Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-03, 08:19 

Dołączył(a): 2013-08-26, 12:12
Posty: 214
Lokalizacja: Nie Warszawa

Pomógł: 1 razy

Auto: Renault / Fiat
Elektronika: LPGTech 224 / Bingo S
Wtryskiwacze: Barracuda 130 / Mikser
Reduktor: Shark Adapt / Lovato
Pojemność: 2000 / 1242
Moc: 170 / 75
Rok Produkcji: 2005 / 1999
Prawie mnie przekonałeś do zmiany decyzji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-03, 10:54 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29781
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1339 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
wiesz, jak będzie obd ale nie użyte do korygowania to się nic złego nie wydarzy.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-03, 13:11 

Dołączył(a): 2013-08-26, 12:12
Posty: 214
Lokalizacja: Nie Warszawa

Pomógł: 1 razy

Auto: Renault / Fiat
Elektronika: LPGTech 224 / Bingo S
Wtryskiwacze: Barracuda 130 / Mikser
Reduktor: Shark Adapt / Lovato
Pojemność: 2000 / 1242
Moc: 170 / 75
Rok Produkcji: 2005 / 1999
czyli odczyty obd były by tylko informacyjne,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-03, 13:33 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29781
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1339 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
dokładnie

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-03, 15:35 

Dołączył(a): 2013-08-26, 12:12
Posty: 214
Lokalizacja: Nie Warszawa

Pomógł: 1 razy

Auto: Renault / Fiat
Elektronika: LPGTech 224 / Bingo S
Wtryskiwacze: Barracuda 130 / Mikser
Reduktor: Shark Adapt / Lovato
Pojemność: 2000 / 1242
Moc: 170 / 75
Rok Produkcji: 2005 / 1999
Znów mi dałeś do myślenia :)
A jeden z forumowiczów z forum laguny - ma problem z rozjazdem map w swojej Lagunie, męczy się chłopak już nie wiem ile czasu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-03, 16:05 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29781
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1339 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
laguna i mapy... :) z jednej strony to dobrze znoszący gaz silnik, z drugiej - żeby to dobrze jeździło to trzeba ogarniętego gazownika, a takich nie ma za wielu.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-03, 17:02 

Dołączył(a): 2013-08-26, 12:12
Posty: 214
Lokalizacja: Nie Warszawa

Pomógł: 1 razy

Auto: Renault / Fiat
Elektronika: LPGTech 224 / Bingo S
Wtryskiwacze: Barracuda 130 / Mikser
Reduktor: Shark Adapt / Lovato
Pojemność: 2000 / 1242
Moc: 170 / 75
Rok Produkcji: 2005 / 1999
Napisz mi adresy tych niewielu, bo jak do tej pory to żaden na forum nie chce mi lpg założyć :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-03, 17:06 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29781
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1339 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
założyć to raz, ale potem jeszcze wyregulować - a jaki rejon ? bo Nie Warszawa to nie za wiele mówi.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-04, 09:24 

Dołączył(a): 2013-08-26, 12:12
Posty: 214
Lokalizacja: Nie Warszawa

Pomógł: 1 razy

Auto: Renault / Fiat
Elektronika: LPGTech 224 / Bingo S
Wtryskiwacze: Barracuda 130 / Mikser
Reduktor: Shark Adapt / Lovato
Pojemność: 2000 / 1242
Moc: 170 / 75
Rok Produkcji: 2005 / 1999
Dobrze, że dookoła Warszawy są trasy szybkiego ruchu, jest gdzie stroić lpg :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-04, 13:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-15, 10:01
Posty: 5407
Lokalizacja: Piątek

Pomógł: 85 razy

Auto: Espace V
Elektronika: Tylko LPG TECH
Wtryskiwacze: tylko Barracuda/Yeyi
Reduktor: KME TUR/AC R02
Dysze: brak
Pojemność: 2.0 DCI
Moc: 200
Rok Produkcji: 19
Jak się użyje clipa to się znośnie stroi i nie dostaje się oczopląsu :) ELEM takie błazeństwa pokazuje, że ciężko się połapać. Także szukaj gazownika polecanego + takiego który ma clip najlepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-04, 14:07 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29781
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1339 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
krzysiek82 napisał(a):
ELEM takie błazeństwa pokazuje, że ciężko się połapać.

To nie kwestia ELM-a tylko tego co reno wypycha w generic obd. Tak samo odczyta każdy inny fejs bazujący na standardowym obd

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2016-03-04, 14:38 

Dołączył(a): 2013-08-26, 12:12
Posty: 214
Lokalizacja: Nie Warszawa

Pomógł: 1 razy

Auto: Renault / Fiat
Elektronika: LPGTech 224 / Bingo S
Wtryskiwacze: Barracuda 130 / Mikser
Reduktor: Shark Adapt / Lovato
Pojemność: 2000 / 1242
Moc: 170 / 75
Rok Produkcji: 2005 / 1999
Jeśli chodzi o clip-a to ja go mam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Laguna III 2.0 T 170KM w automacie z 2011 roku.
PostLink | Napisane: 2024-06-17, 12:31 

Dołączył(a): 2024-06-17, 12:29
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Zenit
Reduktor: Magic
Pojemność: 2.0
Moc: 170
Rok Produkcji: 2008
Może ktoś podpowiedzieć który parametr w clip to korekta długoterminowa?Czy nr 144 offset korekcji składu mieszanki.Czy nr 143 współczynnik wzmocnienia korekcji składu mieszanki?
Słyszałem teorię że jeden jest do OL a drugi do CL.Może to ktoś wyjaśnić?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO