Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG4 a może Omeg
PostLink | Napisane: 2012-02-10, 21:11 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23315
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1387 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
jeżeli silver to podejrzewam że 6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG4 a może Omeg
PostLink | Napisane: 2012-02-10, 21:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3367
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 204 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/HYUNDAI
Elektronika: STAG 300/ .../SQ SDI
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../BRC
Reduktor: 2 x AC R01/.../BRC
Dysze: 2,5/.../BLUE
Pojemność: 5216/2000/1600
Moc: 212/.../132
Kod Nadwozia: ZG/DS/TUCSON
Kod Silnika: .../.../
Rok Produkcji: 1997/1972/2017
to może tu jest feler jednak 6 to troszkę mało, ciasne zawieszenie może gdzieś jeszcze mamy zagięcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG4 a może Omeg
PostLink | Napisane: 2012-02-10, 21:44 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23315
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1387 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
ale i tak bez zrzutów ekranu niewiele się powie.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG4 a może Omeg
PostLink | Napisane: 2012-02-13, 12:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-27, 16:34
Posty: 8
Lokalizacja: Pruszków

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes E320T
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: KME
Pojemność: 3199
Moc: 224
Kod Silnika: M112
Rok Produkcji: 2003
Miedź od zbiornika ma średnicę 6 mm - tyle dowiedziałem się od chłopaków którzy montowali instalację. Pliku osc jak na razie nie wyrwałem - szefa (a tylko on włada laptopem) nie było.

Dodatkowa obserwacja: gdy zbiornik jest zatankowany do pełna, przełączenie na benzynę nie występuje. Po przejechaniu od zatankowania jakieś 100 - 150 km zaczyna się przełączanie - no ale to dopiero 3/4 zbiornika...

Silnik zachowuje się też nerwowo przy mocnym przyśpieszaniu, w przedziale 4500 - 6000 obrotów - tak jakby chodził nie równo, jakby się na ułamki sekund przyduszał. W tym samym przedziale obrotów gdy gwałtownie zdejmę nogę z gazu występuje dość mocne szarpnięcie (jakby duża dziura w obrotach).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG4 a może Omeg
PostLink | Napisane: 2012-02-13, 12:43 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 11122
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 251 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
Czy tylko ja widzę czy miedź idąca do reduktora jest zagięta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG4 a może Omeg
PostLink | Napisane: 2012-02-13, 16:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-27, 16:34
Posty: 8
Lokalizacja: Pruszków

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes E320T
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: KME
Pojemność: 3199
Moc: 224
Kod Silnika: M112
Rok Produkcji: 2003
OK - już coś wiem - miedź od zbiornika ma 6mm. Pliki .osc i .ust w załączeniu - tyle tylko, że gościu pierwszy raz o nich słyszał, ja też do końca nie wiedziałem co i gdzie kliknąć. Dodatkowo poprosiłem o zrzut ekranu.

Dzisiaj zrobiliśmy kilkadziesiąt kilometrów z podłączonym laptopem - instalacja już nie rozłącza, jednak po zmianie biegu występuje wyczuwalny spadek mocy oraz gwałtowne zdjęcie nogi z pedału gazu skutkuje mocnym, czasem bardzo mocnym szarpnięciem.

Gościu mówił też o ogromnym spadku ciśnienia w trakcie przyśpieszania - co to oznacza?

W między czasie zmieniony został reduktor - aktualne jego zdjęcie pod spodem.


Załączniki:
Komentarz: pliku oscyloskopu AC GAS Synchro
C200Kompressor-OSC.zip [1.24 KiB]
Pobrane 121 razy
Komentarz: plik ustawień AC GAS Synchro
C200Kompressor-UST.zip [943 Bajtów]
Pobrane 105 razy
Komentarz: mapa
C200-kompressor.png
C200-kompressor.png [ 395.96 KiB | Przeglądane 2586 razy ]
Komentarz: KME Silver
2012-02-13 15.34.39.jpg
2012-02-13 15.34.39.jpg [ 1.22 MiB | Przeglądane 2586 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG4 a może Omeg
PostLink | Napisane: 2012-02-14, 16:03 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Elektrozawór przed reduktorem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG4 a może Omeg
PostLink | Napisane: 2012-02-21, 19:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-27, 16:34
Posty: 8
Lokalizacja: Pruszków

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes E320T
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: KME
Pojemność: 3199
Moc: 224
Kod Silnika: M112
Rok Produkcji: 2003
Cześć,
Dzisiaj znów odłączyło gaz...
gdzie z tym teraz pojechać w wawie i/lub okolicach, żebym już nie musiał tracić czasu i nerwów? Nie chcę już jechać do tego, który mi to montował bo najwyraźniej nie ma pojęcia jak to powinno być zrobione.
Pomóżcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG4 a może Omeg
PostLink | Napisane: 2012-02-21, 19:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-28, 19:29
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 39 razy

Auto: Jeep G.Cherokee 5.7 HEMI
Elektronika: LPG-TECH
Wtryskiwacze: Barracudy 130
Reduktor: KME TWIN
Dysze: Brak
Pojemność: 5700
Moc: 324
Rok Produkcji: 2014
Może z całkiem innej beczki , ale sprawdził bym wielozawór , czy przypadkiem nie przekręcił się przewód . Wyjaśniało by to brak mocy i przełączanie na benzynę przy niższym poziomie gazu . I oczywiście wymiana CU na 8mm .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG
PostLink | Napisane: 2012-09-18, 01:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-27, 16:34
Posty: 8
Lokalizacja: Pruszków

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes E320T
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: KME
Pojemność: 3199
Moc: 224
Kod Silnika: M112
Rok Produkcji: 2003
Finalnie: reduktor wymieniony na AC R01, poprawiony montaż czujnika i filtra (zła kolejność), wymiana świec, poprawna regulacja i kalibracja. Czujnik PS01 będzie jeszcze wymieniony na PS02 oraz filtr wymieniony na węglowy. Ale już teraz auto śmiga jak szalone.
Temat ogarnął Nikodem (doradził co wymienić a potem wyregulował; fizyczny montaż przez "mojego" gazownika).
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc.


Załączniki:
W203-C200kompressor-ACR01.jpg
W203-C200kompressor-ACR01.jpg [ 406.43 KiB | Przeglądane 2435 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mercedes C 200 Kompressor - problem ze STAG4 a może Omeg
PostLink | Napisane: 2013-11-15, 08:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-27, 16:34
Posty: 8
Lokalizacja: Pruszków

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes E320T
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: KME
Pojemność: 3199
Moc: 224
Kod Silnika: M112
Rok Produkcji: 2003
Cześć,
Dawno mnie tu nie było. Przy MB w203 z Nikodemem z trudem udało mi się spotkać 2 razy, chociaż prób było sporo więcej. Jakby to określić: tak słabej i marnej skorupy nie chciało mu się serwisować. W pełni zrozumiałe prawda?

Teraz mam MB w211 3.2 v6 - już chyba dla naszego Miszcza odpowiednia skorupa aby się nad nią pochylić nie?

A teraz oceńcie: czy wszystko jest w porządku gdy umawiasz się z człowiekiem na konkretny dzień, na konkretną godzinę (7:00 - dla mnie środek nocy, ale zależy mi, więc pokonuję swoje słabości, stawiam się w umówionym miejscu o 6:30). Dzień wcześniej potwierdzasz raz jeszcze termin wizyty. No ale umówiony człowiek (nasz Miszcz) nie stawia się. Dzwonisz, nie odbiera. Czekasz godzinę, półtorej i nic.

Jak oceniacie - to jest poważne i odpowiedzialne podejście? Godne założyciela tego forum?

Pozdrawiam Was serdecznie.
Emir


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO