Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: BMW X1, B48A20A, warsztat k/Częstochowy
PostLink | Napisane: 2025-02-03, 20:18 

Dołączył(a): 2019-11-13, 13:31
Posty: 2974
Lokalizacja: Łódź, Widzew

Pomógł: 243 razy

Auto: BMW e46, BMW F30
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracude
Reduktor: KME
Pojemność: 1998, 1995
Moc: 150, 184
Kod Nadwozia: Coupe, Sedan
Kod Silnika: M52TUB20, N47D20
Rok Produkcji: 2000, 2012
Danx napisał(a):
Na razie zamykam temat. Kolega z forum ( Michał A.) mi pomógł zdalnie. Zrobiliśmy regulacje w trakcie jazdy i na razie jest niespodziewanie dobrze. Autko odżyło, można na gazie też wykorzystać jego możliwości, co nie było do tej pory takie oczywiste.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem.
Pozdrawiam :D



Uuu to lipa... ferii nie będzie :lol:


Nie no żarcik fajnie że udało się pomóc w ten sposób ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW X1, B48A20A, warsztat k/Częstochowy
PostLink | Napisane: 2025-02-04, 05:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2022-05-05, 17:25
Posty: 478
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 36 razy

Elektronika: Kme Sky Direct Dynamic
Dziękuję. Do beemek direct trzeba mieć głowę na karku. Nie twierdzę, że jestem w nich debeściak bo nie jestem ale jak mogę to próbuję :)

Do komisji gazowniczej (krzykaczy): samochód jeszcze nie ma perfekcyjnego biegu jałowego ale na to możemy spróbować znaleźć rozwiązanie jak wrócę do kraju. Pozostałe parametry poprawione dlatego właściciel beemki może śmigać bez przeszkód na ferie nawet do mazowieckiego ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW X1, B48A20A, warsztat k/Częstochowy
PostLink | Napisane: 2025-02-04, 09:19 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 25501
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 2110 razy

Auto: e39 540i/megane/soul
Elektronika: 328/nano/stag4
Wtryskiwacze: yeti/barracuda/barracuda
Reduktor: Kmetwin/acr01 180/acr02
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,6
Moc: 286/180/126
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/G4FG
Rok Produkcji: 1997/2009/2009
Brawo Ty. Taką postawę MichałAdamski, to ja szanuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW X1, B48A20A, warsztat k/Częstochowy
PostLink | Napisane: 2025-02-16, 13:44 

Dołączył(a): 2019-11-13, 13:31
Posty: 2974
Lokalizacja: Łódź, Widzew

Pomógł: 243 razy

Auto: BMW e46, BMW F30
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Barracude
Reduktor: KME
Pojemność: 1998, 1995
Moc: 150, 184
Kod Nadwozia: Coupe, Sedan
Kod Silnika: M52TUB20, N47D20
Rok Produkcji: 2000, 2012
MichałAdamski napisał(a):
Dziękuję. Do beemek direct trzeba mieć głowę na karku. Nie twierdzę, że jestem w nich debeściak bo nie jestem ale jak mogę to próbuję :)

Do komisji gazowniczej (krzykaczy): samochód jeszcze nie ma perfekcyjnego biegu jałowego ale na to możemy spróbować znaleźć rozwiązanie jak wrócę do kraju. Pozostałe parametry poprawione dlatego właściciel beemki może śmigać bez przeszkód na ferie nawet do mazowieckiego ;)



Nie afiszuj się tak mocno z wiedzą i chęcią pomocy bo możesz dostać bana :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO