Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 14:20 

Dołączył(a): 2011-08-07, 14:19
Posty: 310
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 12 razy

Auto: E46 330CI / Punto GT 1.4T
Elektronika: stag 200
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: zavolli S
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 1.4 Turbo
Moc: 136
Rok Produkcji: 1994
panowie takie szybkie pytanko

w moim aucie po pokryciu map wręcz idealnym

Obrazek

na wolnych obrotach czasy pb są dłuższe o 0,4ms niż na lpg czyli wniosek że lpg przelewa

lecz jeśli mnożnik dopracuje aby na wolnych było ok to mapa mi się rozjedzie

jak to powinno wyglądać prawidłowo , bo ja zawsze pokrywam mapki a wolne pal licho i auto śmiga normalnie co nie mogę powiedzieć o sytuacji kiedy zgram czasy na wolnych obrotach

czy tu byłby potrzebne korekty po obrotach <których nie mam> , czy winę ma korekta po temperaturze <bo stoję i gaz się rozgrzewa a raczej trójnik pomiarowy nad pokrywą zaworów >


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 14:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5425
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
Mapy aż za idealnie pokryte - sonda pewnie wykitowała, albo jest niepodłączona?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 14:45 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23742
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1430 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
przelewa bo każesz valtekom pracować szybciej niż sa w stanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 14:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-17, 21:53
Posty: 1051
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 60 razy

Auto: BMW 330Ci TURBO
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2997
Moc: 500KM 600Nm
Kod Nadwozia: e46
Kod Silnika: 2JZ-GTE
Rok Produkcji: 2000
Jak na valteki to dziwny mnożnik masz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 15:41 

Dołączył(a): 2011-03-29, 14:24
Posty: 3631
Lokalizacja: LEGIONOWO

Pomógł: 157 razy

Auto: FORD MONDEO
Elektronika: diesel
Wtryskiwacze: CR
Reduktor: brak
Dysze: null
Pojemność: 1,8 TDCi
Moc: 125
Kod Nadwozia: kombi
Kod Silnika: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS
Rok Produkcji: 2008
kolejny kolega który zapodaje scany z wyłączonym silnikiem, tak to przynajmniej widac jak sonda pracuje, ciśnienie na biegu jałowym i czasy wtrysku widać no i map. wstydzisz się kolego dziabi3, czegoś czy boisz, bo nie wiem.
najlepiej daj kolego .osc z jazdy a tak ze 30 km i .ust i będzie wiadomo.
zavolak do turbo. dziwny wybór. pompuje się pewnie zdrowo. no i valtek.
mnożnik na prawdę wyjatkowo dziwny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 21:33 

Dołączył(a): 2011-08-07, 14:19
Posty: 310
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 12 razy

Auto: E46 330CI / Punto GT 1.4T
Elektronika: stag 200
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: zavolli S
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 1.4 Turbo
Moc: 136
Rok Produkcji: 1994
nie nie boję się niczego po za tym że na laptopa spadła mi mini tokarka cnc i zrobiła dziurę w baterii i trzyma 15 minut <robie zasilanie z aku samochodu> no i mam matryce strzelona i nie widzę 4 cm od prawej stronki

i dlatego tak mało profesjonalnie jak na amatora który podpatruje bardziej doświadczonych

-ciśnienie przy przełączeniu 50 stopniach 1.3 bara
-ciśnienie 1,25 bara przy 81 stopniach reduktora
-spadki ciśnienia przy strzale ciśnienia turbiny nie więcej niż 0.3 bara
-temp gazu 64 przy bucie około 50
-dyszki 2,4
-skok 0.6
-czas valteków na jałowych 4ms
-czas pb na lpg 3ms
-czas pb na pb 3,4ms

-sonda podpięta ,podgrzewanie dział , sprawna , może nie demon prędkości ale ok

-zavolli zeta s do turbo bo nie mam miejsca by wsadzić golda z przewodami na obwodzie :cry: a pompuje się 3,5 bara zawór upustowy nie zaślepiony wali pod auto przed przednie koło


dziś zmieniałem kompa pb bo miałem podejrzenia co do pracy map sensora w nim i lukałem sobie jak wygląda rozgrzewanie auta na korektach w euroscanie i przy 60 stopniach nagrzania silnika zaczyna korekta lecieć na - nie mam procentowej tylko wizualną i moim zdaniem to brak izolacji termicznej trójnika pomiarowego który leży nad głowicą 5 cm przed listwą

a mnożnik to dzieło wielokrotnych przelotów na pb i lpg nie w jednakowych warunkach tzn ten sam dzień ta sama trasa ta sama temp otoczenia ale przeróżne style jazdy bo inaczej nie zbiorę mapek na boście , potem poprawka na euroscanie

mapka ma ładne punkciki dlatego że stag nie nadąża łapać wzbogaceń a zubożenia skutkują spadkiem ciśnienia i leceniem znacznika w duł po mapce

stroiłem trochę koledze mitsubishi 3000gt na najnowszym sofcie stag300 isa2 i tamten soft makabrycznie zbiera kropki a u mnie to luksus , wo gule te Mitsubishi tak jakby nie robiło prawie korekt, czasy ecu pb nie rosną sondy leżą szok a to tylko 4 kliknięcia w górę mnożnika

postaram się zrobić ładne osc z 20km


Ostatnio edytowano 2012-06-19, 21:48 przez dziabi3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 21:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 19520
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1534 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/SuperB/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
dziabi3 napisał(a):
-czas pb na lpg 3ms
-czas pb na pv 3,4ms


czyli masz za bogato na LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 21:52 

Dołączył(a): 2011-08-07, 14:19
Posty: 310
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 12 razy

Auto: E46 330CI / Punto GT 1.4T
Elektronika: stag 200
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: zavolli S
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 1.4 Turbo
Moc: 136
Rok Produkcji: 1994
tak ale tylko na postoju jak się nagrzeje pod machą , pisałem wcześniej że po korektach ecu pb patrzyłem i jak się robi ciepło pod maską to przelewa

ale mapki pokryte ok , jak zrobię aby czasy były ok to mapa robi rozjazd

nagram osc to pokarzę

a pytanie :

-jaki czujnik jest w trójniku pomiarowy staga 200 ja wybrałem 1k7

-jaki czujnik jest w reduktorze zavolii zeta s ja wybrałem 4k5


temperatury najbardziej zbliżone na wychłodzonym silniku do otoczenia


Ostatnio edytowano 2012-06-19, 21:53 przez dziabi3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 21:52 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23742
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1430 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
dziabi3 napisał(a):
-skok 0.6
-czas valteków na jałowych 4ms

prawdopodobnie to jest przyczyna zalewania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 21:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 19520
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1534 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/SuperB/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
dziabi3, jak masz podgląd korekt, to śmiało możesz olać mapki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 21:59 

Dołączył(a): 2011-08-07, 14:19
Posty: 310
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 12 razy

Auto: E46 330CI / Punto GT 1.4T
Elektronika: stag 200
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: zavolli S
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 1.4 Turbo
Moc: 136
Rok Produkcji: 1994
też tak myślę i niedługo zmieniam na 0,5 mm bo mam zapas czasu na górze mnożnika z 6ms , valtek nie jest taki zły ale trzeba go regenerować co 15 tysi a kalibrować najlepiej co 5 tysi

bo maks czasu na lpg to 17ms a valteki pętlą mi przy 23 ms gdzieś i będę walczył nad sprężynkami bo mam pady z 0,3 bara przy overboście a jesienią z 0,4bara

ponawiam

a pytanie :

-jaki czujnik jest w trójniku pomiarowy staga 200 ja wybrałem 1k7 bo miałem błędne i ciągle gaz 90 stopni ale mapki skorygowane już

-jaki czujnik jest w reduktorze zavolii zeta s ja wybrałem 4k5

temperatury najbardziej zbliżone na wychłodzonym silniku do otoczenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-19, 22:03 

Dołączył(a): 2011-08-07, 14:19
Posty: 310
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 12 razy

Auto: E46 330CI / Punto GT 1.4T
Elektronika: stag 200
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: zavolli S
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 1.4 Turbo
Moc: 136
Rok Produkcji: 1994
ale mam korekty na zasadzie takiej że ma 7 kwadratów

środkowy korekta 0 ale to działa tak że jak ecu pb doleje sobie to co chce to korekta znowu 0 i korekty działają szybko reagują nawet pracę sondy na wolnych i np odpalający się wentylator

tak jakby to były chwilowe korekty liczone od już poczynionej stałej

wo gule dla tego motronika 2,7 20 a 25 % korekty to nie problem czek się nie zapali

dolewa i śmiga dalej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-20, 13:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-17, 21:53
Posty: 1051
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 60 razy

Auto: BMW 330Ci TURBO
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2997
Moc: 500KM 600Nm
Kod Nadwozia: e46
Kod Silnika: 2JZ-GTE
Rok Produkcji: 2000
Jak będziesz rano wychodził z domu to sprawdź temperaturę zewnętrzną, a potem jak idziesz na parking do auta to zanim odpalisz podłącz laptopa i sprawdź temp reduktora i gazu - mają być takie same jak wskazał termometr zewnętrzny. No chyba że auto stoi w pełnym słońcu.

Przyczyną twoich problemów jest zapewne brak korekcji po temperaturze gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-20, 14:28 

Dołączył(a): 2011-08-07, 14:19
Posty: 310
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 12 razy

Auto: E46 330CI / Punto GT 1.4T
Elektronika: stag 200
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: zavolli S
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 1.4 Turbo
Moc: 136
Rok Produkcji: 1994
ta nie mam korekty po temperaturze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mapa pokryta a na wolnych rozjazd czasów
PostLink | Napisane: 2012-06-20, 14:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21687
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2240 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
dziabi3, Ja na Twoim miejscu poszukał bym kogoś kto ma w pobliżu sondę AFR, porządna regulacja i mapki możesz wtedy olać, tylko że z tymi wtryskiwaczami co masz to pewnie raz na jakiś czas będziesz musiał zaglądać do ustawień.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO