Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z przejściem z PB na LPG
PostLink | Napisane: 2008-08-18, 11:22 

Dołączył(a): 2008-02-05, 19:52
Posty: 22
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo 1.8 16v
Elektronika: Nicolaus 2004
Wtryskiwacze: Mikser
Reduktor: Cometa
Dysze: brak zbiornik toroidalny 48l
Pojemność: 1800
Moc: 115km
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: Zetec alu pokrywa
Rok Produkcji: 1994
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Piszę w imieniu kolegi ponieważ chłopak przechodzi załamanie nerwowe ze swoją instalacja LPG.
Posiada on BMW 318 m40 113km 93r.
Przejechał 30.000km od założenia instalacji przez firmę z Turka która miała swoją siedzibę w Poznaniu a następnie sie zmyła.
Założoną ma instalację II generacji LANDI RENZO.
Od początku ma same problemy ciagle mu pływała 500-1500obr. ale jakoś ją udało sie ustawić.Sami to zrobiliśmy bo żaden gazownik tego nie mógł zrobić tylko kase od nas brali i tyle.To był fart wystarczyło przekręcić delikatnie śrubkę od obrotów.

A problem jest taki że czasami auto z PB nie chce przejść na LPG.Słychać cyknięcie elektrozaworu ale jakby gaz nie płyną czy co?Nie możemy tego rozgryź?nikt tego nie może rozgryź.Czy możemy sie was poradzić?

Za wszelkie rady jesteśmy ogromnie wdzięczni.
Z pozdrowieniami Tomek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-18, 12:49 

Dołączył(a): 2008-04-24, 13:21
Posty: 122
Lokalizacja: Śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 325
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: SCORPION GT 1,1 bara
Dysze: 2,4 mm
Pojemność: 2500
Moc: 192 konie
Kod Nadwozia: e36 coupe
Kod Silnika: M50B25 Vanos
Rok Produkcji: 1994
Najpierw uzupełnij pełny profil. Przyczyn może być kilka, może to być przekaźnik, może zaciął się elektro-zawór.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-18, 13:45 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4276
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Tak jak kolega wyżej napisał podmień elektrozawór. U mnie przy II instalacji na początku nie zawsze przełączał na gaz, później przestał całkiem. W starych instalacjach zapychała się też miedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO