Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 11:17 

Dołączył(a): 2012-09-06, 22:56
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Rover
Pojemność: 1.4
Moc: 103
Rok Produkcji: 1996
Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Jestem zielony w sprawach gazu a chce założyć do mojego roverka gaz mam do wyboru:
1. kompletna instalacja gazowa Master

reduktor Alaska (do 136 KM) lub OMVL CPR

wielozawór Tomasetto

listwa wtryskowa Master
2. Kompletna instalacja AG Compact wraz z montażem

reduktor Alaska (do 136 KM) lub OMVL CPR

wielozawór Tomasetto

listwa wtryskowa Rail
3. czy zdecydowac sie na znanego naszego Staga 4


Proszę o szybką odpowiedz bo muszę sie zdecydowac :) z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 11:31 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8846
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 491 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
nie wazne jaki sterownik wezmiesz ,to i tak potrzebujesz szybkich wtryskiwaczy : hana,matrix lub magicjet,
bo masz fullgroup,
alasca moze byc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 11:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23339
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1390 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
alaske nie jest do 136 koni

weź coś co ma szybsze wtryski np hana


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 12:30 

Dołączył(a): 2012-09-06, 22:56
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Rover
Pojemność: 1.4
Moc: 103
Rok Produkcji: 1996
czyli sterowniki AG mogą być tylko pasuje lepszy wtryskiwacz wziąć. w takim razie Hana by były najlepsze ok...ale Magic Jety tez dadzą rade też?? Mam jeszcze pytanie czy nie ma problemów z serwisem sterownika AG ?? a Reduktor zamienić na cos innego czy alaska da sobie rade??


Ostatnio edytowano 2012-09-07, 12:58 przez maiork91, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 12:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23339
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1390 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
alaska da radę, co do compacta - jest bardziej prymitywny niż stag ale powinien dać radę...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 12:59 

Dołączył(a): 2012-09-06, 22:56
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Rover
Pojemność: 1.4
Moc: 103
Rok Produkcji: 1996
no ale reduktor tez moge zmienic na magic jeta roznica nie duza okolo 20 zł co o tym sadzicie?? badz moge jeszcze wybrac Omvl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 13:08 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8846
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 491 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
reduktor magic III potrafi sie rozszczelnic i puscic gaz do ukladu chlodzenia,
silnik ,ktory masz jest bardzo delikatny i wszelakie przegrzania mu szkodza,
przy prawidlowej eksploatacji po ponad 100kkm wysrywa sie uszczelka pod glowica ,wiec jak mu dolozysz pierdzacego magica to moze sie to zle skonczyc (druga sprawa,ze za 400pln kupisz sprawny silnik,ale ...)

co do wtryskow MJ to dadza rade pod wzgledem szybkosci,ale roznie u nich z wytrzymaloscia ,wiec generalnie dobrze jest doplacic do hany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 13:19 

Dołączył(a): 2012-09-06, 22:56
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Rover
Pojemność: 1.4
Moc: 103
Rok Produkcji: 1996
no w porządku więc mam wtryski załatwione hana... no ale co z tym reduktorem zostac przy alasce??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 18:27 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8846
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 491 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
alasca bedzie na styk do 103KM i jest to chyba najmniej awaryjny parownik ,wiec spokojnie mozesz zostac,
w dodatku jest najtanszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 18:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-15, 10:01
Posty: 5400
Lokalizacja: Piątek

Pomógł: 85 razy

Auto: Scenic IV
Elektronika: Tylko LPG TECH
Wtryskiwacze: tylko Barracuda
Reduktor: tylko KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1500DCI HA
Moc: 110
Rok Produkcji: 17
maiork91 napisał(a):
3. czy zdecydowac sie na znanego naszego Staga 4



zdecyduj się na techa 204, zadnych compactów nie trawie tej firmy olewają klienta. (a przynajmniej mnie) poza tym mam taki sterownik w jednym aucie i szału nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 20:15 

Dołączył(a): 2011-05-17, 20:02
Posty: 825
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 43 razy

Auto: HONDA CR-V
Elektronika: SKY MAX
Wtryskiwacze: FENIX
Reduktor: KME FOX
Dysze: nie lubie :)
Pojemność: 2000
Moc: 155
Kod Nadwozia: IV
Rok Produkcji: 2016
weż 214 rożnica w cenie z dwie dychy .
a będzięsz miał parkę " 214 w 214 " :)

bezcenne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 20:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-04-25, 12:35
Posty: 90
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 2 razy

Auto: Subaru Impreza WRX STi
Elektronika: SCALMAX (Blue-Power)
Wtryskiwacze: Scalmax WG8001
Reduktor: SCALMAX POWER
Dysze: -
Pojemność: 2500
Moc: 330
Kod Silnika: EJ25
Rok Produkcji: 2004
Ciekawe ktora instalacja obsluzy w stopniu b.dobrym takiego ROVERA, zdaje sie ze zadna, wiele takich sterownikow musialem wymienic na inny.

Nie jestem tylko pewny czy ten silnik ma starszy komputer benzynowy czy nowszy, wredny z milionem dowtryskow. Mam nadzieje, ze nie bedzie rower gasl przy dodaniu gazu. Mam nadzieje, ze to starszy komputer benzynowy (wtedy pewnie na kazdej z tych instalacji bedzie dzialal poprawnie - mniej wiecej poprawnie) . Lepiej zeby Pan sie nie zrazil do instalacji gazowych.

Pozdrawiam Serdecznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-07, 21:04 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8846
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 491 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
starszy komp ma fullgroupa i dotryski,
nowszy ma plsekwencje i nie wiem czy ma dotryski,
niedlugo bede wiedzial ,bo kolega zmienil kompa na tego z X ,czyli polsekwencje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-08, 07:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-04-25, 12:35
Posty: 90
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 2 razy

Auto: Subaru Impreza WRX STi
Elektronika: SCALMAX (Blue-Power)
Wtryskiwacze: Scalmax WG8001
Reduktor: SCALMAX POWER
Dysze: -
Pojemność: 2500
Moc: 330
Kod Silnika: EJ25
Rok Produkcji: 2004
KGB napisał(a):
starszy komp ma fullgroupa i dotryski,
nowszy ma plsekwencje i nie wiem czy ma dotryski,
niedlugo bede wiedzial ,bo kolega zmienil kompa na tego z X ,czyli polsekwencje


To wlasnie w semi-sekwencji (polsekwencji) jest miliard ;-) dowtryskow.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rover 214 którą instalacje wybrać??
PostLink | Napisane: 2012-09-11, 20:02 

Dołączył(a): 2011-05-17, 20:02
Posty: 825
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 43 razy

Auto: HONDA CR-V
Elektronika: SKY MAX
Wtryskiwacze: FENIX
Reduktor: KME FOX
Dysze: nie lubie :)
Pojemność: 2000
Moc: 155
Kod Nadwozia: IV
Rok Produkcji: 2016
...koledzy z pod B.Białęj są zachwyceni praca Landrowerów 1,8 ( K18 Freelander )
na Lovato Smart
żadnych szarpnięć ( w przeciwieństwie do Staga )

ja sie nie wypowiem
może ktoś miał do czynienia z Roverkiem na Smarcie ?!?!?!?!


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO