Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-05, 21:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-03-01, 21:54
Posty: 397
Lokalizacja: KASZUBSKI PARK ETNOGRAFICZNY WE WDZYDZACH KISZEWSKICH (koło Kościerzyny)

Pomógł: 17 razy

Auto: HONDA ACCORD '05
Elektronika: tech 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Dysze: BRAK
Pojemność: 2000
Moc: 155
Kod Silnika: K20
Rok Produkcji: LPG MONTAŻ 07.2017
Witam
Szukałem, ale nie znalazłem odpowiedzi. Tytułem wstępu acr - 01 jest w jednej wersji.Redki KME są zwykłe i turbo .Jak to ma się w praktyce? Czy to kolejny chwyt marketingowy jak czerwony kolor reduktora ac dodający 100 koni. Pytanie póki co hipotetyczne , do czasu (mam nadzieję ) montażu 1,8 t 163 km i widziałbym tu KME golda zwykłego ( o termice nie wspominajcie) . Acr - 01 jakoś mnie razi. Co wybrać z KME .Szczerze to nawet silver x 2 chodzi mi po głowie , bo lecąc na Koszalin można 220 km /h lecieć jakiś kawałek :P A wstyd, gdybym znów spędził te 80 roboczogodzin przy montażu ,a tu nagle ... przełączenie na benzynę.... Liczę na Radka, Adama ad6 , Michała Z. Adama R. GCSchecko ...itp :lol:

PS Focus chodzi pięknie - raport po 1000 km w odpowiednim dziale ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-05, 21:13 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23197
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
golda z miedzianymi sprężynami w kanałach gazowych albo dwa silvery :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-05, 22:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-01, 19:12
Posty: 1456
Lokalizacja: Tczew

Pomógł: 56 razy

Auto: Saab 9-3 SS,Saab 9-3 SC
Elektronika: Tech 214,Tech224
Wtryskiwacze: Napoleon,Napoleon
Reduktor: Prins Hybr,Prins
Pojemność: 2.0t,2.0t
Moc: 345 ,290
Kod Silnika: B207L,B207E
Rok Produkcji: 2003,2007
Dajcie już spokój 2 silvery do 163 koni ??:) albo golda i sprężyny.O ile będzie trzymał serie a to rzadkość to gold termicznie wyrobi bez problemu albo ac 250 żeby był zadatek gdyby miała być moc podnoszona w tym aucie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-06, 06:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23197
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
jak kolega chce ganiać stale 220 to lepiej zadbać o dobre dostarczanie i grzanie gazu..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-06, 07:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3367
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 204 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/HYUNDAI
Elektronika: STAG 300/ .../SQ SDI
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../BRC
Reduktor: 2 x AC R01/.../BRC
Dysze: 2,5/.../BLUE
Pojemność: 5216/2000/1600
Moc: 212/.../132
Kod Nadwozia: ZG/DS/TUCSON
Kod Silnika: .../.../
Rok Produkcji: 1997/1972/2017
czerwony ac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-08, 21:18 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 18841
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1480 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/baramunda/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
masz silvera, to najtaniej i pewnie najlepiej dołożyć drugiego.... Takie moje zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-08, 21:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-03-01, 21:54
Posty: 397
Lokalizacja: KASZUBSKI PARK ETNOGRAFICZNY WE WDZYDZACH KISZEWSKICH (koło Kościerzyny)

Pomógł: 17 razy

Auto: HONDA ACCORD '05
Elektronika: tech 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Dysze: BRAK
Pojemność: 2000
Moc: 155
Kod Silnika: K20
Rok Produkcji: LPG MONTAŻ 07.2017
Witaj Michale .Nie o moim aucie rozmawiamy ;) Taka dywagacja o planach na przyszłość . Temat w sumie - co wrzucić ( bo może będę montował) do 1,8 t 163 km i zapomniałem dodać - tuningu nie będzie, ale nie wiadomo czy nie było ? Ot i pytanie. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-09, 06:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 18841
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1480 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/baramunda/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
Waaldek86, a chodzi o coś z grupy VAG?

Tutaj i ACR01 czarny da radę, po wyjęciu redukcji 8=>6mm (czyli po przerubce na czerwony w kolorze czarnym).

Jak nie chcesz ACRa, to zostaje GOLD, tylko czy chcesz dłubać i pozbawić się gwarancji wkładając sprężynki?
Nie wiem, może w końcu coś więcej będzie wiadomo o FAZERACH od Piteca.... Miały być na wiosnę i albo mi umknęło, albo nie ma...

Ciężko jest o dobry reduktor do mocy około 200KM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-09, 20:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-03-01, 21:54
Posty: 397
Lokalizacja: KASZUBSKI PARK ETNOGRAFICZNY WE WDZYDZACH KISZEWSKICH (koło Kościerzyny)

Pomógł: 17 razy

Auto: HONDA ACCORD '05
Elektronika: tech 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Dysze: BRAK
Pojemność: 2000
Moc: 155
Kod Silnika: K20
Rok Produkcji: LPG MONTAŻ 07.2017
Audi a4 b6 albo b7 (planuje się zamienić , ale słabo to widzę - sprzeda i kupi pewnie nowsze jak już :> ) 1.8 t 163 km i właśnie pytanie czy na wirusie. Więc lepiej redek nie na styk .Jak mówiłem to pieśń przyszłości , jednak ciekawy byłem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-09, 20:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-01, 19:12
Posty: 1456
Lokalizacja: Tczew

Pomógł: 56 razy

Auto: Saab 9-3 SS,Saab 9-3 SC
Elektronika: Tech 214,Tech224
Wtryskiwacze: Napoleon,Napoleon
Reduktor: Prins Hybr,Prins
Pojemność: 2.0t,2.0t
Moc: 345 ,290
Kod Silnika: B207L,B207E
Rok Produkcji: 2003,2007
Po wirusie będzie miał około 190 koni przy zdrowej jednostce.Czerwony Ac będzie dobry do tego auta i to z zadatkiem na więcej a termicznie będzie bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2012-10-10, 17:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 3060
Lokalizacja: Ełk / Białystok / 666 9 666 49

Pomógł: 260 razy

Auto: SubaruLegacy/Impreza GT
Elektronika: Optima Pico
Wtryskiwacze: Barracuda 115nl/130nl
Reduktor: ZavoliMOD/PowerShark :)
Dysze: Brak
Pojemność: 2453/1994
Moc: 173/260
Kod Nadwozia: BP/GC8
Kod Silnika: EJ253/EJ20G
Rok Produkcji: 2006/1997
Ja też wsadziłbym czerwonego AC'ka, wielo extra i Faro 8mm jak ma być coś robione.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 08:23 

Dołączył(a): 2016-02-10, 09:52
Posty: 20

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Signum
Elektronika: STAG 300-4 ISA-2
Wtryskiwacze: Barracuda 130XL
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 1998
Moc: 175
Kod Nadwozia: Hatchback
Kod Silnika: Z20NET
Rok Produkcji: 2005
Witam serdecznie kolegów
Czy to prawda że reduktor KME Gold zwykły nie da sobie rady z moim silnikiem 2.0Turbo ? Podczas kompletowania gratów zasięgnołem języka i było że bez problemu. Wczoraj zwizytowałem mechanika od gazu i stwierdził że z tym silnikiem reduktor sobie nie poradzi i zalecił chociażby Zavoli Zeta N...czy to prawda?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 09:29 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35261
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3539 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
majster coś cienki jest jak ci Zavoli proponuje do tej maszyny
załóż to, z Faro 8 w komplecie;
http://www.phjacus.pl/R34-Reduktor-KME- ... p1230.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 09:45 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21623
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1354 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
a ja bym założył ten http://www.phjacus.pl/R86-Reduktor-KME- ... p2810.html

a co do zavoli to może dwie sztuki ale też bym ich nie założył.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kme silver/ gold zwykły i turbo
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 09:51 

Dołączył(a): 2016-02-10, 09:52
Posty: 20

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Signum
Elektronika: STAG 300-4 ISA-2
Wtryskiwacze: Barracuda 130XL
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 1998
Moc: 175
Kod Nadwozia: Hatchback
Kod Silnika: Z20NET
Rok Produkcji: 2005
a KME Gold nie jest czasem lepszy od tego Silvera który kolega Mirosław proponuje ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO