Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-27, 15:04 

Dołączył(a): 2009-06-23, 16:50
Posty: 35
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: panda
Elektronika: -
Wtryskiwacze: -
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 1224
Moc: 60
Kod Nadwozia: ZFA 169 000
Kod Silnika: 188 A4000
Rok Produkcji: 2003
rado
przy H mogą być dwa filtry
nie spierajmy się już bo nie warto
połącz na Y tylko pamiętaj że jak będą spadki przy bucie to spróbuj H
no i właściwie to myślisz o przewodach 12 czy 16 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-27, 15:10 

Dołączył(a): 2008-07-14, 11:35
Posty: 226
Lokalizacja: UK

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw 730i
Elektronika: zenit
Wtryskiwacze: matrix hd 344.54
Reduktor: kme silver
Dysze: 2.8
Pojemność: 2988
Moc: 218
Kod Nadwozia: e38
Kod Silnika: m60b30
Rok Produkcji: 1997
ogolnie to nie robmy takich sensacji z tej mocy !! wieksze moce juz gazowano


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-27, 15:12 

Dołączył(a): 2009-06-22, 02:46
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Valtec 1 ohm
Reduktor: 2xZavoli Zeta S
Pojemność: V8 4398
Moc: 289
Kod Silnika: M62TUB44
Rok Produkcji: 1998
karamba napisał(a):
rado
przy H mogą być dwa filtry
nie spierajmy się już bo nie warto
połącz na Y tylko pamiętaj że jak będą spadki przy bucie to spróbuj H
no i właściwie to myślisz o przewodach 12 czy 16 ?


OK, myslałem o H w formie połączenia w filtrze fazy lotnej typu H.
Bo tak mam zrobione Obrazek i tu uważam że mam skopane bo mam 2 x filtr.
A co radzisz jeżli chodzi o fi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-27, 15:14 

Dołączył(a): 2008-07-14, 11:35
Posty: 226
Lokalizacja: UK

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw 730i
Elektronika: zenit
Wtryskiwacze: matrix hd 344.54
Reduktor: kme silver
Dysze: 2.8
Pojemność: 2988
Moc: 218
Kod Nadwozia: e38
Kod Silnika: m60b30
Rok Produkcji: 1997
filtr za filtrem niczemu nie szkodzi podwarunkiem ze wczesniej i pozniej wszystko ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-27, 15:19 

Dołączył(a): 2009-06-23, 16:50
Posty: 35
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: panda
Elektronika: -
Wtryskiwacze: -
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 1224
Moc: 60
Kod Nadwozia: ZFA 169 000
Kod Silnika: 188 A4000
Rok Produkcji: 2003
a ciechann jak zwykle nie odpuszcza
i dobrze
twardym trza być nie mientkim
wiem że off ale piszę bez urazy

rado
A co radzisz jeżli chodzi o fi??
fi im więcej tym lepiej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-27, 15:31 

Dołączył(a): 2008-07-14, 11:35
Posty: 226
Lokalizacja: UK

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw 730i
Elektronika: zenit
Wtryskiwacze: matrix hd 344.54
Reduktor: kme silver
Dysze: 2.8
Pojemność: 2988
Moc: 218
Kod Nadwozia: e38
Kod Silnika: m60b30
Rok Produkcji: 1997
:) sie wie :) a co do fi wydaje mi sie ze nie ma az tak wielkiej roznicy jezeli chodzi o faze lotna ale niech sie wypowiedza fachowcy :) bo jakos modow i adminow nie widac :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-27, 15:34 

Dołączył(a): 2009-06-23, 16:50
Posty: 35
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: panda
Elektronika: -
Wtryskiwacze: -
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 1224
Moc: 60
Kod Nadwozia: ZFA 169 000
Kod Silnika: 188 A4000
Rok Produkcji: 2003
ciechann
Ty jesteś ja jestem
Damy radę :)
A rado będzie więcej wiedział


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-27, 16:11 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8846
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 491 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
ja jestem za ukladem H ,oczywiscie poprzeczka za filtrami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o uwagi co do instalacji
PostLink | Napisane: 2012-01-18, 11:53 

Dołączył(a): 2009-06-22, 02:46
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Valtec 1 ohm
Reduktor: 2xZavoli Zeta S
Pojemność: V8 4398
Moc: 289
Kod Silnika: M62TUB44
Rok Produkcji: 1998
Panowie, proszę o radę jakie wtryski mam włożyć do instalacji z tego wątku.
I czy naprawiać te 2 x Zavoli S czy wstawić jakiś jeden reduktor do 350 KM?
Chodzi o dobry wybór z poszanowaniem mojej kasy :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prosze o uwagi co do instalacji
PostLink | Napisane: 2012-01-18, 12:40 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
rado napisał(a):
Panowie, proszę o radę jakie wtryski mam włożyć do instalacji z tego wątku.
I czy naprawiać te 2 x Zavoli S czy wstawić jakiś jeden reduktor do 350 KM?
Chodzi o dobry wybór z poszanowaniem mojej kasy :P



Naprawić ,zregenerować zavoli i wtryski hana 2000 lub matrix hs 211.20 (pojedyńcze) i do tego filtry fl czaja fl02 lub kme włókno szklane. (po dwie szt.)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO