Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-12, 21:36 

Dołączył(a): 2012-03-12, 18:46
Posty: 34
Lokalizacja: Jasło (Dębowiec)

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: valtek 3 ohm czerwone
Reduktor: ZAVOLI zeta S
Dysze: 2,2 mm
Pojemność: 3,0
Moc: 195
Kod Silnika: L7X
Rok Produkcji: 1999/2000
Witam forumowiczów,
mam xantie z silnikiem 2,0 16v 155km, zainstalowana jest ins kme, sterownik sirocco, listwa matrixa xjm(dokladnie niewiem czy 344 czy 544) oraz zamieniony prownik tomasetto at-09 alaska, z zintegrowanym zaworem, z takim zestawem juz ja kupilem i wydaje mi sie ze taki owy parownik jest za slaby do tego motoru, wedlug producenta powinien byc kme silver, ale troche czytalem o nim i podobno niektore nie trzymaja cisnienia. na tym sprzecie co mam jakos to chodzi ale cudow niema, jak np ostr daje w pedal(np przy wyprzedzaniu ) to ja szarpie, mysle ze to zasluga lpg bo na pb tego nierobi, czytalem o tym at-09 co mam i podobno jest max 120km, a ja mam ponad 150km, narazie ten co mam dycha ale mysle go zmienic, chcialbym siegnac waszej opini jakiego kupic, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-12, 21:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23742
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1430 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
wróć do silvera bo alaską krzywdzisz silnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-12, 21:45 

Dołączył(a): 2011-12-01, 21:59
Posty: 45
Lokalizacja: Bzowiec

Pomógł: 2 razy

Auto: Renault Safrane
Elektronika: Stag 300-4 isa2 a było sirocco
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Zavoli Zeta S
Dysze: 2,4 mm
Pojemność: 2200
Moc: 137
Kod Nadwozia: B543
Rok Produkcji: 1994
Polecam zavoli zeta s niby do 230 KM tak jak ta alaska niby do 135 któryś z producentów instalacji gazowych pisze zeby tą alaske montowac maks do 90 KM.

Teraz mam taki wczesniej miałem taką alaske jak ty różnica kolosalna Twoje 150 km wyżywi spokojnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-12, 23:25 

Dołączył(a): 2010-07-22, 12:57
Posty: 63
Lokalizacja: Tczew

Pomógł: 1 razy

Auto: Mondek Mk IV
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 1999
Moc: 145KM
Rok Produkcji: 2008
AC R01 w sam raz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 13:23 

Dołączył(a): 2012-03-12, 18:46
Posty: 34
Lokalizacja: Jasło (Dębowiec)

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: valtek 3 ohm czerwone
Reduktor: ZAVOLI zeta S
Dysze: 2,2 mm
Pojemność: 3,0
Moc: 195
Kod Silnika: L7X
Rok Produkcji: 1999/2000
myslalem nad tym zavoli, chyba lapszy od silvera i tanszy nawet, jak go zmienie bede musial cos kalibrowac??

dzieki serdeczne za odpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 13:25 

Dołączył(a): 2012-03-12, 18:46
Posty: 34
Lokalizacja: Jasło (Dębowiec)

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: valtek 3 ohm czerwone
Reduktor: ZAVOLI zeta S
Dysze: 2,2 mm
Pojemność: 3,0
Moc: 195
Kod Silnika: L7X
Rok Produkcji: 1999/2000
a gdybym zmienil ten parownik bo mysle i tak to niedlugo zrobic, to bedzie jakas roznica w spalaniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 13:44 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23742
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1430 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
były kiedyś dywagacje na ten temat, ciężko jednoznacznie stwierdzić czy będzie różnica natomiast alaska jest niezdrowa dla Twojego silnika

teoretycznie sterownik posiada korekty od ciśnienia więc jeżeli założysz parownik i ciśnienie będzie inne, powinien to sobuie skompensować, ale lepiej się podpiąć i wyregulować od nowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 13:48 

Dołączył(a): 2012-03-12, 18:46
Posty: 34
Lokalizacja: Jasło (Dębowiec)

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: valtek 3 ohm czerwone
Reduktor: ZAVOLI zeta S
Dysze: 2,2 mm
Pojemność: 3,0
Moc: 195
Kod Silnika: L7X
Rok Produkcji: 1999/2000
no rozumiem, teraz, dzisaj wlasnie z rana zauwarzylem ze jak uruchomie silnik podgrzeje sie troszke, tak zeby gaz sie przelaczyl to na lpg chodzi chwilke a jak depne to szarpnie i przechodzi na pb, i tak klikam kilka razy i dopiero wtedy chodzi na lpg, czytalem ze moze to byc czujnik podcisnienia, ja mam chyba ten starszy PS-CC1, moze byc to czujnika zasluga??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 13:50 

Dołączył(a): 2012-03-12, 18:46
Posty: 34
Lokalizacja: Jasło (Dębowiec)

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: valtek 3 ohm czerwone
Reduktor: ZAVOLI zeta S
Dysze: 2,2 mm
Pojemność: 3,0
Moc: 195
Kod Silnika: L7X
Rok Produkcji: 1999/2000
lpg jest ponad 1/2 zbiornika, wiec jest go na tyle, gdzyby niebylo to nic bym niemowil wiadomo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 13:55 

Dołączył(a): 2012-02-16, 01:11
Posty: 597

Pomógł: 165 razy

Auto: Laguna/Laguna
Elektronika: G3/G3
Wtryskiwacze: BARRACUDA/RedValdemar
Reduktor: Silver/Silver
Dysze: BEZ/2.1
Pojemność: 1948/1998
Moc: 140/115
Kod Nadwozia: K56M/K56L
Kod Silnika: N7Q/F3R
Może to być kwestia czujnika, ale może wynikać z samych ustawień sterownika (lub oba przypadki łącznie) - jeśli w ustawieniach masz zaznaczoną "Podwyższoną temperaturę przełączania przy T_gaz < 10'C", to tak się może zachowywać. Pytanie - czy masz tam gdzieś czujnik temperatury gazu w przepływie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 18:14 

Dołączył(a): 2012-03-12, 18:46
Posty: 34
Lokalizacja: Jasło (Dębowiec)

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: valtek 3 ohm czerwone
Reduktor: ZAVOLI zeta S
Dysze: 2,2 mm
Pojemność: 3,0
Moc: 195
Kod Silnika: L7X
Rok Produkcji: 1999/2000
mam czujnik za listwa wtryskiwaczy, ogolnie to ta instalacja troche jest pokombinowana mysle i chcialbym ja jakos doprowadzic do pozadnego stanu, mam sciagniety prog do kme ale niemam jeszcze interfejsu, myslalem wlasnie zmienic parownik poukladac cala ta elektryke i wtenczas uczciwie ustawic to wszystko, bo tak jest jak robi cos ktos a niema pojecia, ja dotychczasowo szukalem wiedzy troche i powoli jakos to ogarne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 18:45 

Dołączył(a): 2012-02-16, 01:11
Posty: 597

Pomógł: 165 razy

Auto: Laguna/Laguna
Elektronika: G3/G3
Wtryskiwacze: BARRACUDA/RedValdemar
Reduktor: Silver/Silver
Dysze: BEZ/2.1
Pojemność: 1948/1998
Moc: 140/115
Kod Nadwozia: K56M/K56L
Kod Silnika: N7Q/F3R
Sam mapsensor za listwą, to nie jest jakieś wielkie zło, ale pytanie dotyczyło czujnika temperatury gazu w przepływie, bo w PS-CC1 o ile pamiętam nie było zintegrowanego (dopiero chyba w 3 i 4 były, na co wskazywać by mogła literka "T" w nazwie).

Zobacz czy po drodze z parownika do wtryskiwaczy (a nawet do mapsensora) masz 'coś' z kabelkiem - może to być trójnik, może z filtra FL wychodzi jakiś przewód...

Jeśli czujnik temperatury jest za listwą wtryskową, to trzeba by to poprawić, jeśli przed (lub go nie ma wcale), to będziemy się dalej zastanawiać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 20:52 

Dołączył(a): 2012-03-12, 18:46
Posty: 34
Lokalizacja: Jasło (Dębowiec)

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: valtek 3 ohm czerwone
Reduktor: ZAVOLI zeta S
Dysze: 2,2 mm
Pojemność: 3,0
Moc: 195
Kod Silnika: L7X
Rok Produkcji: 1999/2000
mam czujnik temp z dwoma kabelkami czarny i rozowy bodajze, jest on wkrecony na koncu listy wtryskiwaczy, z niego prowadzi waz do malego plastikowego trojnika a nastepnie do kolektora i mapsensora


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 23:40 

Dołączył(a): 2011-12-01, 21:59
Posty: 45
Lokalizacja: Bzowiec

Pomógł: 2 razy

Auto: Renault Safrane
Elektronika: Stag 300-4 isa2 a było sirocco
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Zavoli Zeta S
Dysze: 2,4 mm
Pojemność: 2200
Moc: 137
Kod Nadwozia: B543
Rok Produkcji: 1994
Z listwy wąż do kolektora nie powinien isc ten z listwy powinien byc podłonczony pod jedno wejscie w czujniku on jest od cisnienia gazu.

Drugi wężyk powinien byc od kolektora do reduktora to podcisnienie na tym wężyku powinien byc trójnik i z trójnika wężyk do drugiego wejscia czujnika.

Co do czujnika temperatury to pewnie masz wbudowany wtaką redukje wkreconą w listwe na koncu tej redukcji jest koncówka do załozenia wężyka cisnienia gazu czujnik ten pokazuje tak samo temperaturę jak zintegrowany z listwa.Miłem podobnie zrobione jak miałem listwe walteka bo nie miala wbudowanego czujnika.


Ostatnio edytowano 2012-03-13, 23:55 przez cunio, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jaki parownik
PostLink | Napisane: 2012-03-13, 23:50 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22035
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1393 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
mathic11 napisał(a):
z niego prowadzi waz do malego plastikowego trojnika a nastepnie do kolektora i mapsensora

To jest błędne podłaczenie!!!!Podłącz jak kolega wyżej napisał


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO