Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-01-06, 20:53 

Dołączył(a): 2010-09-14, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: EU, Poland

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel zafira A
Elektronika: Kme nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115l
Reduktor: Shark1200
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: Van
Kod Silnika: Z18xe
Rok Produkcji: 2004
Witam mam problem z moim golfikiem otóż pali mi bardzo dziwne ilości paliwa mianowicie ostatnio zacząłem jeździć więcej w trasie i raz mi spala 7,5 L LPG a raz 11 o.O ostatnio wyjeździłem całą butlę ze średnią przedkością 100-120 KM.h i wyszło mi spalanie 7,5 L następnego dnia jechałem tą samą trasą z predkością 90-100KM.h i spalanie wyszło 10.30L ;| w mieście pali mi 9-11L wszystko tankowane na tej samej stacji. Czasami podczas jazdy samochodowi brakuje mocy wciskam gaz i buczy a zero reakcji a czasem fajnie się zbiera dodatkowo na wolnych obrotach trzęsie budą obroty za bardzo spadają.
Samochód Golf III 1.6ABU
Reduktor Tomasetto 100HP
Sterownik Bingo M

Kręciłem śrubą na reduktorze i zero reakcji nic się w oscylacji nie zmieniło jak napięcie na sondzie mi spada do 0.0V to mi przygasa na wolnych obrotach :( jaką oscylacje powinna mieć sonda 0.2-0.8V ?? czy przyczyną takiego spalania może być reduktor ? ma juz przejechane ok 45tys km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-01-06, 22:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 38091
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3918 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
PabloSBT napisał(a):
czy przyczyną takiego spalania może być reduktor ? ma juz przejechane ok 45tys km

oj może, jakość polskiego gazu jest irytująca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-01-06, 23:35 

Dołączył(a): 2010-09-14, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: EU, Poland

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel zafira A
Elektronika: Kme nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115l
Reduktor: Shark1200
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: Van
Kod Silnika: Z18xe
Rok Produkcji: 2004
a i jeszcze jedno przy wymianie filtra gazu gazownik mi chyba nie wyczyścił parownika ;| trzeba zakręcić gaz w butli żeby spuścić syf z parownika przez tą śrubkę na dole parownika ?? czy tam nie ma dostępu gazu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-01-07, 00:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:39
Posty: 621
Lokalizacja: Bytom

Pomógł: 31 razy

Auto: Citroen C5 mk1ph1
Elektronika: Stag 300p
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Zeta N
Dysze: 2,5mm@1,2b
Pojemność: 1997cm3
Moc: 136
Kod Nadwozia: break
Kod Silnika: EW10J4
Rok Produkcji: 2003
Po dłuższej trasie zgaś silnik i odkręć śrubę spustową. Ale to bardzo rzadko pomaga - membrany i tak są upaćkane w oleistej mazi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 13:57 

Dołączył(a): 2010-09-14, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: EU, Poland

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel zafira A
Elektronika: Kme nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115l
Reduktor: Shark1200
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: Van
Kod Silnika: Z18xe
Rok Produkcji: 2004
teraz jeszcze zaczęły mi obroty wariować :( na wolnych są za niskie i trzęsie budą a jak wyłącze tps to są wyższe ale falują :(. A i mam jeszcze jedno pytanie bo gazownicy zamontowali mi reset ecu i w zakładce emulacji lambdy było puste i dobrze samochód chodził na benzynie, pojechałem do gazownika był inny wtedy i zmienił mi emulacje na masę i zaczął samochód nie równo pracować na wolnych ustawiłem na przebieg 0.375 na 0,475 i jakoś chodzi ale wcześniej gdy miałem puste to lepiej samochód chodził na benzynie i trzymał ładnie obroty. Da się jakoś wyczyścić to okienko w emulacji żeby nic nie było wybrane ??
bo mam w zakładce tylko do wybrania odłączona,przebieg albo mase


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-03-05, 22:26 

Dołączył(a): 2010-09-14, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: EU, Poland

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel zafira A
Elektronika: Kme nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115l
Reduktor: Shark1200
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: Van
Kod Silnika: Z18xe
Rok Produkcji: 2004
Nighty89 napisał(a):
Po dłuższej trasie zgaś silnik i odkręć śrubę spustową. Ale to bardzo rzadko pomaga - membrany i tak są upaćkane w oleistej mazi.


wyczyściłem parownik ale nic to nie dało wymieniłem na nowy i znowu jest problem :P teraz samochód zaczął dużo palić 9-10 litrów w trasie gdy wcześniej na starym parowniku puki nie poszedł się paść palił mi w trasie 7 do 9 l jak mocno jechałem :P teraz jak ustawiam naukę to ustawia mi kroki na 100 jak przekręcę trochę śrubę na parowniku to ustawia 96 ale nie chce zejść niżej ;| w którą stronę kręcić śrubę na reduktorze żeby mniej kroków ustawiał ?? odkręcać tą śrubę czy zakręcać ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 10:17 

Dołączył(a): 2011-12-02, 12:19
Posty: 481
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 45 razy

Auto: VWGolf 1.4 /Seat Leon 1.6
Elektronika: Stag 4/Zenit
Wtryskiwacze: ACW02/ACW 03
Reduktor: Alaska/Shark 1200
Pojemność: 1390/1595
Moc: 75/105
Kod Silnika: AHW/BCB
Rok Produkcji: 1999/2005
Jak odkrecasz to aktuator bedzie chodzil nizej , zakrecasz chodzi wyzej.Pojdzie w dol/gore o tyle ile masz ustawiony zakres regulacji +- od PWA.Daz do tego zeby na wolnych obrotach pracowal w podobnych zakresach co na obr srednich - regulujesz to naprezeniem membrany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 18:49 

Dołączył(a): 2010-09-14, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: EU, Poland

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel zafira A
Elektronika: Kme nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115l
Reduktor: Shark1200
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: Van
Kod Silnika: Z18xe
Rok Produkcji: 2004
mam kolejny problem dzisiaj po odpaleniu samochód był słaby z tłumnika się lało przejechałem 100KM i jak przyjechałem do domu podłączyłem pod komputer i się zawiesił sterownik zresetowałem ustawienia chciałem ustawić naukę ale trzymam na 2500 obr kroki lecą do końca czyli do 255 i strzela z tłumnika chciałem ustawić kilka razy ale za każdym razem to samo ;| wiecie co może być tego przyczyną?? krokowy siadł?? trzeba zakręcać gaz żeby krokowca odkręcić ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 18:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21892
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2258 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
PabloSBT, Wyłącz na czas regulacji TPS.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 19:13 

Dołączył(a): 2010-09-14, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: EU, Poland

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel zafira A
Elektronika: Kme nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115l
Reduktor: Shark1200
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: Van
Kod Silnika: Z18xe
Rok Produkcji: 2004
wiem o tym że tps trzeba wyłączać :) wyłączyłem go i jest to samo:( niepokoi mnie ten aturator bo otwiera się na max a jest ograniczony na + 30 więc w moim przypadku nie powinien przekroczyć 125 Kroków a on idzie ponad 200 ;|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 19:19 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21892
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2258 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
PabloSBT, To nie jest tak, jeżeli atuator otwiera się na MAX to jest 2 przyczyny.
1- Zły mikser, czyli za duży pierścień
2- Reduktor pada.
Na próbę załóż skarpetkę na wlot powietrza i sam zobaczysz że poprawi się na bank.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 19:24 

Dołączył(a): 2010-09-14, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: EU, Poland

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel zafira A
Elektronika: Kme nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115l
Reduktor: Shark1200
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: Van
Kod Silnika: Z18xe
Rok Produkcji: 2004
Adam Rogowski napisał(a):
PabloSBT, To nie jest tak, jeżeli atuator otwiera się na MAX to jest 2 przyczyny.
1- Zły mikser, czyli za duży pierścień
2- Reduktor pada.
Na próbę załóż skarpetkę na wlot powietrza i sam zobaczysz że poprawi się na bank.


no tak tylko że do wczoraj pracowało wszytko poprawnie :P reduktor raczej nie pada bo jest nowy ma miesiąc:) a mikser mam też chyba ok bo dobrze się wkręcał na obroty silnik na starym reduktorze i było wszystko ok :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 19:28 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21892
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2258 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
A to ja wróżką nie jestem, zrób tak jak pisałem wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-03-06, 20:05 

Dołączył(a): 2010-09-14, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: EU, Poland

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel zafira A
Elektronika: Kme nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115l
Reduktor: Shark1200
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: Van
Kod Silnika: Z18xe
Rok Produkcji: 2004

nie da rady nauki ustawić tak jak mówiłem do końca lecą kroki a co do zdławienia dolotu to jest ciut lepiej ale i tak jak bym nie trzymał na gazie to by zdechł
sonda jest sprawna bo na benzynie chodzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Golf III Reduktor
PostLink | Napisane: 2012-03-07, 11:38 

Dołączył(a): 2010-09-14, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: EU, Poland

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel zafira A
Elektronika: Kme nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115l
Reduktor: Shark1200
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: Van
Kod Silnika: Z18xe
Rok Produkcji: 2004
ustawiłem trochę reduktor i na podwyższonych obrotach jest wszystko ok sonda lata od lewej do prawej ale na wolnych krokowy się otwiera na max i stoi na ubogiej 0V ;| co prawda trzyma te 800 obr ale przy 125 krokach :( jak ustawić te wolne obroty?? mam reduktor tomasetto 100HP są na nim 2 śruby czarna od regulacji membrany i jakaś metalowa ale ona ma być podobno zakręcona więc jak tu ustawić te wolne obroty skoro kręcę czarną śrubą ale nic się nie dzieje na wolnych :|


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji - opaski kablowe

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO