Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 14:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3425
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 69 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Załaduj firmware z ostatniej bety raz jeszcze. Wcześniej zresetuj do ust. fabrycznych. Po reflashu skonfiguruj zgrubnie i skalibruj.

To co widzisz, jest Ci prezentowane jako ustawienia to nie koniecznie to co jest parametrem dla programu ale ponieważ może być w/w procedura umożliwi usunięcie ew. lewej wartosci.

Można też wgrać jakieś stare ustawienia a póżniej je ze sterownika zapisać do pliku i porównać. Jednak LPGTECH_SUPPORT musi potwierdzić, czy serializacja będzie za każdym razem taka sama. Ew. pliki będzie trzeba posłać do LPGTECH_SUPPORT, bo pliki są zzipowane i 99,999% pewności że za każdym razem wynik pakowania jest inny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 15:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-04, 20:27
Posty: 3190
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 49 razy

Auto: Saab 9-5 AERO/Subaru OBK
Elektronika: Tech 516/Stag Q-box
Wtryskiwacze: HANA niebieska/AC W03
Reduktor: 2xACR01/ACR01
Dysze: brak/?
Pojemność: 2300/3630
Moc: ok. 235KM, 360Nm/260KM
Kod Nadwozia: YS3E/BS
Kod Silnika: B235E po modach/EZ36D
Rok Produkcji: 2002/2015
enkai napisał(a):
Po reflashu

Co to tem reflash?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 15:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3425
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 69 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
no po wgraniu oprogramowania do sterownika, załadowaniu oprogramowania sterownika.

Z grubsza to co proponuję to sprawdzenia czy po włożeniu wyciągamy to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 15:35 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Moim zdaniem coś się tak skopało, ze jest jakaś wewn korekta ze 100% zubożająca.

Przed awarią są czasy PB 3ms i LPG 3,2 a po PB 4,5ms a lpg prawie tak samo, 3.5ms.

Możesz również zrobić taki mix, że na każdej korektcie (temp/temp red/rpm) zmienić każdy punkcik o choćby 1 i wrócić z powrotem w to samo miejsce, miałem taki przypadek, ale to na samym początku, pomogło wgranie ustawień poprzednich.
Nigdy później mi się to nie powtórzyło, bo zgłaszałem ten problem, pewnie naprawiony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 16:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-01, 19:31
Posty: 1077
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Mazda 6
Elektronika: TECH 326 OBD
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: LT 100
Dysze: 2,5
Pojemność: 2967
Moc: 220
Kod Nadwozia: IS
Kod Silnika: V624V
Rok Produkcji: 2007
jareki007, Gadanie dla gadania nie leży w moim charakterze.
Nasz technik jutro rano ma załatwić kilka spraw i jedzie do Ciebie, aby poważnie rozpatrzeć Twoją reklamację.
Pytanie: kiedy może przyjechać, aby było trochę czasu na obejrzenie auta i zidentyfikowanie problemu ?
Nie zostawiam miejsca na rozważania między „ raczej nie jest możliwe” a „mało prawdopodobne”.
26 stron na Saaba 9-5 to chyba jednak trochę dużo ??
Jeżeli jest jakieś problematyczne auto między Białymstokiem a Rzeszowem, to przyjmujemy zgłoszenia i wszędzie zajedziemy aby uwolnić od problemów naszych klientów.
Zgłoszenia help@lpgtech.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 16:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-04, 20:27
Posty: 3190
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 49 razy

Auto: Saab 9-5 AERO/Subaru OBK
Elektronika: Tech 516/Stag Q-box
Wtryskiwacze: HANA niebieska/AC W03
Reduktor: 2xACR01/ACR01
Dysze: brak/?
Pojemność: 2300/3630
Moc: ok. 235KM, 360Nm/260KM
Kod Nadwozia: YS3E/BS
Kod Silnika: B235E po modach/EZ36D
Rok Produkcji: 2002/2015
Czary mary hokus pokus i działa.
Po kolei. Za Waszą radą połączyłem się ze sterownikiem i skasowałem wszystkie ustawienie (do fabrycznych).
Wgrałem jeszcze raz betę 12 (odinstalowałem i zainstalowałem program) i wrzuciłem ustawienia te, które Struna zapisał zaraz po strojeniu - efekt delirium, kaplica, nie jedzie.
Przywróciłem fabrykę, odinstalowałem program, zainstalowałem wersję 31 oficjalną + wgrałem ustawienia po strojeniu - to samo.
Kolejny raz fabryka (bez zmiany oprogramowania) i tym razem jakieś stare ustawienia z samego początku jak dostałem sterownik. I kurde działa!!!
Zaktualizowałem do bety 12, działa.
Przeklepałem z palucha wszystkie ustawienia łącznie z korektą po rpm, Tgazu (wypłaszczyłem końcówkę), działa nadal :-) Przejechałem się delikatnie, działa, pedał w podłogę, działa.
Nie ma co patrzeć na mapy, słupki, wykresy bo są z listopada po pierwszych jazdach.
Nie wiem co to było ale jak się coś takiego stanie komuś kto nie ma pojęcia co robić to życzę powodzenia (np. mojej żonie - chociaż nie, Ona wie, że trzeba na PB kneflem przełączyć). Coś musiało się stać w sterowniku nie wiadomo skąd i dlaczego. Będę to obserwował (odpukać, żeby nie wróciło) a stag profilaktycznie jeździ w schowku.

Jedno co zauważyłem to, że w idlu potrafi z niczego dać taki mały pik czasu PB i lpg na jednym wtrysku, wtedy auto lekko szarpnie - na końcu załączonego osc widać. Nieregularnie to robi ale jednak. Każde ruszenie korektą po t też coś takiego powoduje.

osc - https://docs.google.com/open?id=0B9hI7B ... YzN2UxNTQ5


Ostatnio edytowano 2012-01-08, 17:44 przez jareki007, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 17:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-04, 20:27
Posty: 3190
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 49 razy

Auto: Saab 9-5 AERO/Subaru OBK
Elektronika: Tech 516/Stag Q-box
Wtryskiwacze: HANA niebieska/AC W03
Reduktor: 2xACR01/ACR01
Dysze: brak/?
Pojemność: 2300/3630
Moc: ok. 235KM, 360Nm/260KM
Kod Nadwozia: YS3E/BS
Kod Silnika: B235E po modach/EZ36D
Rok Produkcji: 2002/2015
LpgTech napisał(a):
jareki007, Gadanie dla gadania nie leży w moim charakterze.
Nasz technik jutro rano ma załatwić kilka spraw i jedzie do Ciebie, aby poważnie rozpatrzeć Twoją reklamację.
Pytanie: kiedy może przyjechać, aby było trochę czasu na obejrzenie auta i zidentyfikowanie problemu ?
Nie zostawiam miejsca na rozważania między „ raczej nie jest możliwe” a „mało prawdopodobne”.
26 stron na Saaba 9-5 to chyba jednak trochę dużo ??
Jeżeli jest jakieś problematyczne auto między Białymstokiem a Rzeszowem, to przyjmujemy zgłoszenia i wszędzie zajedziemy aby uwolnić od problemów naszych klientów.
Zgłoszenia help@lpgtech.pl

Jeżeli po tym co napisałem wyżej nadal ma przyjechać to no problem, zapraszam. Może się uda wywołać to poprzez wgranie ustawień po strojeniu (de facto takich samych w najistotniejszych miejscach jak teraz). Po 16 jestem wolny, cały dzień pod telefonem.
Ja naprawdę nie szukam dziury w całym, założyłem EZ, żeby skorzystać z rozgrzewania (w zasadzie to się dopiero jutro przekonam jak to działa). A tu mi taki cyrk się zrobił. Udało się to opanować na szczęście.

26 stron wynika tylko z tego, że nie mam czasu na ciągłe siedzenie przy aucie i bet też trochę narobiliście w międzyczasie...jaka w tym moja wina, że już było prawie dobrze ale np. poszarpywało? Wystarczyło wgrać nową betę i zniknęło.

Gdybym był normalnym klientem to pewnie turlałbym się do warsztatu i tam by się martwili albo wmawiał sobie, że tak musi być. Tylko u mnie ma działać bardzo dobrze i dlatego kupiłem od Was sterownik. Bo przecież mogłem na Stagu dalej jeździć chociaż na górze było słabo i szarpało. Niech mi Pan wierzy, że to auto to nie furmanka z drewna i jej zestrojenie nie trwa 15 minut. Tronic to bardzo czuły system sterowania i każdy babol przy strojeniu szybko odbija się czkawką w postaci szarpania, wypadania zapłonów, CE itd. Zresztą proszę pogadać np. Jarkiem Nowotczyńskim, który saaby zna na wylot.


Ostatnio edytowano 2012-01-08, 17:35 przez jareki007, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 17:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-01, 19:31
Posty: 1077
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Mazda 6
Elektronika: TECH 326 OBD
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: LT 100
Dysze: 2,5
Pojemność: 2967
Moc: 220
Kod Nadwozia: IS
Kod Silnika: V624V
Rok Produkcji: 2007
jareki007, Jak będzie jakiś problem, to dawaj info na help@lpgtech.pl
Deklaracja LPGTECH jest ciągle aktualna ! Jeżeli ktoś ma problem ze sterownikiem TECH, to info. na help@lpgtech.pl, przyjeżdżamy i problem rozwiązujemy.

Jutro przygotujemy miejsce na naszym serwerze, aby można było wrzucać większe pliki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 17:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-04, 20:27
Posty: 3190
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 49 razy

Auto: Saab 9-5 AERO/Subaru OBK
Elektronika: Tech 516/Stag Q-box
Wtryskiwacze: HANA niebieska/AC W03
Reduktor: 2xACR01/ACR01
Dysze: brak/?
Pojemność: 2300/3630
Moc: ok. 235KM, 360Nm/260KM
Kod Nadwozia: YS3E/BS
Kod Silnika: B235E po modach/EZ36D
Rok Produkcji: 2002/2015
LpgTech, ok, dziękuję za poważne podejście do sprawy. Miło mi, że nie zlewacie tematu. Liczę, że nie będę musiał z Waszej pomocy korzystać :-)
Jeżeli potrzeba to mam wszystkie osc, ustawienia, mogę przesłać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 18:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-01, 19:31
Posty: 1077
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Mazda 6
Elektronika: TECH 326 OBD
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: LT 100
Dysze: 2,5
Pojemność: 2967
Moc: 220
Kod Nadwozia: IS
Kod Silnika: V624V
Rok Produkcji: 2007
Wyglądam zimy aby sprawdzić korekty, ale jeszcze ciągle jest trochę zbyt ciepło.
Ta korekta od temperatury, nie daje mi spokoju, bo chyba o tyle nie możemy się mylić.
Sprawdziłem korekty ciśnienia statycznego i od 0,5 do 3,5 bara, czasy wtrysku stoją w miejscu.
Dzięki za uwagi, bo znowu widzę co trzeba poprawić w programie, aby był bardziej przyjazny.
Sam też zrobiłem trochę testów, czego efekty będą w tygodniu na Forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 18:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3425
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 69 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Beta 12 powiadacie :-/

Fajnie, że poszło ale być może okazja do debugowania minęła. Może testerzy powinni mieć dwa sterowniki i w przypadkach tak dziwnych jak ten móc odesłać bez szkody i żalu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 18:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
LpgTech, tak przy okazji tego przypadku, choć wcześniej też o to prosiłem, czyli plik "przeczyszczający" sterownik dałoby radę zrobić?

enkai napisał(a):
Beta 12 powiadacie :-/

nie żałuj jak nie masz, bo beta 24 była najlepsza jak na razie :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 20:32 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
LpgTech napisał(a):
Wyglądam zimy aby sprawdzić korekty, ale jeszcze ciągle jest trochę zbyt ciepło.
Ta korekta od temperatury, nie daje mi spokoju, bo chyba o tyle nie możemy się mylić.
Sprawdziłem korekty ciśnienia statycznego i od 0,5 do 3,5 bara, czasy wtrysku stoją w miejscu.
Dzięki za uwagi, bo znowu widzę co trzeba poprawić w programie, aby był bardziej przyjazny.
Sam też zrobiłem trochę testów, czego efekty będą w tygodniu na Forum.


U mnie korekta jest całkowicie inna, jak chcesz to pogodzić?
Pierwsza podstawowa sprawa jaka powinna być zrobiona już dawno, to rozdzielenie hanek na wszystkie mozliwe wersje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 20:47 

Dołączył(a): 2011-08-26, 09:18
Posty: 1959
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 13 razy

jareki007 napisał(a):
Jeżeli potrzeba to mam wszystkie osc, ustawienia, mogę przesłać.


Super by było. Poproszę na help@lpgtech.pl

enkai napisał(a):
Beta 12 powiadacie


Te numeracje to tylko tak strasznie brzmią i są łączne dla zmian w programie windowsowym i programie w sterowniku. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saab 9-5 Aero na Techu 51x
PostLink | Napisane: 2012-01-08, 21:16 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
beta 12 wersji .33:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO