Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 11:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-06-07, 14:16
Posty: 53
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E34 520
Elektronika: STAG 300 -6
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: STAG
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Nadwozia: E34
Kod Silnika: M50
Rok Produkcji: 1995
Hej, mam reduktor staga 6-7 letni :), i coś ostatnio lata mu ciśnienie tzn. 2 miesiące temu robiłem mu kalibrację pod 1,1 bara, teraz zobaczylem wczoraj ze jest 1,3-1,4, ( pely zbiornik wteyd i teraz ), wieczorem robilem kalibracje , bylo 1,24 , dzis rano na wolnych obrotach 1,6 a po depnięciu gazu 1,3. Czy on już chce na emeryturę iść ?
Czy zmnijszyć ciśnienie a się ustabilizuje


Czy do mojego BMW 520 2.0i 150KM zamienić na Magic JET III czy jest coś lepszego tańszego ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 11:54 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23212
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
podobno ten typ tak ma i producent to poprawia

można zamienić na kme silver, zavoli, wybór jest spory....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 11:55 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21544
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2218 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
kleryk napisał(a):
mam reduktor staga 6-7 letni
Takiego reduktora nie było na rynku w tym okresie co piszesz czyli przed 6-7 lat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 11:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23212
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
rzeczywiście nie doczytałem że 6-7 letni, w takim razie na pewno masz coś innego ;) może silvera ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 11:58 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 27797
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1140 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
alaska pewnie :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 12:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23212
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
Struna, nie strasz ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 12:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-06-07, 14:16
Posty: 53
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E34 520
Elektronika: STAG 300 -6
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: STAG
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Nadwozia: E34
Kod Silnika: M50
Rok Produkcji: 1995
Cholera, STAG mialem w papierach wpisane po kupnie samochodu a nazwy nie ma a wyglada tak :

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 12:10 

Dołączył(a): 2011-03-29, 14:24
Posty: 3631
Lokalizacja: LEGIONOWO

Pomógł: 157 razy

Auto: FORD MONDEO
Elektronika: diesel
Wtryskiwacze: CR
Reduktor: brak
Dysze: null
Pojemność: 1,8 TDCi
Moc: 125
Kod Nadwozia: kombi
Kod Silnika: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS
Rok Produkcji: 2008
to silver. zapewne ma dość.
do regeneracji. tryszawy o tym pisał. poszukaj. było już.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 12:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21544
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2218 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
Wystarczy wymyć regulator ciśnienia oraz przy okazji wymienić środek, czyli zregenerować cały reduktor i po problemie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 12:19 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23212
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
rozebrać, wyczyścić, wstawić nowe gumy, złożyć

i jeżdzić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 12:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-06-07, 14:16
Posty: 53
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E34 520
Elektronika: STAG 300 -6
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: STAG
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Nadwozia: E34
Kod Silnika: M50
Rok Produkcji: 1995
Dzięki panowie :)

Gumki dojdą to wymeinie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Niestabilne ciśnienie reduktora
PostLink | Napisane: 2012-08-24, 12:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23212
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
tylko pamiętaj żeby wkleić dropsa i jeżeli nie będziesz gwintował otworów w korpusie to chociaż porządnie skręć i dokręć za jakiś czas :)

warto też wyczyścić elektrozawór i pod czujnik temperatury dać podkładkę blokującą kolanka wodne - po tej operacji będziesz miał cały reduktor jak nowy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO