Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-16, 21:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-28, 16:56
Posty: 128
Lokalizacja: Krajna

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda CX-9
Elektronika: Prins I
Wtryskiwacze: Keihin żółte
Reduktor: Prins 8MM
Dysze: odpowiednie
Pojemność: 3496
Moc: 263
Kod Nadwozia: TB
Kod Silnika: V6
Rok Produkcji: 2007
Pomijając kwestie kosztów i relacji cena/jakość (zapominamy o $$$).
1. Prins VSI 6-cyl. do 210 kW - Keihin żółte
2. BRC P&D z cegłą
3. STAG 300 premium, hanki 2000, 2xKME Silver
Która instalcję zapakować w autku ?


Ostatnio edytowano 2012-02-16, 21:54 przez szlumik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-16, 21:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
Pomijając koszty prins


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-16, 22:18 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8793
Lokalizacja: London

Pomógł: 116 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
tech 316 lub 516, hana, 2xsilver.
Landi Renzo omegas. ig1sm. med biale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-16, 22:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-28, 16:56
Posty: 128
Lokalizacja: Krajna

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda CX-9
Elektronika: Prins I
Wtryskiwacze: Keihin żółte
Reduktor: Prins 8MM
Dysze: odpowiednie
Pojemność: 3496
Moc: 263
Kod Nadwozia: TB
Kod Silnika: V6
Rok Produkcji: 2007
TECH ? ( to jest to co .... jest w fazie testów)
Landi ? Aksamitne mruczenie V6 zmącić klaprowaniem Medów ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-16, 22:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
szlumik Tech nie jest w fazie testów, jest wg. mnie lepszą alternatywą staga ze względu na soft i support. Także jak nie bolą Cię pieniądze wsadź prinsa, ale w rozsądnej opcji skłaniałbym się ku techowi tak jak napisał Tormin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-16, 22:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 18941
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1484 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/baramunda/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
szlumik napisał(a):
Aksamitne mruczenie V6 zmącić klaprowaniem Medów ?

przy otwartej masce TAK, ale jak zamkniesz, to nic nie usłyszysz. Medy nie są głośniejsze od regów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-16, 22:37 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3165
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
Proponowalbym zaczac od poszukania kumatego instalatora a nie super instalacji to ze pieniazki nie graja roli to nic nie wnosi mozesz dac za instalacje kupe kasy a i tak nie bedzie hulac jak potrzeba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-16, 23:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-28, 16:56
Posty: 128
Lokalizacja: Krajna

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda CX-9
Elektronika: Prins I
Wtryskiwacze: Keihin żółte
Reduktor: Prins 8MM
Dysze: odpowiednie
Pojemność: 3496
Moc: 263
Kod Nadwozia: TB
Kod Silnika: V6
Rok Produkcji: 2007
Monter jest.
Pytam bo, jak mogę mieć instalkę w porównywalnej cenie (no STAG tańszy).
Chodziło mi o zasłyszane, ale prawdziwe opinie, doświadzenia forumowiczów itp.
na temat wymienionych instalacji.
Bo na portalach plotkarskich (pudelek.pl itp) piszą tak:
- "BRC najlepsze (taki prawie Prins), serwis w każdym powiatowym mieście,
tylko, że i tak niepotrzebny bo nic się z nią nie dzieje. Podpiera się benzyną.
Nielubiana przez majsterkowiczów bo, że nie można jej zajrzeć i pogrzebać w
informatycznych bebechach"
-"Prins drogi ... więc nikt nie montuje i nie wiadomo sypie się czy nie, keihiny
padają, zapychają się czy nie, soft daje radę ?"
- "STAG-a trzeba sklecić z różnych klocków i nie wiedzą czy taki popularny,
bo tani czy taki dobry ? Majsterkowicze cuda na kiju z nim wyprawiają,
wszystko przez producenta odtajnione i dostępne"
A ja chcę założyć LPG przejechać na niej 200 kkm i tylko filtry wymieniać :) .
I tak już zawęziłem pole pomijając Zenit, Compact AG itd.


Ostatnio edytowano 2012-02-16, 23:40 przez szlumik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-16, 23:34 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
szlumik napisał(a):
tylko filtry wymieniać

Na każdej jak będą tam filtry prinsa to taki przebieg będziesz miał, a jaki problem założyć staga z keihinami ,myslisz że się stag obrazi albo z nimi nie poradzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-16, 23:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-28, 16:56
Posty: 128
Lokalizacja: Krajna

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda CX-9
Elektronika: Prins I
Wtryskiwacze: Keihin żółte
Reduktor: Prins 8MM
Dysze: odpowiednie
Pojemność: 3496
Moc: 263
Kod Nadwozia: TB
Kod Silnika: V6
Rok Produkcji: 2007
Stag zapewne się nie obrazi .... i da radę
tylko u mnie na wsi mówią:
- STAG-a trzeba zabrać na wycieczkę i mapy mu skorygować.
Za jakiś czas ponownie ... i ponownie :? .
- Prins ponoć sam wszystko zrobi.
A jak się ładnie poprosi to i ziemniaki odleje i ze śmieciami poleci :lol: .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-17, 00:03 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
szlumik napisał(a):
Za jakiś czas ponownie ... i ponownie

Zmień ,,wieś,, i nie słuchaj takich ....................

Wiesz dlaczego prins jest taki dobry ? bo bardzo nie wielu może do niego zajrzeć a jeszcze mniej coś w nim pogrzebać. A o czy będziesz zaglądał do instalki czy nie to tylko od Ciebie zależy, czy pojedziesz na serwis w terminie czy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-17, 00:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-28, 16:56
Posty: 128
Lokalizacja: Krajna

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda CX-9
Elektronika: Prins I
Wtryskiwacze: Keihin żółte
Reduktor: Prins 8MM
Dysze: odpowiednie
Pojemność: 3496
Moc: 263
Kod Nadwozia: TB
Kod Silnika: V6
Rok Produkcji: 2007
Wieś urokliwa ... nie zmienię !
Najwyżej mieszkańców zapakuję do autobusów PKS i niech jadą na jagody w obwód Kalliningradzki ...
co by pierdoł po wsi na temat STAGA nie gadali :) .
Na serwis planuję jeździć terminowo ... a nawet trochę wcześniej :evil: !!!.
Ale jak mi Pan Monter założy ewentualnego Prinsa, to przy każdej wymianie
filtrów będzie mógł podejrzeć czy w trawie wszystko dobrze piszczy ?
To ze Stageim (premium) nie trzeba .... ponownie i ... ponownie ... mapka
...mapka ... mnożnik ... mapka ... globusik ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-17, 00:46 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Ja np lubię staga za to że mam wybór, mogę jechać do gazownika lub mogę grzebać sam ( lub konrolować jego pracę) a w prinsie już takiego luksusu nie mam, mogę tylko podnieść maskę pocieszyć się prinsem i pojechać tylko do tego gazownika co założył instalkę (który mi wciśnie co będzie chciał i nigdy nie powie że to jest jego wina jak coś nie działa)
Zadaj pytanie na forum (teoretyczne) kto Ci wyreguluje Twoją instalkę prins w Twojej okolicy? oprócz tego gazownika co zakładał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-17, 01:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-28, 16:56
Posty: 128
Lokalizacja: Krajna

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda CX-9
Elektronika: Prins I
Wtryskiwacze: Keihin żółte
Reduktor: Prins 8MM
Dysze: odpowiednie
Pojemność: 3496
Moc: 263
Kod Nadwozia: TB
Kod Silnika: V6
Rok Produkcji: 2007
To prawda ..... monter pojedzie na saksy do Irladi i już nikt nie wyreguluje.
A jakiego koloru kropkę na Hankach czy Keihinach wybrać przy ilości kucyków
w moim aucie. Teoretycznie moc 263 KM / 6 cyl. = 43,8 KM/cylinder.
Choć Prins każe z żółtą kropką (do 35KM/cyl), kwestia przy jakim ciśnieniu pracują?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pins vs BRC P&D vs STAG 300premium
PostLink | Napisane: 2012-02-17, 01:07 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
szlumik napisał(a):
kwestia przy jakim ciśnieniu pracują?


Prins pracuje przeważnie na ciśnieniu 2.bary a inne reduktory i sterowniki już nie koniecznie więc wybor jest trudny i wymaga właśnie już wiedzy i doswiadczenia gazownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO