Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 10:41 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 27893
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1155 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
ja klientom też nie zjeżdżam z temp. załączania poniżej 30st, sobie i owszem, ale nieznacznie.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 10:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5425
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
No i niedogrzany gaz może powodować trochę za uboga mieszankę, tak?
Na ile to będzie niebezpieczne dla silnika przy takie sytuacji - że ta uboga mieszanka raczej długo nie trwa, bo gaz w między czasie się dogrzewa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 10:55 

Dołączył(a): 2010-09-13, 08:34
Posty: 3288
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 228 razy

Auto: Ford Ka/Tarpan Honker
Pojemność: 1299/2417
Moc: 60/70
Kod Nadwozia: RB/FSR
Kod Silnika: J4P/4C90
Rok Produkcji: 1998/1991
BlueMan napisał(a):
No i niedogrzany gaz może powodować trochę za uboga mieszankę, tak?

Jeśli korekta nie jest zwalona, to nie.
Poza tym zimniejszy gaz ma większą gęstość, więc tendencja raczej do zalewania niż odwrotnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 11:03 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 27893
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1155 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Szymdi napisał(a):
tendencja raczej do zalewania niż odwrotnie.

dokładnie, no i sama korektą po temp. gazu raczej nie jest wystarczająca.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 11:05 

Dołączył(a): 2010-09-13, 08:34
Posty: 3288
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 228 razy

Auto: Ford Ka/Tarpan Honker
Pojemność: 1299/2417
Moc: 60/70
Kod Nadwozia: RB/FSR
Kod Silnika: J4P/4C90
Rok Produkcji: 1998/1991
Jeśli ma 15 stopni, to da radę. Jak w okolicach zera - nic nie pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 11:06 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 27893
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1155 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
a o to zero nietrudno w zimach jakie ostatnio bywają :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 11:08 

Dołączył(a): 2010-09-13, 08:34
Posty: 3288
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 228 razy

Auto: Ford Ka/Tarpan Honker
Pojemność: 1299/2417
Moc: 60/70
Kod Nadwozia: RB/FSR
Kod Silnika: J4P/4C90
Rok Produkcji: 1998/1991
Jak jest porządna instalacja, to się na benzynę przełączy np. przy zadanych +10, żeby syfu nie narobić. Lepiej raz na rok spalić 5 litrów benzyny zamiast 6 gazu niż wymieniać wtryskiwacze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 11:11 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 27893
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1155 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
też jestem podobnego zdania

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 11:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
Ja też nikomu poza sobą nie ustawiam poniżej 30. Ale niech kolega wie, że taka możliwość istnieje. Dobry filtr zatrzyma olej, byleby miał gdzie skapywać także rozumiemy się jaki musi być


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 11:29 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 27893
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1155 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Marek_07 napisał(a):
Ja też nikomu poza sobą nie ustawiam poniżej 30.

zmiana podejścia ? ;)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 11:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
Struna, trzeba by mieć auto przynajmniej na 1 chłodny dzień i od zimnego sobie dłubać, a tak spory problem odpada tym bardziej, że nie we wszystkich sterownikach jest korekta po temp reduktora, a to komplikuje sprawę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-19, 12:06 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 27893
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1155 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Marek_07 napisał(a):
trzeba by mieć auto przynajmniej na 1 chłodny dzień i od zimnego sobie dłubać

ano właśnie
Marek_07 napisał(a):
tym bardziej, że nie we wszystkich sterownikach jest korekta po temp reduktora, a to komplikuje sprawę

w sumie to w niewielu jest :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-20, 15:52 

Dołączył(a): 2012-10-18, 17:58
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: nissan
Moc: 141
Rok Produkcji: 2011
Dyskusja ciekawa ale ja i tak niewiele z tego skorzystam bo prawie nic nie kumam:(może powiedzcie krótko warto w moim przypadku założyć instalację czy zostać na benzynie.Co Wy byście zrobili w takim przypadku???Zbiorę do kupy wszystkie za i przeciw i łatwiej będzie mi podjąć decyzję,No i jeśli ktoś się orientuje to ile taka instalacja kosztuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto montować instalację gdy...
PostLink | Napisane: 2012-10-20, 19:26 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 4350
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 432 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Moje trzy grosze.
bosmande napisał(a):
Dyskusja ciekawa ale ja i tak niewiele z tego skorzystam bo prawie nic nie kumam:(może powiedzcie krótko warto w moim przypadku założyć instalację czy zostać na benzynie.

Na początku pytanie - samochód chyba nowy, więc jak z gwarancją. Druga sprawa jaki silnik, bo nie każda instalacja jest zdrowa dla danego silnika.
A teraz do cytatu. Decyzję kolega musi podjąć sam, bo opinii jest i będzie tyle ilu dyskutantów , mnie nie wyłączając. Padało często pytanie ile to kosztuje, ale z tym koresponduje pytanie - oszczędzając teraz ile później będę musiał wyłożyć. Moje instalacje OMVL DREAM XXI N i PRINS, wtedy gdy były zakładane (2004 2005) to górna półka cenowa (4500 i 6000 zł), ale efekt jest taki, że przez ten okres (nadal są eksploatowane) praktycznie poza filtrami i droższym przeglądem rejestracyjnym, do nich nie dopłacałem.
W tym czasie oferowali mi instalacje w zakresie cenowym od 2000-2500 zł i pytania kolegów kiedy ci się to zwróci - zwróciło się z nawiązką. Instalacja gazowa ma to do siebie, że dobrze dobrana i starannie położona, zaczyna się zwracać już od pierwszego nawiniętego kilometra, a nie można takiego pytania zadać kiedy to się zwróci przy zakupie np. alufelg.
Moja rada - poszukać dobrego gazmajstra (to jest loteria) i zdać się na niego. Dobry powie co jego zdaniem będzie dobre i na nic innego się nie zgodzi, tylko odeśle do konkurencji - to z autopsji.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: CzechuXX i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO