Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-05-21, 22:13
Posty: 194
Lokalizacja: Białystok/Bielsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Uno/Fiat Punto IIFL
Elektronika: Bingo S/Diego G3
Reduktor: Landi LE98/Alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1498/1242
Moc: 75/60
Kod Silnika: 149C1.000/188A4.000
Rok Produkcji: 1990/2005
Witam
Co włożyć do BMW z silnikiem m30b35? Silnik pochodzi z e32 a jest włożony do e30.
Auto ma służyć głównie go zabawy i amatorskiego driftu, za dużo kilometrów nie będzie robić, ale biorąc pod uwagę apetyt tego silnika na paliwo, chcemy, aby było trochę taniej je eksploatować.
Opcje jakie biorę pod uwagę:
1. Hana H2000, ale bardzo chętnie włożyłbym coś tańszego, na czym ten silnik będzie ładnie śmigał, na trwałości bardzo mocno mi nie zależy. Z tego co wiem noPb to półsekwencja.
2. Reduktor i tu nie mam pojęcia. AC r-01 pociągnie to? Czy obowiązkowo dwa reduktory?
3. Elektronika to pewnie Stag 300+ lub Diego G3, czy opłaca się iść w ISA2 jeśli brać staga?
4. Czy to ma prawo działać na miedzi 6mm? Bo taka jest puszczona do IIgen. i się zastanawiam czy pakować 8mm albo faro12mm?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:33 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
OMVL bez dysz
2x silver , lub 2xAC R01
diego g3 wystarczy

- te auto to mocny zabójca termiki - sprawdzone


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Miedź 8mm obowiązkowo sprawdzone w takim silniku , stag300 stary spokojnie sobie poradzi jak bys znalazł, red silver przerobiony wystarczy i wtryski matrix xj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-05-21, 22:13
Posty: 194
Lokalizacja: Białystok/Bielsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Uno/Fiat Punto IIFL
Elektronika: Bingo S/Diego G3
Reduktor: Landi LE98/Alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1498/1242
Moc: 75/60
Kod Silnika: 149C1.000/188A4.000
Rok Produkcji: 1990/2005
Właśnie na Twoją odpowiedź liczyłem. :)
A czy 2x zavoli zeta N da radę? Czy termicznie będzie niewyróbka?

Powiedz mi jeszcze czy miedź 6mm wystarczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-05-21, 22:13
Posty: 194
Lokalizacja: Białystok/Bielsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Uno/Fiat Punto IIFL
Elektronika: Bingo S/Diego G3
Reduktor: Landi LE98/Alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1498/1242
Moc: 75/60
Kod Silnika: 149C1.000/188A4.000
Rok Produkcji: 1990/2005
chemik211 napisał(a):
Miedź 8mm obowiązkowo sprawdzone w takim silniku , stag300 stary spokojnie sobie poradzi jak bys znalazł, red silver przerobiony wystarczy i wtryski matrix xj


1x przerobiony silver da radę? A co powiesz o OMVL? Bo matrix to cena prawie taka jak hanek...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:52 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
2x Zavoli Zeta N - będą problemy z przerostami po cut offie - lepiej odpuścić

Miedz 6mm da radę jeśli jest nie pozaginana itp , faro 6mm nie da rady - za duże zwężki w końcówkach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Nikodem napisał(a):
Miedz 6mm da radę jeśli jest nie pozaginana itp ,

Nie masz racji, przetestowane u Pinczera i u mnie, po zmiana nie na 8mm miedzi duża poprawa pod względem spadków, więc 8mm lub Faro13 obowiązkowo, co do redka to silver przerobiony działa, co do wtrysków jak tanio to Planijet w dwóch takich silnikach działały bardzo dobrze nigdy nie było z nimi problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:57 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
tu się Jarku zgodzę , zdecydowanie lepiej 8mm , natomiast w "idealnych" warunkach miedz 6mm da radę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-05-21, 22:13
Posty: 194
Lokalizacja: Białystok/Bielsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Uno/Fiat Punto IIFL
Elektronika: Bingo S/Diego G3
Reduktor: Landi LE98/Alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1498/1242
Moc: 75/60
Kod Silnika: 149C1.000/188A4.000
Rok Produkcji: 1990/2005
Miedź ładnie leży, ktoś ją wcześniej fajnie położył, także jest szansa, że będzie ok. Najwyżej potem to zmienię.
Co do termiki czy taka mała pompka obiegowa może pomóc? Warto nad czymś takim się zastanowić? Czy raczej nie ma sensu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:58 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
nie mała pompką pomoże - tylko 2 reduktory


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 21:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Nie miałem pompki u siebie i termicznie dawało rady, a silnik nie miał lekko mimo ze miałem e34 z tym silnikiem a to było auto rodzinne ale non stop katowane, 6mm nie da rady wiem co piszę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 22:01 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
chemik ale e34 czy e32 to nie E30 - te auto nawet z M50b25 bez vanosa objeżdża e46 330


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 22:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-05-21, 22:13
Posty: 194
Lokalizacja: Białystok/Bielsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Uno/Fiat Punto IIFL
Elektronika: Bingo S/Diego G3
Reduktor: Landi LE98/Alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1498/1242
Moc: 75/60
Kod Silnika: 149C1.000/188A4.000
Rok Produkcji: 1990/2005
Przeróbka silvera wg tego http://lpg-forum.pl/silver-przerobka-kolo-mikrofalowki-t4597.html?hilit=silver%20przer%C3%B3bka tak?
Dobra to teraz pytanie wtryskiwacze OMVL czy planijet?


Ostatnio edytowano 2012-01-29, 22:10 przez gajos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 22:08 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Gajos - jak pisałem 2 silvery - nowe z pudełka i tyle


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BMW m30b35
PostLink | Napisane: 2012-01-29, 22:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-05-21, 22:13
Posty: 194
Lokalizacja: Białystok/Bielsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Uno/Fiat Punto IIFL
Elektronika: Bingo S/Diego G3
Reduktor: Landi LE98/Alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1498/1242
Moc: 75/60
Kod Silnika: 149C1.000/188A4.000
Rok Produkcji: 1990/2005
Ok, nie ma co kombinować, chyba masz rację. :) A co do wtryskiwaczy, myślisz, że które będą lepsze REGi czy planijety?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO