Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-30, 20:31 

Dołączył(a): 2011-12-30, 19:23
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Rail Horizon IG3
Reduktor: Silver
Dysze: 2,1
Pojemność: 2500
Moc: 170
Rok Produkcji: 2000
Witam Was jeszcze w starym roku.
Zaczynając od początku w maju kupiłem auto (woj. Łódzkie) BMW e46 323Ci 170km z instalacja Diego G3 założoną w Łodzi w jednym z warsztatów. W połowie drogi do domu cos zaczeło sie dziac z gazem, dojechalem na benzynie na drugi dzien zostały wymienione filtry obu faz + diagnostyka komputerowa w zakładzie u mnie w miescie, która wykazała pare błędów miedzy innymi brak sygnału z wtryskiwacza benzynowego nr X (chyba 1,5,3) auto poprostu nie chodziło na LPG. Pan gazownik powiedział że nic z tym nie zrobi trzeba zmienic instalke na STAG i bedzie jezdzic podzwonił do innych i nikt KME u mnie na śląsku nie chce brac w swoje rece. Byłem zmuszony jechac jeszcze raz do Łodzi tam panowie powiedzieli mi ze poprzedni własciciel nie zrobił przeglądu pierwszego chyba po 2000km nie wymienił filtrów itp. diagnoza uszkodzony wtryskiwacz LPG nr 1 został wymieniony koszt łącznie 340 zł wpis w karte gwarancyjna itp Po tych 15 min auto smigało na LPG, az do grudnia gdzie znowu wypadał mi jeden cylinder czy to 1 czy 3, 5 czasem inne po ponownym zapaleniu auta wracało do normy. Zakupiłem podgrzewacze listew było dobrze pare dni auto chodziło jak w lato. Radość nie trwała długo bo straciły sie mapy Pb i LPG. Na Pb były tylko 4 pkt gazowej brak dlatego auto gasło na LPG zanim doszłem do tego ze w pragramie zle wskazują obroty silnika ( jałowe były okej, po dodaniu gazu np na 2500obr w programie mialem jakos 400 czy 500/ około 1300 to na programie mialem ponad 5000 masakra był ustawiony OBrotomierz 2 dałem na 1 cewka na 1 cylinder i obroty wskazywały prawidłowo, skasowalem mape Pb i w droge nazbierałem ok 40pkt cyk na Lpg i jade pkt ok 60 Ustaw model zapisz. Jakos 200km pozniej po tej operacji szarpie lekko silnikiem na biegu jałowym, w czasie jazdy czy ruszaniu (słychac takie brrr w pierszej fazie obrotów od 1200 idzie płynie pozniej w czasie jazdy ok 2200 w czasie przyspieszania tez pierwsze pare sekund szarpie) Zmieniłem stacje z BP na Orlen i około dwóch dni było dobrze dzis 3 dzien rano szarpanie wyrzucanie cylindra bla bla az tak prawie do pracy spowrotem odczuwalne przełączenie z Pb na Lpg znowu ta sama bajka uruchomilem ponownie silnik po postaju wymuszonym ok 3min i dojechalem 40km spokojnie do domu bez niczego.
W związku z tym mam do Was prośbę do rzucenia okiem na moje ustawienia i mapy oraz odpowiedzi na pytania
1) Czemu wyrzuca mi te poszczegolne cylindry (z reguły na postaoju na biegu jałowym po 2-3 min stania np w korku ale nie zawsze, czasem w czasie jazdy podczas przechodzenia z Pb na LPG po ok 2km jazdy)
2) Czemu czasem sobie szarpie
3) Czy do tego auta wsadzic cos lepszego np tego STAGA
W Ciągu tych prawie 7 miesięcy zrobiłem ok 14tys km na gazie zaraz po zakupie zmienilem filtry po 8 tys km zmienilem oba filtry, filtr powietrza, świece. Tankuje tylko na większych stacjach jak BP
Zaznaczona opcja HEMI nic nie daje nie mam tylko syganłu dzwiękowego
Bardzo prosze Was o pomoc i przepraszam z góry za taki chaos w tekscie.


Załączniki:






Komentarz: po przejsciu na lpg

Komentarz: cisnienie przed przejsciem na lpg



Ostatnio edytowano 2011-12-30, 20:36 przez matijbie, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-30, 20:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23444
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1400 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
wrzuż zdjęcia spod maski i zrzuty z programu. to powie więcej niż cały ekran tekstu :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-30, 20:38 

Dołączył(a): 2011-12-30, 19:23
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Rail Horizon IG3
Reduktor: Silver
Dysze: 2,1
Pojemność: 2500
Moc: 170
Rok Produkcji: 2000
Cytuj:
wrzuż zdjęcia spod maski i zrzuty z programu. to powie więcej niż cały ekran tekstu :)))

Witaj juz to zrobiłem foto spod maski jutro w dzien zrobie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-30, 21:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23444
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1400 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
mapy nie pokryte....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-30, 21:22 

Dołączył(a): 2011-12-30, 19:23
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Rail Horizon IG3
Reduktor: Silver
Dysze: 2,1
Pojemność: 2500
Moc: 170
Rok Produkcji: 2000
Kolego Marcin to jakie mam teraz podjąc kroki ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-30, 21:43 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23444
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1400 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
najpierw napisz jaki zakład Ci tak "wyregulował"

potem na zakładce "modelowanie" wyłącz obsługe biegu jałowego

i przesuń czerwoną linię tak żeby przechodziła przez żółte punkty

potem zbierz mapę jeszcze raz i wstaw zrzuty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-30, 22:23 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22593
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Marcinie w tym aucie - auto na mapy możesz sobie ustawiać do oporu - polecam temat kisiel30 mapy pokryte a nie działa :)

a dwa to te auto na tych wtryskiwaczach nie będzie jeździć

radze pojechać do kogoś kto ogarnia bmw + lpg , jeśli jesteś z wawy zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-30, 23:20 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23444
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1400 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
rzeczywiście, bo po dokładnym wczytaniu widzę że kolega podobno ustawiał model i klikał "zapisz" a mapy są rozjechane choć powinny być pokryte...... więc pewnie trzeba wyregulować jak u kisiel30 :)

czy Horizony rzeczywiście są takie złe ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-30, 23:47 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22593
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
w tym aucie się nie sprawdzają


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-31, 14:08 

Dołączył(a): 2011-12-30, 19:23
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Rail Horizon IG3
Reduktor: Silver
Dysze: 2,1
Pojemność: 2500
Moc: 170
Rok Produkcji: 2000
Marcin L napisał(a):
najpierw napisz jaki zakład Ci tak "wyregulował"

potem na zakładce "modelowanie" wyłącz obsługe biegu jałowego

i przesuń czerwoną linię tak żeby przechodziła przez żółte punkty

potem zbierz mapę jeszcze raz i wstaw zrzuty


Marcin zakład w Łodzi nie napisze teraz ulicy bo nie mam papierów ale nic do zakładu nie mam oni mi tego tak nie ustawili pisałem wczesniej ze straciły sie obie mapy.

Zrobiłem to co mi kazałes i jestem zadowolony raz ze nie szarpie, dwa to że nie wypadają te cilindry :-)
Mapa wyglada lepiej ale jeszcze wymaga dopracowania jak tylko bede mial czas to wrzuce ją tu i jakies ewentualne poprawki zrobie.
Moje pytanie odnośnie tego wyłączenie obslugi biegu jałowego to tak siało że te cylindry wypadały ??

Dziękuje Wam za zainteresowanie tematem Życze Wszystkim Dosiego Nowego Roku i udanej zabawy ;-)
Odezwe sie po niedzieli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-31, 14:28 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23444
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1400 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
mieszanka była ewidentnie za uboga więc pewnie dlatego wypadał zapłon....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2011-12-31, 19:32 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22593
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
problem niebawem wróci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2012-01-10, 19:46 

Dołączył(a): 2011-12-30, 19:23
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Rail Horizon IG3
Reduktor: Silver
Dysze: 2,1
Pojemność: 2500
Moc: 170
Rok Produkcji: 2000
Witam Was autko jak narazie chodzi cacy nie czuc przechodzenia na lpg brak szarpań i wywalania cylindrów. Przejechalem już ok. 1000km na lpg od modyfikacji, tak jak obiecałem wrzucam mape. Prosze Cię Marcin rzuć okiem i powiedz czy cos jeszcze zmienic aha dodam jeszcze ze nawet troche wiecej przejade na baku niż przed cała operacja.


Załączniki:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2012-01-10, 21:30 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23444
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1400 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
można pokusić się o obniżenie mnożnika w środkowym zakresie ale jeżeli praca auta Cię satysfakcjonuje to można zostawić, mając nadzieję że nic się nie "rozjedzie"

ale może niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Diego G3 w BMW e46 323Ci ocena map i pare pytań
PostLink | Napisane: 2012-01-11, 18:15 

Dołączył(a): 2011-12-30, 19:23
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Rail Horizon IG3
Reduktor: Silver
Dysze: 2,1
Pojemność: 2500
Moc: 170
Rok Produkcji: 2000
Marcin L napisał(a):
można pokusić się o obniżenie mnożnika w środkowym zakresie

Marcin, czy mógłbyś mi to w paint-ie wyedytowac tak na oko jak to ma iść


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO