-02, 21:21 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 21946
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1749 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/SuperB/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
Kup https://jacus.pl/reduktor-ac-stag-r01-z ... p-759.html i po meczu. Ubiegając pytania: Da radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-10-03, 11:16 

Dołączył(a): 2019-01-06, 23:01
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra C 2.0 Turbo
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: Hana Gold
Reduktor: Prins VSI
Pojemność: 1998
Moc: 175
Kod Silnika: z20net
Rok Produkcji: 2004
Zamowilem ten
https://jacus.pl/reduktor-ac-stag-r01-z ... p-768.html
I dokupilem redukcje 6-8mm
Przy 200KM moglby byc za slaby.Dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor LPG Prins, zamiennik
PostLink | Napisane: 2022-10-03, 11:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 21946
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1749 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/SuperB/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
Kto bogatemu zabroni.....

Reduktory różnią się kolorem, jednym oringiem w środku, wejściem gazu 6mm/8mm i wyjściem gazu 16mm/12mm. Reszta to marketing......

Ty i tak wykastrujesz czerwony reduktor dając cieńsze zasilanie. Swoją droga wejście gazu można pozbawić redukcji w czarnym i będzie 8mm.

Wyjście gazu z 12mm na 16mm można zamienić https://www.phjacus.pl/L14-Kolanko-wodn ... p2077.html

Pozbawiając na wejściu redukcji i wymieniając kolanko fazy ciekłej mamy czarny reduktor "przemalowany" na czerwono.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO