Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-10, 15:23 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
jak zmieniasz przesunięcie o 0,4 to skracasz czas wtrysku w całym zakresie (przesuwasz kalibrację w dół) o 0,4ms, więc nie dziwię się że gaśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-10, 18:15 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1131
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Wracając do tematu, jeżeli rozwierce dysze do 2,5mm to obniży się na pewno nachylenie (wiem, że trzeba dążyć do nachylenia 0%), ale jakie skutki może mi to przynieść? Po prostu będzie się lepiej wkręcał na obroty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-10, 20:32 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
lepiej nawet lekko na -

skutki? raczej pozytywne. na 100% wykorzystasz moc z lpg.


Ostatnio edytowano 2010-05-10, 21:07 przez caniggia, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-10, 20:55 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1131
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
To w takim razie rozwiercam w najbliższym czasie i zdam relację jak to wpłynęło na osiągi samochodu:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-11, 21:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 21:05
Posty: 126
Lokalizacja: Będzin

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Omega B
Elektronika: KME NEVO PLUS
Wtryskiwacze: Barrcuda
Reduktor: KME GOLD
Dysze: 2,3.
Pojemność: 2500
Moc: Było 170KM jest 202KM
Kod Silnika: x25xe
Rok Produkcji: 1995
caniggia napisał(a):
jak zmieniasz przesunięcie o 0,4 to skracasz czas wtrysku w całym zakresie (przesuwasz kalibrację w dół) o 0,4ms, więc nie dziwię się że gaśnie.


Ale jak mam tak ustawione to nie gaśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-11, 21:11 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
to dobrze, masz tego nie ruszać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-21, 16:40 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1131
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Więc tak, rozwierciłem na 2,6 mm bo okazało się, że jednak mam 2,4 mm. Wstępnie nachylenie wyszło 5%, wydaje mi się, że nieco lepiej przyspiesza. Mapki wrzucę jutro jak troche więcej pozbieram. Rozwiercać dalej, żeby było na minusie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-21, 23:02 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
zwieksz cisnienie na 1,1, zobacz jak wyjdzie, jak na 0, to jeszcze na 1,2 i bedzie git,
nic juz nie rozwiercaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-06-15, 21:54 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1131
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Więc tak, rozwiercone jest na 2,6 tak jak wczesniej pisałem, nachylenie -4%, mapka gazu pokrywa się z mapką benzyny no i nie ten samochód. Wcześniej był muł na III jak i na IV, a teraz czuć że faktycznie przyspiesza. Mimo czerwonych waldemarów, jest na prawdę dobrze. Teraz zbieram na MJ i sądze, że będzie jeszcze lepiej. Wielkie dzięki chłopaki.

[ Dodano: 2010-06-16, 19:47 ]
Czy warto przenieść reduktor z sanek silnika w miejsce jak tutaj?
Czy w zimie pomoże szybciej osiągnąć temperature reduktora?
zdaje sie że nawet starej miedzi wystarczy żeby go tam przymocować.

[ Dodano: 2010-06-25, 20:57 ]
Głupie pytanie, ale do którego kabla sondy podłączyć fioletowy kabel z instalacji ..?

[ Dodano: 2010-07-30, 22:32 ]
Właśnie jestem po wymianie listwy na MJ. Dzisiaj pozbierałem sobie mapkę gazu, praktycznie idealnie pokryła się z mapą gazu, czasy benzyny na benzynie i benzyny na gazie praktycznie takie same, no super. Wsiadam za jakies 4-5h do samochodu z laptopem, właczam silnik a tu czasy na jałowym niższe o prawie 0,5 ms :| Co jest grane?


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vectra B 1.8 mapki do oceny
PostLink | Napisane: 2012-01-31, 21:42 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1131
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Odkopuję temat. Teraz z nieco innej strony. Dzisiaj podpiąłem się Opel Scannerem i sprawdziłem korekty krótkoterminowe i długoterminowe:
O2S Integrator waha się od jakichs 117 do 139,
O2S Idle jest na 123
O2S partial load jest na 179

I tu pytanie, bo O2S partial load to korekta długoterminowa dla obciążenia. Rozumiem, że po skasowaniu adaptacji, długoterminowa ustawi się na 128 (wartość domyślna), a krótkoterminowa będzie na początku tez 128 a po dłuższej jeździe na gazie wskoczy na wartość ok 179? Tylko nie wiem jak stroić na korekty. Trzeba się patrzyć na prędkość obrotową czy czas wtrysku? W tym temacie jestem troche zielony, więc sory za lamerskie pytania. Aha, czy nieszczelny wydech przed sondą może mieć wpływ na korektę długoterminową?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vectra B 1.8 mapki do oceny
PostLink | Napisane: 2012-01-31, 22:08 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 6501
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 270 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
A co, pękła Ci szpilka albo kolektor?
Co do korekt, to nigdy sie w to nie bawiłem bo tej instalacji jest to nieco bez sensu, ale logicznie wychodziło by, żeby skasować adaptację, a potem obserwować integrator. Jak cos będzie nie tak, to od razu wskoczy na taki poziom, żeby mieszanka była właściwa. Po skasowaniu, możesz sie przejechać na pb, aby miec jakis pogląd jak powinno być.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vectra B 1.8 mapki do oceny
PostLink | Napisane: 2012-01-31, 22:11 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1131
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Z tymi przedmuchami to inna bajka, home made kolektor od C20XE, mniejsza z tym. Albo na początek skasuję adaptacje, zrobię nowe mapy pb i lpg i dopiero jak się pokryją to będzie ewentualna walka z korektami. Dzięki za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vectra B 1.8 mapki do oceny
PostLink | Napisane: 2012-02-01, 18:11 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1131
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Sam nie wiem czy dobrze zrobiłem, a zrobiłem tak: pokasowałem mapy gazu i benzyny, zrobiłem nowe i pokryły się ideał i dopiero później pokasowałem adaptacje, przejechałem sie kawałek i BLM Partial Load wskoczyło na 140, aczkolwiek była końcówka gazu i w trakcie zabrakło go, mogło to mieć wpływ na wzrost BLM? Nie mogłem podglądać BLM na bieżąco, gdyż mam coś popieprzone w aucie i jak włączam światła to połączenie z OpelScanner zostaje przerwane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vectra B 1.8 mapki do oceny
PostLink | Napisane: 2012-02-01, 19:44 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Na końcówce gazu może być ubogo pomimo trzymania ciśnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vectra B 1.8 mapki do oceny
PostLink | Napisane: 2012-02-01, 19:49 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1131
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Tak też myślałem. W piątek robię trasę 150 km, w niedziele z powrotem ta samą trasę, po tym sprawdzę jak kształtuje się BLM. Vectra chyba nie jest aż tak wymagającym autem, żeby trzeba było je stroić na korekty?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO