Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-08, 10:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-23, 14:04
Posty: 39
Lokalizacja: Lesko

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda Xedos 6 2.0 v6
Elektronika: Zenith :/
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Tomasetto,AT-09: Basic, Alaska, Artic
Dysze: 1.8
Pojemność: 2000
Moc: 140 KM
Kod Nadwozia: CA
Kod Silnika: 103KF1
Rok Produkcji: 1996
Witam,
znów zakupiłem mazdę 2.0 v6 i chciałbym założyć instalację, ale... No właśnie, w swojej poprzedniej miałem, ale czasy sie zmienily i w ciagu tych 3 lat pewnie wyszły nowe sterowniki, wtryskiwacze i reduktory, więc raczej nie ogarniam tego juz :P
Silnik ma 140 koni, wkręca sie dość wysoko jak to japończyk. W poprzedniej miałem magic jet wtryskiwacze, sterownik zenith i reduktor tomasetto alasca ale niby jakiś lepszy (ale to pewnie kit) no i raczej średnio to chodziło, najbardziej wkurzało mnie, że przy gwałtownym wciśnięciu gazu auto dostawało telepaki sekundowej. Nie wiem, może wtryski były zbyt wolne :P Pytalem o magic jety u gazownika znajomego to powiedzial, że ta nowa generacja jest do bani i że sie psują.
Doradźcie proszę. Aha najważniejsze, żeby cena nie była zbyt wysoka. Dysponuję kwota 3.500 zl max.

PS: Nie zauważyłem, że w profilu mam dane silnika i instalacji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-08, 10:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-12, 02:44
Posty: 3651
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 113 razy

Auto: Volvo S80 T6
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Hana niebieskie
Reduktor: 2x AC R01
Pojemność: 2800
Moc: 272KM
Kod Silnika: B6284T
Rok Produkcji: 1999
Hany, AC R01 i Stag 300.

A laga dostawałeś pewnie bo regulacja lub/i montaż skopana.

Cytuj:
Dysponuję kwota 3.500 zl max.

Rób takie założenia dalej a na pewno będziesz zadowolony ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-08, 11:03 

Dołączył(a): 2009-06-24, 21:23
Posty: 1560
Lokalizacja: instalacje gazowe stag , Lublin, kontakt: PW

Pomógł: 77 razy

Auto: A4 B7
Elektronika: Qnext
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: ~220
Kod Nadwozia: 8E
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2006
wujekkuna napisał(a):
najbardziej wkurzało mnie, że przy gwałtownym wciśnięciu gazu auto dostawało telepaki sekundowej


zawsze? czy tylko na zimnym silniku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-13, 04:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-23, 14:04
Posty: 39
Lokalizacja: Lesko

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda Xedos 6 2.0 v6
Elektronika: Zenith :/
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Tomasetto,AT-09: Basic, Alaska, Artic
Dysze: 1.8
Pojemność: 2000
Moc: 140 KM
Kod Nadwozia: CA
Kod Silnika: 103KF1
Rok Produkcji: 1996
Nie bedę zakładał do auta wartego 6 tys instalacji za drugie tyle :/

Co do szarpania to tak, występuje zawsze, nawet na rozgrzanym silniku.
A próbował mi to ustawić gazownik to stwierdził, że mapy są tak jak mapy z benzyny i nic więcej zrobić się nie da :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-13, 04:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-23, 14:04
Posty: 39
Lokalizacja: Lesko

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda Xedos 6 2.0 v6
Elektronika: Zenith :/
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Tomasetto,AT-09: Basic, Alaska, Artic
Dysze: 1.8
Pojemność: 2000
Moc: 140 KM
Kod Nadwozia: CA
Kod Silnika: 103KF1
Rok Produkcji: 1996
oracle napisał(a):
Hany, AC R01 i Stag 300.




I wyjaśnij co jest co, żeby mnie od razu gazownik/druciarz nie wysmiał :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-13, 07:46 

Dołączył(a): 2010-09-28, 10:57
Posty: 155
Lokalizacja: LKS

Pomógł: 4 razy

Auto: Fiat Seicento
Elektronika: Autronic Al-604
Reduktor: AG
Pojemność: 0.9
Moc: 39
Rok Produkcji: 2001
Kolejno: wtryskiwacze, reduktor, elektronika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-13, 09:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-12, 02:44
Posty: 3651
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 113 razy

Auto: Volvo S80 T6
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Hana niebieskie
Reduktor: 2x AC R01
Pojemność: 2800
Moc: 272KM
Kod Silnika: B6284T
Rok Produkcji: 1999
Cytuj:
Nie bedę zakładał do auta wartego 6 tys instalacji za drugie tyle

6 Tyś nie trzeba. Ale do V6 na dobrych gratach, dobrze zrobione i wystrojone może przekroczyć 3500 bez problemu.

Ale możesz robić takie założenia dalej i narzekać, że gaz ci telepie samochodem :lol: to jest na prawdę dobre wyjście ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-13, 09:21 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 26075
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1638 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Nordic XP
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: P2
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
krótkie czasy wtrysków = potrzebne szybkie wtryskwiacze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-13, 09:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-23, 14:04
Posty: 39
Lokalizacja: Lesko

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda Xedos 6 2.0 v6
Elektronika: Zenith :/
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Tomasetto,AT-09: Basic, Alaska, Artic
Dysze: 1.8
Pojemność: 2000
Moc: 140 KM
Kod Nadwozia: CA
Kod Silnika: 103KF1
Rok Produkcji: 1996
Dobra panowie, wiem, ale ciężko mi przy moich zarobkach szaleć nie wiadomo jak. Ok, jeśli wyjdzie 3700 spoko, jeszcze przełknę, ale więcej to już po prostu będzie przesada :P Dzięki za pomoc :) A te Hany to jakiś nowszy sprzet w porównaniu do magic jetów ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-13, 21:58 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-04-09, 22:22
Posty: 4117
Lokalizacja: Ostrzeszów WLKP

Pomógł: 139 razy

Auto: Mazda MX-5/Honda CivicEJ9
Elektronika: STAG 300 plus/ 200goFast
Wtryskiwacze: KEIHIN/ Valtek typ34
Reduktor: Scorpion ST/ ACr02
Dysze: żółte/ 2,2
Pojemność: 1800/ 1400
Moc: 136KM/ 90KM
Kod Nadwozia: JMZNB18P
Kod Silnika: BP-4W / D14A3
Rok Produkcji: 2000 / 1997
hana to bliźniaczy brat keihina, równie dobry ale sporo tańszy :) hana bije na łeb Magic Jety swoją stabilnością i powtarzalnością więc nawet niema co porównywać :)

tak na koniec dodam że tą V6 lepiej wystroić AFR bo klapki w dolocie nieźle mieszają w mapach korekt po RPM i po samym strojeniu na mnożnik auto nie będzie śmigało tak jak na benzynie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-13, 22:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3425
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 69 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Ja Ci dodam do rozważenia sterowanie LPG-Tech. Wierniej odwzorowuje sterowanie wtryskami różnymi czasami niż STAG, który uśrednia a do tego był i pewno nadal jest tańszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-16, 18:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-23, 14:04
Posty: 39
Lokalizacja: Lesko

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda Xedos 6 2.0 v6
Elektronika: Zenith :/
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Tomasetto,AT-09: Basic, Alaska, Artic
Dysze: 1.8
Pojemność: 2000
Moc: 140 KM
Kod Nadwozia: CA
Kod Silnika: 103KF1
Rok Produkcji: 1996
snafu napisał(a):
tak na koniec dodam że tą V6 lepiej wystroić AFR bo klapki w dolocie nieźle mieszają w mapach korekt po RPM i po samym strojeniu na mnożnik auto nie będzie śmigało tak jak na benzynie


Paaanie, ja nie wiem co Ty do mnie piszesz :P Laikiem jestem i AFR nic mi nie mówi, napisz dokladnie na co mam sie upierać u gaziarza :)

enkai napisał(a):
Ja Ci dodam do rozważenia sterowanie LPG-Tech. Wierniej odwzorowuje sterowanie wtryskami różnymi czasami niż STAG, który uśrednia a do tego był i pewno nadal jest tańszy.



Ok, skoro twierdzisz, że będzie lepsze to zapytam o ten sterownik, gaziarz wycenił mi za instalację na podzespołach, które były zaproponowane przez Was na początku 2700 zl. Stwierdził tylko, że reduktor AC R01 jest niewydajny i on jest do 150 KM i proponowal mi reduktor KME Silver ew. w tej samej cenie cala instalacje KME na wtryskiwaczach Matrix'a, ze ponoc reduktor ma srednice tej rurki 8 mm ze nie stopuje przeplywu gazu :/ Co o tym powiecie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-19, 15:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-08-23, 14:04
Posty: 39
Lokalizacja: Lesko

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda Xedos 6 2.0 v6
Elektronika: Zenith :/
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Tomasetto,AT-09: Basic, Alaska, Artic
Dysze: 1.8
Pojemność: 2000
Moc: 140 KM
Kod Nadwozia: CA
Kod Silnika: 103KF1
Rok Produkcji: 1996
UP !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.0 v6 Mazda
PostLink | Napisane: 2012-07-19, 15:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5425
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
Nom, reduktor do 150KM, a Ty masz 140KM.

Faro 8mm - do aut powiedzmy >200KM jest potrzebna, tak to 6mm starcza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO