Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: LPG BMW M54
PostLink | Napisane: 2012-02-25, 19:36 

Dołączył(a): 2012-02-25, 19:25
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Witam.
Mam krótkie pytanie odnośnie tej instalki.
Obrazek
Chciałbym się dowiedzieć jakie to są wtryskiwacze (jakiej firmy), i czy ma to szanse działać poprawnie (wersja 2.2 170km). Prosiłbym o dość zwięzłą i rzeczową odpowiedź.
Pozdrawiam
SK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG BMW M54
PostLink | Napisane: 2012-02-25, 19:37 

Dołączył(a): 2009-06-25, 07:21
Posty: 2360
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 48 razy

Auto: Chevrolet Cruze
Pojemność: 1998
Moc: 192
Kod Silnika: LNP
Rok Produkcji: 2013
reg fast i poki nierozkalibrowane beda poprawnie dzialac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG BMW M54
PostLink | Napisane: 2012-02-25, 19:47 

Dołączył(a): 2012-02-25, 19:25
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Dziękuję. Jeszcze może uda mi się skorzystać z Waszej wiedzy :P
Co ile trzeba kalibrować (o ile się da, bo to jakieś lowendowe chyba są)?
Fakt, że jest ich 8, a silnik ma 6 cylindrów nie przeszkadza?
Nie będzie problemów mocą przy wyższych obrotach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG BMW M54
PostLink | Napisane: 2012-02-25, 19:49 

Dołączył(a): 2009-06-25, 07:21
Posty: 2360
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 48 razy

Auto: Chevrolet Cruze
Pojemność: 1998
Moc: 192
Kod Silnika: LNP
Rok Produkcji: 2013
sta_kr napisał(a):
Dziękuję. Jeszcze może uda mi się skorzystać z Waszej wiedzy :P
Co ile trzeba kalibrować (o ile się da, bo to jakieś lowendowe chyba są)?
Fakt, że jest ich 8, a silnik ma 6 cylindrów nie przeszkadza?
Nie będzie problemów mocą przy wyższych obrotach?



jak dobrze wyregulowana instalacja nie powinno byc problemow, warto do nich zagladac co 10-15 tkm, jest ich osiem ale dwa masz niepodlaczone do kolektora a jesli masz podlaczone zasilanie do nich to mozesz odpiac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG BMW M54
PostLink | Napisane: 2012-02-25, 19:57 

Dołączył(a): 2012-02-25, 19:25
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Jeszcze nie mam, co widać po źródle obrazka :)
Z tego co wynalazłem to to do komputera STAG było dodawane w jakimś secie. Mam nadzieję, że instalka jest dobrze założona i nie będzie zdychała przy kickdownie (co się sprawdzi). Dzięki Ci Itorze za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG BMW M54
PostLink | Napisane: 2012-02-25, 19:59 

Dołączył(a): 2009-06-25, 07:21
Posty: 2360
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 48 razy

Auto: Chevrolet Cruze
Pojemność: 1998
Moc: 192
Kod Silnika: LNP
Rok Produkcji: 2013
sta_kr napisał(a):
Jeszcze nie mam, co widać po źródle obrazka :)
Z tego co wynalazłem to to do komputera STAG było dodawane w jakimś secie. Mam nadzieję, że instalka jest dobrze założona i nie będzie zdychała przy kickdownie (co się sprawdzi). Dzięki Ci Itorze za pomoc.



czyli chcesz to auto kupic dopiero?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG BMW M54
PostLink | Napisane: 2012-02-25, 20:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-25, 19:47
Posty: 2482
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 174 razy

Auto: Toyota
Elektronika: HSD
Pojemność: 1800
To REG FASTY się kalibruje? Od kiedy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG BMW M54
PostLink | Napisane: 2012-02-25, 20:15 

Dołączył(a): 2012-02-25, 19:25
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

No taki mam zamiar, co z tego wyjdzie to jeszcze nie wiadomo... Coś nie tak jest z nim?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG BMW M54
PostLink | Napisane: 2012-02-25, 20:31 

Dołączył(a): 2009-06-25, 07:21
Posty: 2360
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 48 razy

Auto: Chevrolet Cruze
Pojemność: 1998
Moc: 192
Kod Silnika: LNP
Rok Produkcji: 2013
ghost2255 napisał(a):
To REG FASTY się kalibruje? Od kiedy?



no w sumie tak chodzilo mi o wymiane zestawu naprawczego, zle sie wyrazilem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPG BMW M54
PostLink | Napisane: 2012-02-25, 20:46 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 18167
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1437 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/baramunda/barracuda
Reduktor: Kme twin/magic3/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
itor napisał(a):
ghost2255 napisał(a):
To REG FASTY się kalibruje? Od kiedy?



no w sumie tak chodzilo mi o wymiane zestawu naprawczego, zle sie wyrazilem


Nie ma sensu tego regenerować. Kupujesz drugie, a te do kosza(lina) ;) lub wymiana na Hanki.

Na marginesie, to mnie się ten montaż nie podoba. Sterownik zawieszono po uwczesnym wywierceniu dziury w kielichu (a można było schować pod filtrem kabinowym chociażby). Reduktor w miejscu, które wymusza długie węże grzewcze, oraz długie przewody od podciśnienia i FL. A mieszczą się nawet dwa reduktory pod dolotem, czyli poniżej miejsca, gdzie zamontowano tu sterownik....


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO