Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-21, 18:08 

Dołączył(a): 2012-01-21, 17:34
Posty: 61
Lokalizacja: Ostróda

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Landirenzo
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 2200
Moc: 149
Rok Produkcji: 2001
Witam!

To mój pierwszy post na tym forum czytałem już troszeczkę ale nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytanie.

Otóż mam taki problem z moja instalacją.

Auto po przejechaniu kilku k/m zmienia się na lpg i tu problem chodzi na 2 świece, czasami na 3.jak kilka razy włączę wyłączę przełącznikiem to wszystko wraca do normy.czasami potrafi mieć ciężko nawet przy nagrzanym silniku.a czasami przełączy się bez problemu.jak sprawdzałem raz po podłączaniu do kompa to wykazało temperaturę wody -77s więc chyba czujnik uszkodzony czy jak to on to też będą takie problemy.

czy mogę ominąć czujnik żeby to wyeliminować?czy może być tak że zawór nie ma temperatury i zwalnia się do połowy czy tylko całkowicie może otwierać?

Macie może jakieś pomysły??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-21, 18:12 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36585
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3705 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
damian797 napisał(a):
po podłączaniu do kompa to wykazało temperaturę wody -77s więc chyba czujnik uszkodzony czy jak to on to też będą takie problemy.

ten czujnik to podstawa do przełączenia na LPG, więc jeśli nawala to robi taką loterię z włączeniem. Z tym, że sprawdź najpierw okablowanie do niego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-22, 00:31 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8793
Lokalizacja: London

Pomógł: 116 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
w LR czujnik plynu nie jest potrzebny aby auto sie przelaczalo na gaz, takze nie w tym problem.

Najlepiej odlaczyc ten czujnik, jezeli wogole jest podlaczony, pozniej wykonac autokalibracje, a jezeli to nie pomoze to sprawdzic wtryski.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-22, 05:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36585
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3705 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Tormin napisał(a):
w LR czujnik plynu nie jest potrzebny aby auto sie przelaczalo na gaz, takze nie w tym problem.

a to nie wiedziałem, przepraszam za złe sugestie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-22, 11:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Co do czujnika to masz org,landi czy przewody podłączone do czujnika wody silnika??? tak jak pisał Tormin bez czujnika też te instalacje działają,w tedy przełącza się od temp gazu po określonym czasie, u mnie jest to samo tylko że silnik działa na dwóch paliwach i podejrzewam emulator w kompie lpg dlatego mam wyłącznik pompy i wszystko działa jak należy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-22, 18:50 

Dołączył(a): 2009-03-04, 21:59
Posty: 215
Lokalizacja: LUBLIN

Pomógł: 6 razy

Auto: Audi
Elektronika: -Zenith
Wtryskiwacze: -hana
Reduktor: -Zavoli
Dysze: -
Pojemność: -1800
Moc: -190
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: -BEX
Rok Produkcji: -
Jeżeli czujnik jest podpięty to jest brana temperatura do przełączenia i korekta po temperaturze ,czujnik musi być nie podpięty wtedy idzie po sztywnych mapach do przełączenia i korekty , tak więc przy złym odczycie temp ,mogą być szopki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-22, 21:27 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8793
Lokalizacja: London

Pomógł: 116 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
dlatego tak jak pisalem najlepiej go odlaczyc w pi pu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-26, 14:52 

Dołączył(a): 2012-01-21, 17:34
Posty: 61
Lokalizacja: Ostróda

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Landirenzo
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 2200
Moc: 149
Rok Produkcji: 2001
Koledzy jeżeli dobrze patrzę to nie widzę podpiętych kabli do czujnika temperatury w aucie.po drugie nie widzę żadnego czujnika na wężach.Przy reduktorze także nie widać czujnika.Czy reduktory IG1 mają wbudowany jakiś czujnik?macie jakieś jeszcze pomysły? a skąd komputer bierze temperaturę gazu gdzie jest umieszczony taki czujnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-26, 21:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

damian797 napisał(a):
a skąd komputer bierze temperaturę gazu gdzie jest umieszczony taki czujnik?

Z map sensora na listwie wtryskowej, reduktor jak nie ma wkręconego czujnika albo trójnika z czujnikiem to go nie masz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-26, 21:59 

Dołączył(a): 2012-01-21, 17:34
Posty: 61
Lokalizacja: Ostróda

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Landirenzo
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 2200
Moc: 149
Rok Produkcji: 2001
Więc jak mogę zmienić takowe parametry żeby jakoś to zaczęło jeździć?? auto jedzie 4 km/na pb później przejdę na lpg i nadal się dławi po kilku razach przejdzie i jest ok.

Macie jakieś propozycję? przeprowadzić kalibrację ponownie co mogę zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 12:18 

Dołączył(a): 2012-01-21, 17:34
Posty: 61
Lokalizacja: Ostróda

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Landirenzo
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 2200
Moc: 149
Rok Produkcji: 2001
Koledzy ma Jeszce pytanie czy jeżeli podłącze Sensor temperatury Omegas - złączka wodna do mojej instalacji będę musiał coś zmienić w programie coś ustawić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 12:30 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8793
Lokalizacja: London

Pomógł: 116 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
a po co ci ta temp plynu ??jezeli moge wiedziec ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 12:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Tormin napisał(a):
a po co ci ta temp plynu

Nie wiem jak bez tego jest realizowanie przełączanie na lpg, u mnie jak mam 70stopni w górę to czas zwłoki mam na 0sec ustawione , i w momencie kręcenia silnika podczas rozruchu elektrozawory się włączają i na lpg silnik odpala


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 14:45 

Dołączył(a): 2012-01-21, 17:34
Posty: 61
Lokalizacja: Ostróda

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Landirenzo
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 2200
Moc: 149
Rok Produkcji: 2001
kolego myślę nad wstawienie czujnika temperatury żeby brał sobie informacje z takowego czujnika i przełączył się na lpg.teraz prawdopodobnie mam ze bierze to jakoś z map i przełącza się sam.ale jak przerzuci się to nie ma mocy.muszę kilka razy go włączyć wyłączyć żeby zaczął funkcjonować.robiłem już kalibracje i nadal nic.

Ma ktoś jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z przejściem na LPG
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 17:15 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8793
Lokalizacja: London

Pomógł: 116 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
brudne wtryski. na to wyglada z calego tego opisu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO