Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co poprawic? I kilka innych pytań.
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 12:25 

Dołączył(a): 2009-04-16, 17:58
Posty: 46
Lokalizacja: London

Pomógł: 0 razy

Auto: Hyundai Sonata
Elektronika: Sequent 24
Wtryskiwacze: BRC Rail, pomarańczowe
Reduktor: Genius Sequent 24 1500
Dysze: M6x1,0*30mm
Pojemność: 1997
Moc: 139
Kod Nadwozia: Y-3
Kod Silnika: G4CP (4G63)
Rok Produkcji: 1994
1. Co obrazuje pionowa ośka? Nie za bardzo to rozlatane?

Obrazek

2. Czego dotyczy procentowy błąd w czerwonym polu?

Obrazek

3. Dlaczego Delta P ma tak wysoką wartość, skoro parownik ma tylko 1500 mbar?

Obrazek

4. Magiczne suwaki... Co mam teraz poprawić? Widac, ze na LPG wtryski benzynowe podaja mniej paliwa - czy to oznacza, ze mam za bogato?

Obrazek


Garazowy druciarz pozdrawia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 14:25 

Dołączył(a): 2011-01-30, 14:49
Posty: 6
Lokalizacja: Częstochowa

Pomógł: 1 razy

Auto: Renault Espace III
Elektronika: BRC Sequent 24 MY07
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC Genius MB 1200
Pojemność: 1998
Moc: 140
Kod Nadwozia: van
Kod Silnika: F4R
Rok Produkcji: 1999
ad 1. pionowy to sygnał napięcia tutaj z sondy lambda, i ma się zmieniać właśnie od 0.1 do 0.9 V, im częściej tym lepiej bo tak działa prawidłowa regulacja składu mieszanki.

Poza tym za słaby jestem w tym temacie bo od niedawna posiadam BRC.
A chętnie też dokonałbym pewnych regulacji ale całkowicie świadomie.
Obniżyłem tylko temp przełączenia na gaz nawet do 20 stopni i płynnie działa .
Analizator spalin wskazuje mi idealne spalanie, więc się nie czepiam swojego.
Napisz dlaczego robiłeś regulację. Co złego się działo?, a jak pracuje teraz?, może nic nie trzeba zmieniać.
Czy ktoś na forum posiada dokładniejszy opis regulowanych parametrów?
Chętnie zrzucimy się na dobre piwo dla chcącego nam pomóc.


Ostatnio edytowano 2011-02-09, 14:52 przez espace, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 15:21 

Dołączył(a): 2009-04-16, 17:58
Posty: 46
Lokalizacja: London

Pomógł: 0 razy

Auto: Hyundai Sonata
Elektronika: Sequent 24
Wtryskiwacze: BRC Rail, pomarańczowe
Reduktor: Genius Sequent 24 1500
Dysze: M6x1,0*30mm
Pojemność: 1997
Moc: 139
Kod Nadwozia: Y-3
Kod Silnika: G4CP (4G63)
Rok Produkcji: 1994
Auto zgasło kilka razy po zatrzymaniu i było bardzo słabiutkie miedzy 1900-2500, tak jakby brakło mu paliwa. Pomyslalem, ze to pewnie parownik wyzionał ducha, wiec go wymienilem, ale przygasanie nie ustępowało. Zacząłem bawić się programem i nieopatrznie zacząłem autoadaptację, w rezultacie popsułem mapy, wyzerowałem ECU i kupiłem dwa sensory MAP :-)

Narazie auto jezdzi całkiem przyzwoicie, ale obawiam się ze spalanie bedzie duzo wyzsze po tej amatorskiej regulacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 19:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-30, 18:37
Posty: 626

Pomógł: 9 razy

Hants napisał(a):
Dlaczego Delta P ma tak wysoką wartość, skoro parownik ma tylko 1500 mbar?

Przecież to jest odczyt na benzynie, na gazie masz 1006mbar więc zdecydowanie za mało. Podciągnij w okolice 1500mbar. Nie wiem czy aż tyle się uda. Nie przełącza się na pb przy dużym obciązeniu?
Hants napisał(a):
Magiczne suwaki... Co mam teraz poprawić? Widac, ze na LPG wtryski benzynowe podaja mniej paliwa - czy to oznacza, ze mam za bogato?

Tak, lewym suwakiem odejmij tak aby czas Pb był taki sam na Pb i lpg. Prawym suwakiem wyrównaj czasy Pb pod obciążeniem (test na drodze).


Ostatnio edytowano 2011-02-09, 19:52 przez mariusz_2050, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
fryzjer dla psa Wałbrzych - Wózek do bram Prog-Greg - AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO