Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-11, 21:03 

Dołączył(a): 2010-01-02, 22:01
Posty: 666
Lokalizacja: bialystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: agis mini
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: ares
Dysze: zielona
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ
Rok Produkcji: 2006
Dokładnie, wczoraj przyjechało 1000 szt w promocyjnej cenie. Nie wiem czy tu można pisać o cenie ale mi się udało nie na firmę lecz prywatnie po 100 brutto.

Jeszcze jedno pytanko na jakim ustawieniu najlepiej ustawić w stagu, oporność mają 2 omy? Pan w Amaxie twierdził iż na matrix hd344


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-11, 22:38 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
rysiekxxx napisał(a):
Dokładnie, wczoraj przyjechało 1000 szt w promocyjnej cenie. Nie wiem czy tu można pisać o cenie ale mi się udało nie na firmę lecz prywatnie po 100 brutto.

Jeszcze jedno pytanko na jakim ustawieniu najlepiej ustawić w stagu, oporność mają 2 omy? Pan w Amaxie twierdził iż na matrix hd344




Ja ma mam w starej 300 wybrany matrix.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-11, 23:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-26, 22:59
Posty: 3352
Lokalizacja: UK Luton

Pomógł: 43 razy

Auto: Subaru Outback 3.0R
Elektronika: Tech 316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: ACR01 250
Dysze: brak
Pojemność: 3.0
Moc: ?
Rok Produkcji: 2004
rysiekxxx żałować nie będziesz.
Ja już HSy mam około 2.5 roku
W Audi miałem dysze 2.2mm ale to ze względu pewnych problemów z autem i występowania bardzo krótkich czasów benzynowych.
W chwili obecnej mam je w Volvo i działają bez problemu, nie ma kompltnie różnicy między benzyną a gazem.
Koniecznie musisz dostroić korektę od temp. gazu bo wbudowana po wybraniu Matrix sporo odbiega od poprawnej.
Na zimnym potrzebują dość sporego wzbogacenia około 25%.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 17:00 

Dołączył(a): 2010-01-02, 22:01
Posty: 666
Lokalizacja: bialystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: agis mini
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: ares
Dysze: zielona
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ
Rok Produkcji: 2006
No i założyłem bez dysz nie mogłem zejść z ciśnieniem niżej 1 bara czasy wtrysku lpg = pb i oto co wyszło jakieś sugestie staga regulowałem 1 raz


Załączniki:
mapa.JPG
mapa.JPG [ 218.47 KiB | Przeglądane 3159 razy ]
odchyłka.JPG
odchyłka.JPG [ 226.58 KiB | Przeglądane 3159 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 17:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21560
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2219 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
Zakładaj dysze bo mnożnik masz strasznie niski,powinien zaczynać się powyżej 1,0 a u Ciebie jest 0,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 18:40 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
A jak auto pracuje?, na wolnych, przyspieszaniu, zwalnianiu,itp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 18:48 

Dołączył(a): 2010-01-02, 22:01
Posty: 666
Lokalizacja: bialystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: agis mini
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: ares
Dysze: zielona
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ
Rok Produkcji: 2006
jedzie super nie ma różnicy do pb, w całym zakresie obciążenia mam czasy wtrysku pb=lpg. Szkoda że zawolak nie chce niżej zejść było by ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 19:06 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
rysiekxxx napisał(a):
jedzie super nie ma różnicy do pb, w całym zakresie obciążenia mam czasy wtrysku pb=lpg. Szkoda że zawolak nie chce niżej zejść było by ok



Mnożnik pow. jeden jest dla valteków, dla hs-ów nie konicznie, ja koledze w agis-ie też tak dostroiłem że ma jednakowe czasy i też auto fruwa.
Jak masz możlwość to zobacz jak pracują korekty w obd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 19:17 

Dołączył(a): 2010-01-02, 22:01
Posty: 666
Lokalizacja: bialystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: agis mini
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: ares
Dysze: zielona
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ
Rok Produkcji: 2006
Możliwości za bardzo nie mam ale jak przełączałem pb - lpg przy tym samym obciążeniu czasy pb zostawały takie same. I teraz nie wiem wkładać dysze czy nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 19:31 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Pojeździj bez dysz, zapisz ustawienia , wstaw dysze > ustaw od nowa i zobacz, czy lepiej/gorzej , zapisz ustawienia i wyjmnij dysze albo i nie. Możliwosci sporo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 19:47 

Dołączył(a): 2010-01-02, 22:01
Posty: 666
Lokalizacja: bialystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: agis mini
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: ares
Dysze: zielona
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ
Rok Produkcji: 2006
Tak myślałem pojeżdzić zbiornik zobaczyć spalanie itp potem włożyć i tak samo. Na chłopski rozum niski możnik nie jast taki straszny o ile wtryski dają radę a skoro dają powinno być ok,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 19:54 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Wg mnie zobacz na kształt mnożnika, i jak są czasy wtrysków są krótkie to i mniej się grzeją. I też chodzi o wydajność podczas przyspieszania, bez dysz auto ma wigor z dyszami już to nie jest taki rumak tylko raczej posłuszny koń.
Potestuj i sam zobaczysz,ja to przetestowłem i pomykam bez dysz i wszyscy moi koledzy którzy mają hs-y.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 20:50 

Dołączył(a): 2010-01-02, 22:01
Posty: 666
Lokalizacja: bialystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: agis mini
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: ares
Dysze: zielona
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ
Rok Produkcji: 2006
tryszawy czyli 3,0-3,2 na wolnych dla hs nie jest dużym wysiłkiem?
ew zerknij na ten kształt mnożnika wyżej, w porównaniu do omvl jest prawie prosty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-12, 21:13 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
To są bardzo długie czasy dla hs-ów , u kolegi w toyocie max czasy są 9 ms a na wolnych są króciótkie i też jes wszystko OK.
Nie dręcz się i pomykaj w zdrowiu, dobrze wg mnie zrobiłeś że zaczełes bez dysz bo będziesz krócej testował tzn że raz założysz tylko dysze i już więcej nie będziesz wkładał i zagladał do instalki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wtyczka hs
PostLink | Napisane: 2012-01-13, 00:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-26, 22:59
Posty: 3352
Lokalizacja: UK Luton

Pomógł: 43 razy

Auto: Subaru Outback 3.0R
Elektronika: Tech 316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: ACR01 250
Dysze: brak
Pojemność: 3.0
Moc: ?
Rok Produkcji: 2004
rysiekxxx napisał(a):
tryszawy czyli 3,0-3,2 na wolnych dla hs nie jest dużym wysiłkiem?
ew zerknij na ten kształt mnożnika wyżej, w porównaniu do omvl jest prawie prosty.

Przy takich czasach nie będzie żadnego problemu.
Ja najkrótsze czasy gazowe jakie mam są w okolicy 2ms i nie ma różnicy między benzyną a gazem.
Najlepiej zgrać sobie osc i sprawdzić jakie są najkrutsze czasy gazowe.
Polecam dostroić korektę od temp. gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO