Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-18, 16:43 

Dołączył(a): 2011-09-19, 19:29
Posty: 25
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9k
Elektronika: V-TEC miedź 8mm
Wtryskiwacze: Valtek czerwone 3ohm
Reduktor: Zavoli Zeta s
Dysze: -
Pojemność: -
Moc: -
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: B204e
Wciskam tę centralkę i dalej mruga. Może nalać gazu do butli i zaskoczy czy najpierw się połączeniem ze sterownikiem zająć?

Komunikacja chyba nie będzie mozliwa bez sterowników do interfejsu.
Napisałem do dystrybutora ASB-POLAND ale jescze mi nie podesłali.
Chodzi o chyba o plik dla FT232R USB UART
Może ktoś mnie wspomoże podeśle bądź linkiem bo szukam po necie i trafiam na fejki itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-18, 17:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Kolego jak gazu nie ma to musi mrugać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-29, 14:48 

Dołączył(a): 2011-09-19, 19:29
Posty: 25
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9k
Elektronika: V-TEC miedź 8mm
Wtryskiwacze: Valtek czerwone 3ohm
Reduktor: Zavoli Zeta s
Dysze: -
Pojemność: -
Moc: -
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: B204e
Gaz jest i centralka dalej mruga. Wszystkie diodki mrugają chyba cztery razy, później z góry na dół, a później tylko czerwona kilka razy i gasną wszystkie.
Komunikacji z lapkiem nadal nie mogę uzyskać. Na fejsie czasem diody mrugną i tyle..
Stery do fejsa mam już zainstalowane.

Najlepsza była by instrukcja do tego mrugania, bo chyba ilość mrugnięć i ich konstelacja coś konkretnego sygnalizuje, ale chyba nie ma do tego instrukcji.

Mam wrażenie że jeździ mi czasem na lpg bo pojawiły się szarpnięcia i jakby mniejsze zużycie benzyny. Zużycia lpg nie zdążyłem jeszcze zauważyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-29, 15:46 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23548
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1415 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
możliwe że masz niewłaściwą wescje programu i dlatego nie łączy, podaj maila to Ci wyślę, Chemik też powinien mieć i chyba jest z Krakowa - może pomoże osobiście :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-29, 22:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Marcin L napisał(a):
Chemik też powinien mieć i chyba jest z Krakowa - może pomoże osobiście :)
Dokładnie program mam i nawet tego Diabła opanowałem,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-30, 13:00 

Dołączył(a): 2011-09-19, 19:29
Posty: 25
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9k
Elektronika: V-TEC miedź 8mm
Wtryskiwacze: Valtek czerwone 3ohm
Reduktor: Zavoli Zeta s
Dysze: -
Pojemność: -
Moc: -
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: B204e
Oooo chemik211, to byłbym uratowany gdybyś zechciał mi osobiście pomóc.
Pisz tu lub priva kiedy możesz i gdzie mam podjechać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-02, 13:13 

Dołączył(a): 2011-09-19, 19:29
Posty: 25
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9k
Elektronika: V-TEC miedź 8mm
Wtryskiwacze: Valtek czerwone 3ohm
Reduktor: Zavoli Zeta s
Dysze: -
Pojemność: -
Moc: -
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: B204e
Chemiku, nic się nie odzywasz. Próbowałem jeszcze kilkanaście razy się łączyć z ecu v-tec i porażka więc mam problem.
Zaciągnąłem chyba wszelkie możliwe oprogramowania v-teca ale od Marcin L jeszcze nie mam więc prześlij mi na wysłany adres. Z góry dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-05, 14:26 

Dołączył(a): 2011-09-19, 19:29
Posty: 25
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9k
Elektronika: V-TEC miedź 8mm
Wtryskiwacze: Valtek czerwone 3ohm
Reduktor: Zavoli Zeta s
Dysze: -
Pojemność: -
Moc: -
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: B204e
Po dokładniejszych oględzinach z kolegą chemik211 okazało się że niezbyt fachowo dorobiłem przedłużkę pod interfejs coby mieć w kabinie gniazdo i jest zbytni spadek napięcia, na tyle istotny że stąd ten błąd komunikacji.
Że nie było gdzie przelutować to przez parę dni jeszcze będę z problemem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: V-TEC/Versus Samodzielny montaż.
PostLink | Napisane: 2012-01-16, 10:08 

Dołączył(a): 2012-01-16, 10:02
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E36
Elektronika: V-tec
Pojemność: 1,8
Rok Produkcji: 1993
wiesz moze skad moge zamowic przełacznik v-teca?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: V-TEC/Versus Samodzielny montaż.
PostLink | Napisane: 2012-02-03, 21:49 

Dołączył(a): 2011-09-19, 19:29
Posty: 25
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9k
Elektronika: V-TEC miedź 8mm
Wtryskiwacze: Valtek czerwone 3ohm
Reduktor: Zavoli Zeta s
Dysze: -
Pojemność: -
Moc: -
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: B204e
Westmad napisał(a):
wiesz moze skad moge zamowic przełacznik v-teca?


Wejdź na ich stronę i się dowiesz, tylko próbuj telefonicznie bo raczej nie odpisują.
Jeśli jeszcze nie masz..

Byłem trochę bez kompa i nie pisałem, ale śmigam na lpg z tym zestawem.
Szału nie ma, jednak chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: V-TEC/Versus Samodzielny montaż.
PostLink | Napisane: 2012-02-06, 23:15 

Dołączył(a): 2011-09-19, 19:29
Posty: 25
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9k
Elektronika: V-TEC miedź 8mm
Wtryskiwacze: Valtek czerwone 3ohm
Reduktor: Zavoli Zeta s
Dysze: -
Pojemność: -
Moc: -
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: B204e
Dodam że nie mam nadal komunikacji ze sterownikiem. Ustawienia więc mam w spadku po mocniejszym o 75 KM takim niemalże samym Saabie tyle że aero.
Skoro chodzi, to za grzebanie z komunikacją się wezmę na wiosnę bo trzeba przelutować złącza. Teraz trochę zimno.
Przy mocniejszym depnięciu przełącza się na benzynę zwłaszcza jak nie jest dogrzany, toteż zmusza mnie to do mniej dynamicznej jazdy, czasem wyświetla mi CHECK ENGINE ale nie zawsze, zwykle zaraz gaśnie po samoprzełączeniu się na benzynę.
Czuć też że nie chodzi równo na lpg jak na benzynie.
Wtryskiwaczy nie zmieniałem, reduktora też. Jedynie przepiąłem zasilanie wodne reduktora, pierwotnie było w obiegu zbiorniczka wyrównawczego i jak mnie ostrzegał kolega z forum było mu za zimno zwłaszcza w mrozy. Jest teraz w obiegu nagrzewnicy.
Sondy też ostatecznie nie zlutowałem, strasznie trudne dojście, dlatego zostało jeszcze na zacisku.
Do tego centralka pokazuje mi zawsze mimo pełnego zbiornika, rezerwę gdy załączony lpg. Gdy na benzynie to wszystkie diody jednocześnie mrugają.

Ponadto szacun dla kolegi chemik211 za pomoc i fachowość w czasie wykonu innych zajmujących i ważnych zajęć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: V-TEC/Versus Samodzielny montaż.
PostLink | Napisane: 2012-02-22, 23:35 

Dołączył(a): 2011-09-19, 19:29
Posty: 25
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9k
Elektronika: V-TEC miedź 8mm
Wtryskiwacze: Valtek czerwone 3ohm
Reduktor: Zavoli Zeta s
Dysze: -
Pojemność: -
Moc: -
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: B204e
Po kilku miesiącach jazdy na lpg nie zauważam oszczędności. Spalanie ok. 20/100 czyli lipa. Przy 12 benzyny jestem rozczarowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: V-TEC/Versus Samodzielny montaż.
PostLink | Napisane: 2012-02-23, 00:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-04, 20:27
Posty: 3190
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 49 razy

Auto: Saab 9-5 AERO/Subaru OBK
Elektronika: Tech 516/Stag Q-box
Wtryskiwacze: HANA niebieska/AC W03
Reduktor: 2xACR01/ACR01
Dysze: brak/?
Pojemność: 2300/3630
Moc: ok. 235KM, 360Nm/260KM
Kod Nadwozia: YS3E/BS
Kod Silnika: B235E po modach/EZ36D
Rok Produkcji: 2002/2015
Bo masz kiepskie graty...do tego regulacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: V-TEC/Versus Samodzielny montaż.
PostLink | Napisane: 2012-02-23, 09:10 

Dołączył(a): 2011-09-19, 19:29
Posty: 25
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9k
Elektronika: V-TEC miedź 8mm
Wtryskiwacze: Valtek czerwone 3ohm
Reduktor: Zavoli Zeta s
Dysze: -
Pojemność: -
Moc: -
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: B204e
No właśnie, komunikacja..
Nic więcej nie zrobię bez niej, a byłem w warsztacie to nie chcieli się za to brać. Pozostaje mi czekać na ciepłe dni /lutowanina/ i rozglądać się za lepszymi gratami. Próbowałem lutować ale garaż mam za zimny i poległem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: V-TEC/Versus Samodzielny montaż.
PostLink | Napisane: 2012-02-23, 09:36 

Dołączył(a): 2011-09-19, 19:29
Posty: 25
Lokalizacja: KRA

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9k
Elektronika: V-TEC miedź 8mm
Wtryskiwacze: Valtek czerwone 3ohm
Reduktor: Zavoli Zeta s
Dysze: -
Pojemność: -
Moc: -
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: B204e
jareki007 napisał(a):
Bo masz kiepskie graty...do tego regulacja.

Polecałeś mi Hana a Matrixy też wchodzę w grę?
Ewentualnie Magic III czy odpada? Zakładając że ma być bardzo dobrze..


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO