Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 13:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23212
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
może gazownik zapomniał o oringu pod filtrem fazy lotnej i reduktor zarósł brudem w przyspieszonym tempie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 13:22 

Dołączył(a): 2011-03-29, 14:24
Posty: 3631
Lokalizacja: LEGIONOWO

Pomógł: 157 razy

Auto: FORD MONDEO
Elektronika: diesel
Wtryskiwacze: CR
Reduktor: brak
Dysze: null
Pojemność: 1,8 TDCi
Moc: 125
Kod Nadwozia: kombi
Kod Silnika: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS
Rok Produkcji: 2008
Marcin L napisał(a):
zapomniał o oringu pod filtrem fazy lotnej

?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 13:31 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21544
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2218 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
Nikodem napisał(a):
jak sobie nie poradzi regulacja to zapraszam
Marcin da radę spokojnie.
Ja bym to auto puścił bez dysz i będzie ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 13:38 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22593
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
jak będzie zagięta rurka - to marcin jej raczej nie wymieni :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 13:45 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21544
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2218 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
Nikodem napisał(a):
jak będzie zagięta rurka - to marcin jej raczej nie wymieni :)
Da sobie radę spokojnie na PARKINGU PODZIEMNUM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 14:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23212
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
PFil napisał(a):
Marcin L napisał(a):
zapomniał o oringu pod filtrem fazy lotnej
?


ciekłej oczywiście.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 14:16 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22593
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Adam Rogowski napisał(a):
Nikodem napisał(a):
jak będzie zagięta rurka - to marcin jej raczej nie wymieni :)
Da sobie radę spokojnie na PARKINGU PODZIEMNUM



PODZIEMNY to wiem jak to jest ALE PODZIEMNUM nie bardzo kojarzę jak to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 14:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21544
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2218 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
Tak Podziemnym a TY Nikodem, nie łap mnie za słówka bo to forum nie jest ORTOGRAFICZNE.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 14:58 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21637
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1354 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Nikodem napisał(a):
Adam Rogowski napisał(a):
Nikodem napisał(a):
jak będzie zagięta rurka - to marcin jej raczej nie wymieni :)
Da sobie radę spokojnie na PARKINGU PODZIEMNUM



PODZIEMNY to wiem jak to jest ALE PODZIEMNUM nie bardzo kojarzę jak to




Bo w Warszawie są takie rzeczy jak tunel wzdłuż Wisły, podwodne stacje metra to parking wkopany to już mały pikuś!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 16:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-19, 14:57
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Reg Fast
Reduktor: Zavoli Zeta S
Dysze: 2.2mm
Pojemność: 1988
Moc: 131
Kod Nadwozia: DAW
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 1999
Podsumowanie i odpowiedzi na Wasze sugestie:
    - instalacja ma nalatane łącznie nie więcej niż 50 kkm, na początku były na chwilę Valteki
    - na Zavoli Zeta N nalatane 25-30kkm, były spadki ciśn duże
    - zmiana na Zavoli Zeta S, nalatane 15-20kkm, dalej spadki
    - oring pod filterkiem elektrozaworu jest na 100%, sam wymieniałem filtr
    - nowy filtr Czaja FL-01, trójnik staga za filtrem, drożność filtra sprawdzona
    - wtryski REG FAST stoją cewkami pionowo, dysze rozmiar fabryczny, wcześniej Magicjety i też były spadki ale zaczęły straszliwie klepać więc je wymieniłem.
    - butla do jazdy na wstecznym

Co planuję zrobić po przeczytaniu wątku:
    - rozwiercić dysze lub puścić wtryski bez dysz i zmniejszyć lekko ciśnienie, ale nie schodząc poniżej 1,3 bo inaczej mi Zavolak zamula strasznie i większe spadki
    - myślę na wymianą na Faro w komorze silnika, może uda się gdzieś ewentualne zagięcie wywalić
    - zająć się butlą do jazdy na wstecz - najchętniej przedłużenie rurki, ewentualnie odwrócenie zgodnie ze sztuką

Ogólnie autko na benzynie zbiera się całkiem nieźle, na gazie idzie dobrze do 4-5tys obrotów zależnie od humoru

Wrzucam pliki OSC z pełną butlą gazu.

Ten z jazdy dzisiaj rano, przykładowy spadek ciśńienia i uboga lambda w 1230 sekundzie. Jak tylko wyjeżdze około połowy butli, spadki robią się jeszcze większe. Dorzucam jeszcze jeden osc z wczoraj.


Załączniki:
26-08-2012-wieczor.osc [55.02 KiB]
Pobrane 60 razy
27-08-2012-rano.osc [77.41 KiB]
Pobrane 59 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 19:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
sebeq napisał(a):
Jak tylko wyjeżdze około połowy butli, spadki robią się jeszcze większe. Dorzucam jeszcze jeden osc z wczoraj.

To wyjeździj gaz do końca, odkręć wielozawór i zobacz czy rurka poboru gazu nie jest podwinięta lub skręcona tak że nie dotyka dna zbiornika. Tylko ostrożnie z wielozaworem bo w zbiorniku zawsze trochę gazu zostanie i przy odkręcaniu wyleci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-27, 22:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-19, 14:57
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Reg Fast
Reduktor: Zavoli Zeta S
Dysze: 2.2mm
Pojemność: 1988
Moc: 131
Kod Nadwozia: DAW
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 1999
Rozwierciłem dysze na 2,2 i przy ciśnieniu 1,31 i mnożniki z autokalibracji wyglądają znacznie lepiej.

Ciśnienie dalej klęka, z 1,31 do ~1bar albo i niżej przez co znowu zapętlają się wtryski gazu na pełnym bucie.

Ciekawostka, W aucie mam dokładnie ten zestaw...:
bormech-i-wielozawor-tomasetto-problem-techniczny-t14406.html

Daro71, Zaglądałem kiedyś do wielozaworu, ale nie zwróciłem uwagi aby coś tam się zaginało...musze sprawdzić.


Załączniki:
dysze 2.2.png
dysze 2.2.png [ 67.2 KiB | Przeglądane 2147 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-28, 12:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 15:47
Posty: 355
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 19 razy

Auto: Renault ESPACE
Elektronika: STAG Premium
Wtryskiwacze: WGs 18+
Reduktor: AC R01 250
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 163
Kod Nadwozia: JKO
Kod Silnika: F4Rt
Rok Produkcji: 2004
sebeq napisał(a):
Podsumowanie i odpowiedzi na Wasze sugestie:
    - instalacja ma nalatane łącznie nie więcej niż 50 kkm, na początku były na chwilę Valteki
    - na Zavoli Zeta N nalatane 25-30kkm, były spadki ciśn duże
    - zmiana na Zavoli Zeta S, nalatane 15-20kkm, dalej spadki
    - oring pod filterkiem elektrozaworu jest na 100%, sam wymieniałem filtr
    - nowy filtr Czaja FL-01, trójnik staga za filtrem, drożność filtra sprawdzona
    - wtryski REG FAST stoją cewkami pionowo, dysze rozmiar fabryczny, wcześniej Magicjety i też były spadki ale zaczęły straszliwie klepać więc je wymieniłem.
    - butla do jazdy na wstecznym

Co planuję zrobić po przeczytaniu wątku:
    - rozwiercić dysze lub puścić wtryski bez dysz i zmniejszyć lekko ciśnienie, ale nie schodząc poniżej 1,3 bo inaczej mi Zavolak zamula strasznie i większe spadki
    - myślę na wymianą na Faro w komorze silnika, może uda się gdzieś ewentualne zagięcie wywalić
    - zająć się butlą do jazdy na wstecz - najchętniej przedłużenie rurki, ewentualnie odwrócenie zgodnie ze sztuką

Ogólnie autko na benzynie zbiera się całkiem nieźle, na gazie idzie dobrze do 4-5tys obrotów zależnie od humoru

Wrzucam pliki OSC z pełną butlą gazu.

Ten z jazdy dzisiaj rano, przykładowy spadek ciśńienia i uboga lambda w 1230 sekundzie. Jak tylko wyjeżdze około połowy butli, spadki robią się jeszcze większe. Dorzucam jeszcze jeden osc z wczoraj.


Dla Zavoli S ciśnienie stabilne to 1,35-1,4

Nie przeszkadza to wtryskiwaczom. Jeżeli są spadki ciśnienia wymień wszystkie przewody od zbiornika do reduktora. Sama miedź może być załamana lub nawet zaciśkając baryłkę można zrobić gardło .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-29, 14:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-19, 14:57
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Reg Fast
Reduktor: Zavoli Zeta S
Dysze: 2.2mm
Pojemność: 1988
Moc: 131
Kod Nadwozia: DAW
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 1999
Panowie, a czy Faro 6mm zamiast miedzi wzdłuż całego auta pociągnie tą instalacje i silnik przy pełnym bucie? Pytam bo Faro na złączach ma mniejsze prześwity niż miedź...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Focus Zetec 2.0 - spadki ciśnienia, uboga lambda
PostLink | Napisane: 2012-08-29, 15:03 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23212
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
moim zdaniem przy takiej mocy nie powinno być różnicy faro a miedź


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO